AV-palstan myötä olen ymmärtänyt, kuinka mahtava aviomies minulla on!
Olen aivan järkyttynyt, millaisia miehiä tälläkin niin monilla tuntuu olevan. Kaikkien on taivuttava vähintään perspanoihin tai nuolemaan miehensä touhutippoja, vaikka oksennus tulisi...AV-siskotkin kannustavat vain yrittämään keinolla millä hyvänsä, koska muuten vaihtoehtona olisi muuttua wt-yh-munahaukaksi.
Kommentit (7)
Samoin minä olen ymmärtänyt tämän myötä, kuinka upea vaimo minulla on. Hän kun ei ole kaikesta muusta kuin lähetyssaarnaajasta kieltäytyvä estoinen tiukkapipo, kuten valtaosa palstan naisista.
Mä taas olen tajunnut tän palstan myötä, kuinka älykäs olen näihin imbesilleihin verrattuna ja kuinka mahtava äiti olen lapselleni.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:08"]Mä taas olen tajunnut tän palstan myötä, kuinka älykäs olen näihin imbesilleihin verrattuna ja kuinka mahtava äiti olen lapselleni.
[/quote]
Minä taas sen, kuinka ylimielisiä paskoja äidit ovat.
Hmph. Kantsii ehkä muistaa, että netin keskustelupalstoilla pyörii vain äänekäs vähemmistö.
Ainakin jos palstan miehiä vertaa omaan mieheen, niin oma mies voittaa 100-0. Oma mies on aikuinen, palstan vässykät jankuttajat ovat itsekeskeisiä pikkuteinejä.
Minä taas olen tajunnut, että ihmisillä on käsittämättömiä fobioita ja ennakkoluuloja sekä estoja.
Seksi on tosi kivaa, kun siihen heittäytyy. Kaikkea kannattaa kokeilla. Mulle seksissä on ihan yhtä tärkeää kuin oma nautinto, se että kumppani nauttii. Minä nautin ja kiihotun esim suihinotosta, kun kuulen, miten kumppani siitä nauttii. Ja peppuseksi on myös äärettömän kivaa.
On kivaa kokeilla uusia asentoja ja kaikkea uutta ennakkoluulottomasti. Kun on kumppani, johon voi luottaa ja jonka tietää välittävän niin, ettei halua satuttaa tai loukata.
Onko sulle tullut mieleen, että moni nainenkin nauttii rajummasta ja kokeilevammasta seksistä?