Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostu enää lainaamaan miehelle röökiin rahaa

Vierailija
10.08.2014 |

Olen kuukausien aikana kuluttanut satoja euroja hyvinvointiimme, mies on työtön. Muutamaan otteeseen on maksanut menojamme.

Asiasta toiseen. Minua haittaa suuresti miehen polttaminen ja kai jollain tavalla häntä itseäänkin, kun haluaa lopettaa. Emme asu Suomessa, nykyisessä kotimaassamme polttaminen on kallista ja olen tullut siihen tulokseen etten enää halua noita syöpäkääryleitä huusholliin, joten lopetin rahan antamisen tuohon tarkoitukseen. Olen itsekin lopettanut tupakan polton ja koitan ymmärtää miestä mutta jossain se raja menee...

Mies on ihan hullu, heittelee tavaroita, haistattelee minulle, nukkuu eri huoneessa jne. Luojan kiitos ei ole lasta kuviossa :( Mies pyytää rahaa kuin kyse olisi jostain päivittäistavarasta. Tänään alkanut erolla uhkailu...

Siis olenko mä ihan sydämetön tai idiootti? En osaa itsekään sanoa että kumpaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa lopettaa, miksi hän sitten kiukuttelee?

Käske hänen mennä tekemään pieniä hanttihommia naapurustoon ja ostamaan tupakkansa niillä rahoilla.

Vierailija
2/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lopettaa niin lopettaa eikä kiukuttele. Itse lopetin vasta kaksi viikkoa sitten ja tiedän ettei se helppoa ole. Varmaan tulee jatkossakin huonoja päiviä, mutta se on sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei saanut itse tehdä.lopetuspäätöstä vaan se on sinun päätöksesi. Ehkäpä miehesi siksi sinulle äkäilee?

Tykkäisitkös sinä jos miehesi vaikkapa alkaisi pihtaamaan, kun miestä ei itseään kiinnostakaan seksi niin paljoa syystä tai toisesta?

Vierailija
4/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään tupakkaan antaisi senttiäkään rahaa. En ostaisi miehelle hirttoköyttäkään, vaikka pyytäisi.

Vierailija
5/5 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:45"]

Miehesi ei saanut itse tehdä.lopetuspäätöstä vaan se on sinun päätöksesi. Ehkäpä miehesi siksi sinulle äkäilee?

Tykkäisitkös sinä jos miehesi vaikkapa alkaisi pihtaamaan, kun miestä ei itseään kiinnostakaan seksi niin paljoa syystä tai toisesta?

[/quote]

Jos itse päättää polttaa tupakkaa, niin sitten on varmaan parempi löytyä itseltä rahatkin siihen. Tupakka kun ei ole mikään ruokaan tai fyysiseen läheisyyteen verrattava perustarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän