Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miehiä, jotka eivät saa naista

Vierailija
10.08.2014 |

Olen itse mies mutta en pysty ymmärtämään miehiä, jotka valittavat, etteivät saa naisia. En minäkään mikään himonussija ole mutta villeinä opiskeluvuosina kellistin kymmeniä naisia ja nykyään olen naimisissa upean vaimon kanssa.

Miten voi olla mahdollista, että jotkut eivät saa naisia? Miten se voi olla niin vaikeaa? Minä olen hyvin kaukana pelimiehestä, en ole koskaan ollut sporttinen (en tosin ylipainoinenkaan) enkä muutenkaan sellainen mies, joka kääntäisi katseita kadulla. Ja silti naisia on riittänyt.

Jos jopa minä olen saanut naisia täysin vaivatta, mitä ihmettä nämä saamattomat miehet tekevät väärin? En yksinkertaisesti ymmärrä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta myös miehille pitäisi olla aika helppoa löytää nainen. Miehille ulkonäkövaatimukset ovat paljon sallivampia kuin naisille. Riittää kun olet normaali ja mukava.

Mutta luulen, että ne miehet jotka ei saa naisia omasta mielestään, ovat ehkä niitä joilla on liian kovat ulkonäölliset kriteerit suhteessa siihen mitä itse ovat. Sitten tietysti oma rotunsa ovat miehet, joille nainen on joku alempi otus, jota käskytetään joka asiassa. Silloin on tosiaan vaikeaa löytää naista, jos miehellä ei ole rahaakaan. Niin sekään ei vedä rahan perässä juoksijoita.

Päinvastoin naisillahan ne ulkonäkökriteerit on miehille vielä tiukemmat. Katso vaikka eroja miesten ja naisten Tinderin käytössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi