En ymmärrä miehiä, jotka eivät saa naista
Olen itse mies mutta en pysty ymmärtämään miehiä, jotka valittavat, etteivät saa naisia. En minäkään mikään himonussija ole mutta villeinä opiskeluvuosina kellistin kymmeniä naisia ja nykyään olen naimisissa upean vaimon kanssa.
Miten voi olla mahdollista, että jotkut eivät saa naisia? Miten se voi olla niin vaikeaa? Minä olen hyvin kaukana pelimiehestä, en ole koskaan ollut sporttinen (en tosin ylipainoinenkaan) enkä muutenkaan sellainen mies, joka kääntäisi katseita kadulla. Ja silti naisia on riittänyt.
Jos jopa minä olen saanut naisia täysin vaivatta, mitä ihmettä nämä saamattomat miehet tekevät väärin? En yksinkertaisesti ymmärrä.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:38"]Olen itse mies mutta en pysty ymmärtämään miehiä, jotka valittavat, etteivät saa naisia. En minäkään mikään himonussija ole mutta villeinä opiskeluvuosina kellistin kymmeniä naisia ja nykyään olen naimisissa upean vaimon kanssa.
Miten voi olla mahdollista, että jotkut eivät saa naisia? Miten se voi olla niin vaikeaa? Minä olen hyvin kaukana pelimiehestä, en ole koskaan ollut sporttinen (en tosin ylipainoinenkaan) enkä muutenkaan sellainen mies, joka kääntäisi katseita kadulla. Ja silti naisia on riittänyt.
Jos jopa minä olen saanut naisia täysin vaivatta, mitä ihmettä nämä saamattomat miehet tekevät väärin? En yksinkertaisesti ymmärrä.
ANNATKO PERSETTÄ?
Ei mulle ainakaan tuu ehottelemaan kuin rumat naiset ja joskus on tullut joku ihan ok.
En kuitenkaan usko, että voisin olla onnellinen naisen kanssa, jota en pidä viehättävänä, joten olen sitten mieluummin yksin.
Minusta myös miehille pitäisi olla aika helppoa löytää nainen. Miehille ulkonäkövaatimukset ovat paljon sallivampia kuin naisille. Riittää kun olet normaali ja mukava.
Mutta luulen, että ne miehet jotka ei saa naisia omasta mielestään, ovat ehkä niitä joilla on liian kovat ulkonäölliset kriteerit suhteessa siihen mitä itse ovat. Sitten tietysti oma rotunsa ovat miehet, joille nainen on joku alempi otus, jota käskytetään joka asiassa. Silloin on tosiaan vaikeaa löytää naista, jos miehellä ei ole rahaakaan. Niin sekään ei vedä rahan perässä juoksijoita.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:22"]Vittu mitä paskaa ja todennäköisesti naisen kirjoittama!
Se hyvä puoli tälle sivustolle eksymisestä on ollut, ettei minun ainakaan tee enää edes mieli löytää naista vaan yksin on ehkä sittenkin ihan mukava olla :D
[/quote]
No mies kyllä olin viimeksi kun tarkistin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:21"]
En ymmärrä, miksi naisille on niin vaikeaa myöntää, että miehet lähestyvät heitä useammin kuin he miehiä. Miksi kiellätte totuuden?
[/quote]
Suurin osa lähestymisistä on kännisten (usein ukkomiesten) miesten "Annatko pillua?" -tyylistä vonkaamista. Se on ainoastaan masentavaa ja omiaan luomaan miehistä synkän ja lohduttoman kuvan ja varmistumaan siitä että haluan olla yksin.
[/quote]
Ihan sama vaikka ne olisivat puliukkojen örinää, se on silti fakta, että miehet lähestyvät naisia useammin kuin naiset miehiä. Vaikka kuinka täällä horoperseet inttää vastaan, tätä totuutta ette pysty muuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:38"]Olen itse mies mutta en pysty ymmärtämään miehiä, jotka valittavat, etteivät saa naisia. En minäkään mikään himonussija ole mutta villeinä opiskeluvuosina kellistin kymmeniä naisia ja nykyään olen naimisissa upean vaimon kanssa.
ANNATKO PERSETTÄ?
[/quote]
Johan minä vastasin, että annan, mutta en sulle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:21"]
En ymmärrä, miksi naisille on niin vaikeaa myöntää, että miehet lähestyvät heitä useammin kuin he miehiä. Miksi kiellätte totuuden?
[/quote]
Luet väärin. Kyllä mä sen myönnän, että miehet mua lähestyy.
Mikset sinä voi myöntää, että lähestyminen ei kerro mistään muusta kuin siitä, että toisen ulkonäkö miellyttää? Ei siinä ole kyse mistään suhteista vielä.
[/quote]
Kuka vittu sellaista on väittänyt? Oletko joku virun talinomidi? Mitä enemmän lähestymisiä, sitä enemmän potentiaalisia suhteen alkuja. Ei noin tyhmää ihmistä voi olla olemassakaan, Jessus.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:58"]
Minusta myös miehille pitäisi olla aika helppoa löytää nainen. Miehille ulkonäkövaatimukset ovat paljon sallivampia kuin naisille. Riittää kun olet normaali ja mukava.
Mutta luulen, että ne miehet jotka ei saa naisia omasta mielestään, ovat ehkä niitä joilla on liian kovat ulkonäölliset kriteerit suhteessa siihen mitä itse ovat. Sitten tietysti oma rotunsa ovat miehet, joille nainen on joku alempi otus, jota käskytetään joka asiassa. Silloin on tosiaan vaikeaa löytää naista, jos miehellä ei ole rahaakaan. Niin sekään ei vedä rahan perässä juoksijoita.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
Superläskeillä naisillakin on mies. Samoin sellaisilla, joilta puuttu vaikka joku raaja. Kuten täälläkin on moneen kertaan sanottu, sellaista naista ei ole vielä tehtykään, ettei jollain miehellä olisi perversioita juuri hänenlaiseensa naiseen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:45"]
Ne ei kestä sitä että niiden täytyis nähdä vaivaa. Ne selittelevät itselleen että komeille miehille naisia vaan tulee ovista ja ikkunoista. Ne eivät jaksa tehdä aloitetta ja haluavat aivan liian hyvännäköisen naisen omaan plösöyteen nähden. Tämä on syynä.
[/quote]
NO, joo. Minä olen joskus turhan holösuu, ja sitten en aina ole ulkonäköön katsonut. Niinpä olen haksahtanut sellaisiin kauniisiin naisiin, ne on kaikki olleet todellisia pettymyksiä sängyssä. Nyt vanhempana ja viisaampana olen huomannut että kauniskin nainen on hyvä, jos se on naimisisa. Muuten kannattaa havainoida muita asioita, kun sänkyyn kaveria harkitsee.
Paikkakunta vaikuttaa paljon, syrjäinen pieni kunta vs. hesa. Helsingissä naiset tekee ehdotuksia, minulekin on tehty. Pienellä paikkakunnalla ei saa kirveelläkään, korkeintaa poliist perään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:53"]Ymmärrätkö naista, joka ei saa miestä?
[/quote]
Yleensä syynä on heilläkin valikoivuus, sosiaalisen verkoston puute tai mielenterveysongelmat, aivan niin kuin miehilläkin. Mutta naisen yksinäisyys on kieltämättä vielä hiukan miehen yksinäisyyttä oudompaa.
[/quote]
Miten se on oudompaa?
[/quote]
Koska nainen saa seuraa paremmin ja näyttipä miltä vaan niin jollekkin miehelle kelpaa kyllä
"Ah eli se meni tähän pinnallisuuteen jälleen kerran.
Sinulle, ja monille muillekin miehille tulee yllätyksenä, että nainen voi saada aloitteita usein eri miehiltä: Se ei vain koskaan tarkoita mitään sen ihmeempää. Loppujen lopuksi kyse on persoonallisuuksien yhteensopivuudesta pidemmällä aikavälillä - tässä näkökulmassa itse en näe mitään eroa siinä, kummanko sukupuolen yksinäisyys on oudompaa. "
Puppua lykkää, koita joskus tutustua todellisuuteen. Eihän se tuolla asenteella onnistu, kun ummistaa silmänsä niin saa todellisuuden näyttämään erilaiselta. Esimerkiksi, jos köyhyys astuu ovesta niin rakkaus lentää ikkunasta. Tämä nimenomaan siinä tapauksesa että mies sairastuu tai jää työttömäksi. TÄMÄ on nykyaikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:53"]Ymmärrätkö naista, joka ei saa miestä?
[/quote]
Yleensä syynä on heilläkin valikoivuus, sosiaalisen verkoston puute tai mielenterveysongelmat, aivan niin kuin miehilläkin. Mutta naisen yksinäisyys on kieltämättä vielä hiukan miehen yksinäisyyttä oudompaa.
[/quote]
Miten se on oudompaa?
[/quote]
Koska nainen saa seuraa paremmin ja näyttipä miltä vaan niin jollekkin miehelle kelpaa kyllä
[/quote]
Oletteko muuten huomannet muut sellaista, että komeimpiin autoihin könyää moneti todella ruma nainen.
Nim. komeita autoja ihaillut parkkipaikalla.
Kyllä se näin on että lyhyys on suurin naistenkarkottaja. Ei ehkä muut sitä ymmärrä että jos pituutta on alle 170cm niin mahdollisuuksia ei vaan ole. Omasta kokemuksesta voin tämän sanoa.
On aina outoa lukea, että miehen pituuden puute karkottaisi naiset, kun itselle asia ei ole merkityksellinen. Näin 165 cm pitkänä ajattelen, että mies 160 cm on ok.
Ehkä jopa parempi kuin liian pitkä mies, jolla tarkoitan yli 190 cm pituutta.
Vai olenko vaan outo?
No jahdatkaa niitä lyhyempiä naisia, tai menkää vaikka thaikkuihin hakemaan, siellä on miehetkin lyhyitä.
Minulla on kaverina mies joka ei ole ikinä seurustellut eikä harrastanut seksiä.
Hänellä on ikää lähemmäs 30vuotta. Tutustuin häneen aikoinaan netin kautta.
Olen ruvennut epäilemään että tällä miehellä on asperger koska hän pitää pitkiä monologeja kiinnostuksen kohteistaan eikä suostu kuuntelemaan muita. Välillä saattaa ilkeästi sanoa.
Myös sekin on ongelmana että hän viihtyy liian hyvin kotonaan ja sieltä häntä ei millään saa houkuteltua ulos lähtemään ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:40"]Asenneongelma?
Klassinen katkeruus & naisviha?
Varmaan sanottukin, mutta oletettu katkeruus & naisviha ovat SEURAUS eivätkä suinkaan syy.
Vierailija kirjoitti:
Öö, jos on vaikka ruma?
Itse ihmettelen kun on ihmisiä, jotka eivät löydä töitä. Ei se ole koskaan ollut minulle hankalaa.
Minä en ole edes ikinä hakenut töihin ja silti on aina ollut töitä liikaakin.
Pillua en saa ikinä, en edes avokilta enää.
Naisiin ei vaan saa kontaktia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:21"]
[/quote]
Suurin osa lähestymisistä on kännisten (usein ukkomiesten) miesten "Annatko pillua?" -tyylistä vonkaamista. Se on ainoastaan masentavaa ja omiaan luomaan miehistä synkän ja lohduttoman kuvan ja varmistumaan siitä että haluan olla yksin.
[/quote]
Mitäs synkkää ja lohdutonta pillun haluamisessa on? Etkö pidä pillustasi?
[/quote]
Vastaan, vaikka provoilet. Haluaisin tasa-arvoisen ja ennen kaikkea hyvään ystävyyteen pohjautuvan parisuhteen, en kaipaa satunnaista seksiä kännisiltä ukkomiehiltä. En pidä satunnaisesta seksistä, en yhden illan jutuista, enkä ole kiinnostunut pelkästä panosuhteesta.
[/quote]
En usko, että haluat oikeasti tasa-arvoista parisuhdetta. Muutoin olisit jo suhteessa jonkun maskulistin kanssa. Luulenpa, että nimittelet oikeaa tasa-arvoa kannattavia miehiä lassukoiksi.