Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miehiä, jotka eivät saa naista

Vierailija
10.08.2014 |

Olen itse mies mutta en pysty ymmärtämään miehiä, jotka valittavat, etteivät saa naisia. En minäkään mikään himonussija ole mutta villeinä opiskeluvuosina kellistin kymmeniä naisia ja nykyään olen naimisissa upean vaimon kanssa.

Miten voi olla mahdollista, että jotkut eivät saa naisia? Miten se voi olla niin vaikeaa? Minä olen hyvin kaukana pelimiehestä, en ole koskaan ollut sporttinen (en tosin ylipainoinenkaan) enkä muutenkaan sellainen mies, joka kääntäisi katseita kadulla. Ja silti naisia on riittänyt.

Jos jopa minä olen saanut naisia täysin vaivatta, mitä ihmettä nämä saamattomat miehet tekevät väärin? En yksinkertaisesti ymmärrä.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1119 kirjoitti:

Myös sekin on ongelmana että hän viihtyy liian hyvin kotonaan ja sieltä häntä ei millään saa houkuteltua ulos lähtemään ihmisten ilmoille.

No mitä siellä ihmisten ilmoilla pitäisi tehdä? Kierrellä loputtomasti tylsiä kirppareita? Juoda kahvilassa tajuttoman kalliita soijalatteja ja juoruilla? Juosta läpi kaikki kaupungin rättikaupat? Harrastaa korkeakulttuuria? "Nauttia" tanssimisesta baarissa? Mihin naiset oikein aikaansa sitten tuhlaavat?

Vierailija
62/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 16:00"]En minäkään ymmärrä. Ei tarvitse olla edes komea tai rikas saadakseen naista. Näillä valittajamiehillä on selkeästi pahoja puutteita ja ongelmia sosiaalisissa taidoissa, käytöksessä ja luonteessa. Noitakin asioita pystyisi halutessaan muuttamaan. Mutta mielummin käytetään energia valittamiseen ja yritetään uskotella itselle ja muille, että syy on siinä kun en ole komea, rikas tai isomunainen, koska naisille ei mukamas normaalit miehet kelpaa.

Ei käy sääliksi. Ihan oma vika kun jää ilman. Nainenkin jää ilman, jos on vastaavanlainen ongelmakimppu.

Näin minäkin arvelen. Käytän tässä itseäni vertailukohtana. En ole komea, en ole rikas, en ole supersosiaalinen. Sen sijaan osaan ihan normaalisti keskustella naisten kanssa, ymmärrän flirtin päälle ja ylipäätään kohtelen naisia kuin ihmisiä eikä merkillisiä humanoideja. Tietämäni saamattomat miehet suhtautuvat naisiin todella oudosti ikään kuin vieraan lajin edustajina, vuorotellen nostavat naisia jalustalle ja vuorotellen suhtautuvat heihin kuin ihmisjätteeseen.

Tässä on se tärkeä asia, joka menee joiltain miehiltä ohi. Naiset ovat ihmisiä ja heitä kannattaa kohdella siten. Nainen luultavasti kaikkoaa, jos pidät häntä jotain eri lajina jolle käytetään aivan omia lähestymistaktiikoitaan ja kummallisia kikkoja jotka on poimittu pua-sivustoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a man kirjoitti:

Käyttäjä1119 kirjoitti:

Myös sekin on ongelmana että hän viihtyy liian hyvin kotonaan ja sieltä häntä ei millään saa houkuteltua ulos lähtemään ihmisten ilmoille.

No mitä siellä ihmisten ilmoilla pitäisi tehdä? Kierrellä loputtomasti tylsiä kirppareita? Juoda kahvilassa tajuttoman kalliita soijalatteja ja juoruilla? Juosta läpi kaikki kaupungin rättikaupat? Harrastaa korkeakulttuuria? "Nauttia" tanssimisesta baarissa? Mihin naiset oikein aikaansa sitten tuhlaavat?

Eli et käy kavereiden illanvietoissa?

Juhlissa?

Et käy koskaan keikoilla?

Et festareilla?

Et missään tapahtumissa?

Et tutustu kavereidesi kavereihin vaikka mökkiviikonloppuina? 

Et harrasta yhtikäs mitään kodin ulkopuolella, jossa voisi tutustua naisiin?

Et käy koskaan istumassa iltaa pubeissa?

Et tee muuta kuin istut nökötät kotona ja haudot noita stereotyyppisiä mielikuviasi naisista ja niiden tekemisistä. Kuulostat todella mielenkiintoiselta ja tavoittelun arvoiselta mieheltä. NOT.

Vierailija
64/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nainen, enkä ole koskaan saanut miestä ( tai noh lähinnä en vain ole halunnut ). En kyllä ymmärrä kysymystäsi lainkaan. Onko se naisen saaminen joku miehisyyden mitta vai miksi siitä pitää tehdä niin iso numero?

T: Neitsyt 24

Vierailija
65/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen nainen, enkä ole koskaan saanut miestä ( tai noh lähinnä en vain ole halunnut ). En kyllä ymmärrä kysymystäsi lainkaan. Onko se naisen saaminen joku miehisyyden mitta vai miksi siitä pitää tehdä niin iso numero?

Suluissa oleva lisäys kertoo kaiken oleellisen ongelmasta miesten ja naisten välillä

Vierailija
66/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi naisille on niin vaikeaa myöntää, että miehet lähestyvät heitä useammin kuin he miehiä. Miksi kiellätte totuuden?

Koska minua ei koskaan lähestytä?

Tutustun miehiin vain ryhmässä, esimerkiksi koulussa, en siis niin että joku lähestyy juuri minua.

Vierailija
67/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro. Minä en koskaan saanut miestä, ikää 26-vuotta. Ja kyllä - vuosikausia halusin parisuhteen ja tein kaikkeni, että sellaiseen olisin päässyt. 

Vierailija
68/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro. Minä en koskaan saanut miestä, ikää 26-vuotta. Ja kyllä - vuosikausia halusin parisuhteen ja tein kaikkeni, että sellaiseen olisin päässyt. 

Kerro rehellisesti kuinka monta alotetta oot tehnyt. Siis ihan suoraa ja selkeää alotetta

Vierailija
69/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen vaadita kuin vääränlainen luonne ja pienet sosiaaliset piirit. Tämän takia minä en ole koskaan naista saanut. Kun on hiljainen ja syrjäänvetäytyvä luonteeltaan, eikä ole mitään kaveriporukkaa jonka kanssa käydä missään, niin yksin jäät.

Vierailija
70/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näin on että lyhyys on suurin naistenkarkottaja. Ei ehkä muut sitä ymmärrä että jos pituutta on alle 170cm niin mahdollisuuksia ei vaan ole. Omasta kokemuksesta voin tämän sanoa.

Minä taas sanon omasta kokemuksesta, ettei itselläni ole mitään pituusvaatimuksia ja nykyinen mies on alle 170cm.

Vierailija
71/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro rehellisesti kuinka monta alotetta oot tehnyt. Siis ihan suoraa ja selkeää alotetta

N. 30-40. Arjessa ja netissä, baareissa en käy.

Vierailija
72/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a man kirjoitti:

Käyttäjä1119 kirjoitti:

Eli et käy kavereiden illanvietoissa?

Juhlissa?

Et käy koskaan keikoilla?

Et festareilla?

Et missään tapahtumissa?

Et tutustu kavereidesi kavereihin vaikka mökkiviikonloppuina? 

Et harrasta yhtikäs mitään kodin ulkopuolella, jossa voisi tutustua naisiin?

Et käy koskaan istumassa iltaa pubeissa?

Et tee muuta kuin istut nökötät kotona ja haudot noita stereotyyppisiä mielikuviasi naisista ja niiden tekemisistä. Kuulostat todella mielenkiintoiselta ja tavoittelun arvoiselta mieheltä. NOT.

Mökkiviikonloppuja ei tässä iässä juuri enää kavereiden kesken ole enkä jaksa olla festareilla tai keikolla kännisten hoippujien keskellä. Iltaa istun ja juhlissa käyn, mutta en jaksa jokaisissa kissanristiäisissä juosta siksi että "kotona on tylsää". Museot ja vastaavat ovat mielenkiintoisia paikkoja ja niissä kävisin mielelläni seuralaisen kera, mutta yllättäen naisia ei tällainen korkeakulttuuri yleensä vapaa-aikana kiinnosta. Pitäisi päästä työaikana korkkailemaan kuoharipulloja ja keimailemaan hipsterimiehille. Lisäksi elareiden jälkeen ei ole mitään kovin suurta "biletysrahastoa" käytettävissä, joten sitä myöden pitää miettiä mitä pystyy harrastamaan.  

Vierailija
73/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen vaadita kuin vääränlainen luonne ja pienet sosiaaliset piirit. Tämän takia minä en ole koskaan naista saanut. Kun on hiljainen ja syrjäänvetäytyvä luonteeltaan, eikä ole mitään kaveriporukkaa jonka kanssa käydä missään, niin yksin jäät.

Tämä minullakin, satun vain olemaan nainen. Sitten "ryhdistäydyin", hankin kavereita ja aloin tehdä asioita, löysin miehen ihan sattumalta.

Vierailija
74/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tosi vähän. Tuohan on vain 4-5 alotetta per vuosi, jos lasketaan 18-vuotiaasta eteenpäin. Myöskään "tein kaikkeni" ja "baareissa en käy" ovat kovasti ristiriidassa.

Vierailija
75/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suluissa oleva lisäys kertoo kaiken oleellisen ongelmasta miesten ja naisten välillä

No eipä sitä haluta miestä, joka on tekemisissä samaan aikaan ainakin  ties kuinkamonen muun naisen kanssa ja siihenpäälle yrittää saada minut matkaan... Kyllä siinä miettii mitä kuppaa siltäkin löytyy. Muutenkin olen ihminen joka ei perusta/ pysty yhdenillan panuja harrastelemaan. En anna lohtu panuja vaan lähinnä etsin miestä joka yksinkertaisesti hyväksyy minut ihmisenä ja rakastaa. En siis tavoittele sänkykaatoja joten on selvää etten moiseen suostu. Sensijaan kunnollista,rehellistä,kuuntelevaa ja empaattista miestä joka haluaisi sen pitkän kestävän parisuhteen ei tahdo löytyä. Siksi en myöskään lähesty ihan ketä tahansa miestä.

Vierailija
76/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tosi vähän. Tuohan on vain 4-5 alotetta per vuosi, jos lasketaan 18-vuotiaasta eteenpäin. Myöskään "tein kaikkeni" ja "baareissa en käy" ovat kovasti ristiriidassa.

Ei baareistä löydä kuin irtoseksiä. En tiedä yhtäkään pariskuntaa, joka olisi tavannut baarissa. 

Minkäs minä sille voin, että tuota enempää minua kiinnostavia miehiä ei ole ollut, liki aika nykyisin miehet ovat väistämättä muutenkin jo varattuja. Minulle miehessä tärkeää olisi keskustelukyky, samanlaiset arvot, halu parisuhteeseen ja mielenkiinnonkohteiden samanlaisuus. Ja aloitin aloitteiden tekemisen vasta 22-vuotiaana.

Huom: yksikään mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Tajuaa jo tässä iässä etten ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
77/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 vuotias ja märisee menetettyä parisuhde-elämää? Minä 40v, eikä ole vieläkään löytynyt. Pitääkö jo luovuttaa?

Vierailija
78/81 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26 vuotias ja märisee menetettyä parisuhde-elämää? Minä 40v, eikä ole vieläkään löytynyt. Pitääkö jo luovuttaa?

Pakko märistä kun olen niin viallinen etten miehille kelpaa. Minä olen jo luovuttanut kun potentiaalia ei ole.

Vierailija
79/81 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on esimerkiksi lyhyt tai kaljuuntuu ovat nämä aika varmoja syitä ettei naisia saa.

Vierailija
80/81 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix on vammasii ja mielenvikasii? Mixei ne mee vaiks kouluu?????

Mix on hakattui? Mixei ne opettele kamppailulajei?

Mix on vanhoi? Mixei ne jumppaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän