Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoilevat läskit! Vinkkejä housumerkeistä?

Vierailija
29.07.2021 |

Olen etsinyt epätoivon vallassa ulkoiluhousuja, joissa olisi seuraavat ominaisuudet:

Kokoa 48-50 (joo, laihdutan koko ajan!)
Tarrasäätö (tai muu säätö) vyötäröllä (tämä on tärkeä, koska perseeni on valtava suhteessa vyötärööni)
Softshell-materiaali tai muu vastaava lämmin joustava materiaali, joustava kuorihousukin käy

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyt vaikka zalandon asiakaspalvelijalta noita? Valikoimaa taitaa olla ja vaihtoehtoja löytyy.

Katsot myös miesten puolen joka paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vähän pienempikokoinen, mutta persevä ja reitevä. Löysin Raiskilta ihan parhaat ulkoiluhousut. Kevyttä ja venyvää light shell -kangasta, kuminauhakiristys vyötäröllä. Käytin myös talvella villahousujen kanssa.

Vierailija
4/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut tuota kokoa ihan tokmannista ulkoiluhousuja.

Vierailija
5/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiski ja Torstai, löytyy ihan Prismasta, kunhan tulee syys/talvivaatteet myyntiin.

Vierailija
6/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut tuota kokoa ihan tokmannista ulkoiluhousuja.

Jumpe! Tokmanni, tuo läskien keski-ikäisten naisten paratiisi! Miten olinkaan unohtanut! Tässähän on ihan täydelliset (jos koko vaan riittää) ja käytännössä lähes ilmaiset! https://www.tokmanni.fi/tekniset-naisten-softshell-housut-future-tt-spo…

-ap

Vierailija
7/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyt vaikka zalandon asiakaspalvelijalta noita? Valikoimaa taitaa olla ja vaihtoehtoja löytyy.

Katsot myös miesten puolen joka paikasta.

Miesten puoli on huono vinkki silloin kun persevä mutta suhteessa kapeavyötäröinen etsii housuja. Suoran malliselle sopivat.

Vierailija
8/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiski.

Vierailija
9/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime syys-talvikauden Haglöffsin loistavat kuorihousut, jotka löysin XXL:n alerekistä. Ratkesivat haaroista viime kevään päätteeksi ja nyt ei sitten millään meinaa löytyä vastaavia mistään. Pyllyni koko kanssa tuo 48-50 ja laadukkaat, vesipilariarvoltaan väh. 8000 mm housuja ei tässä koossa tunnu löytyvän mistään :( 

Vierailija
10/19 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellyt täällä ihan samaa muutama vuosi sitten. Nyt paino alkaa olla normaalimitoissa ja housuja löytyy helpommin.

Minusta on ihan käsittämätöntä, että KAIKKI paremmat ulkoiluhousut on mitoitettu samanmuotoisille ihmisille. Lahkeiden pituus ainoa muuttuja. Esim. raskaudesta jäänyttä maharöllykkää ei saa tungettua mihinkääm housuihin, joiden lahkeet eivät ole puoli metriä liian pitkät.

Liikuntaharrastuksia vaikeuttaa todella paljon, jos mistään ei löydy sellaista päälle pantavaa joka pysyy ylhäällä kyykistyessä jne.

Vierailija
11/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tätä ja kerron, että Luhdan Outletista nelostien varresta löysin useammat sopivat housut! Kotona huomasin että toiset (Rukka Raul) olivatkin yllättäen miesten mallistosta, eli kannattaa käväistä tsekkaamassa myös miesten osastot! Mä olen 163 cm ja hyvin reitevä ja persevä ja noi sopi mulle todella hyvin! Okei, vähän oli liikaa pituutta, mutta kiristyskuminauhalla toimi ihan hyvin. Siellä myös todella hyviä alennuksia ainakin tällä hetkellä. Omat ostokset olivat -70% ja -50%

-ap

Vierailija
12/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko kasvattaa se jättiperse? Jos olisit pysynyt kuosissa niin ei olisi vaateongelmaa.

Kannattiko mutsis suakaan synnyttää? Jos ei olisi porsinut niin ei olisi sullakaan tätä ongelmaa. 👍🏻

Vierailija
13/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue Whale on hyvä.

Vierailija
14/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Karhun miesten XXL- collareita S-koko on jo niissä julumetun iso. CM tarjouksessaa nyt plussakortilla 12 e.

Vierailija
15/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tosi vaikea löytää aikoinaan, mitkään perusmalliset ei käyny, kokeilin todella monia, kunnes löysin jostain urheilukaupasta jonkun "ladies"-sarjan, jossa luki että mitotettu naisille, ja tarkemmin naisille joilla leveä lantio ja kapea vyötärö, ja ne istui vihdoinkin, tosin vyötärö ei ole ihan niin kapea kun pitäisi olla, mutta malli ei kiristä reisistä yms eikä perseestä. :)

Vierailija
16/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Minulla on yhdet todella vanhat, reikäiset ja pinttynyttä likaa täynnä olevat ulkoiluhousut, joita käytän kesät, talvet. 

Olen ostellut uusiakin, mutta ratkeavat haaroista tai eivät vaan sittenkään mahdu. 

Käytän joustavia sisähousuja ulkona. 

Tänäkin syksynä olen kiertänyt jo monet kaupat ja sovitellut kaikki mahdolliset housut. Eipä mahdu esim. XXL- liikkeestä yhdetkään housut jalkaan. 

Juu, minäkin laihdutan koko ajan. Kaapeista löytyy sopivia sitä mukaa sitten kun laihtuu. 

t. 163cm ja 100kg

Vierailija
17/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina hameita. ei haittaa läskit ja ulkoilen kuitenkin päivittäin ympäri vuoden.

Vierailija
18/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v nainen kirjoitti:

Ei löydy. Minulla on yhdet todella vanhat, reikäiset ja pinttynyttä likaa täynnä olevat ulkoiluhousut, joita käytän kesät, talvet. 

Olen ostellut uusiakin, mutta ratkeavat haaroista tai eivät vaan sittenkään mahdu. 

Käytän joustavia sisähousuja ulkona. 

Tänäkin syksynä olen kiertänyt jo monet kaupat ja sovitellut kaikki mahdolliset housut. Eipä mahdu esim. XXL- liikkeestä yhdetkään housut jalkaan. 

Juu, minäkin laihdutan koko ajan. Kaapeista löytyy sopivia sitä mukaa sitten kun laihtuu. 

t. 163cm ja 100kg

Mä en ole hei montaakaan kiloa sua kevyempi ja tosiaan noi joustavat Rukka Raul-housut koossa 56/2XL (miesten koot) oli sopivat ja mahtuu vielä välihousutkin tarvittaessa! Jos pääset Luhdan outletiin niin uskon että sieltä löydät kyllä! Mä löysin jopa liian isoja ja se tuntui aika ihanalta! 

-ap

Vierailija
19/19 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cider Whale on huippumerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme