Mulla meni viime yönä todella lujaa
Tapasin eilen baarissa yhden kaksikymppisen tutun miehen. Juteltiin ja meillä oli tosi mukavaa. Tulimme mun asunnolle ja harrastimme seksiä, olen itse 35. Ikäero on kyllä valtava, tiedän sen. En ole koskaan sekstaillut itseäni noin paljon nuoremman kanssa. Tunteet ovat sekavia, mitä tulikaan tehtyä!
En silti kadu yhtään, en vaan olisi itsestäni tällaista uskonut. Mua on aina kiinnostanut vanhemmat miehet ja nyt sitten kävi näin. Se mies haluaa nähdä mut ensi viikonloppuna uudestaan, mutta kumpikaan meistä ei halua mitään parisuhdetta. Eli pidetään vaan hauskaa ja se sopii molemmille.
Olenko ihan kamala kun sekosin niin nuoreen mieheen? Nyt saatte ihan vapaasti tuomita ja esittää mielipiteitä. Olen ollut jo pitkään sinkkuna ja viime yön tapahtumat piristivät kummasti.
Kommentit (36)
Minulla on ollu jo pitkään intiimi : D suhde 26 vuotta nuoremman komistuksen kanssa. Olen ihan normivartaloinen kauniiksi sanottu 59 vuotias nainen. Minusta tässä ei ole mitään kummallista. Vietämme toki aikaa muutenkin yhdessä kotonani, syömme, katsomme elokuvia jne. Mutta emme seurustele sanan varsinaisessa merkityksessä. Mukaaa, kun eroottinen puoli elämästä hoituu näin. Ja tuo mies on todellinen silmänilo, ilo toki muutoinki. ♥★
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:57"]No hyi vittu.
Jos olen jotakin puumista oppinut niin sen, että oikeassa elämässä ne ei näytä Anu Sinisalolta :DD
[/quote]
Säälin sinua. On varmasti ikävää olla noin kateellinen ja katkera. Miten toisen ilo on sinulta pois?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:11"]aika jäätävältä tuntuu kun itselläni on 20vuotias poika. Sama kun joku mun kavereista pokais sen..olen itse 37vuotias.
[/quote]
Tiedä vaikka on pokannutkin. Minullakin on poika, aikuinen sellainen. Ei tulisi mielenikään miettiä hänen eroottista elämäänsä, se on hänen yksityisasiansa. Kuten minun elämänikin on.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:56"]Surullista, ettei sinulla ole ystäviä joiden kanssa voisit nauraa ja nauttia jutusta.
[/quote]
Missä on sanottu, että apllä ei ole ystäviä?
Hyväksikäyttöähän tuo on. Äidin-kaipuinen ja hellyydenkipeä poika, jonka tunteita käytät hyväksesi.
Mitä se poika tuosta saa? Kai edes maksat sille? Äläkä nyt vaan väitä, että kukaan mies pitäisi vanhaa naista seksikkäänä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:22"]Hyväksikäyttöähän tuo on. Äidin-kaipuinen ja hellyydenkipeä poika, jonka tunteita käytät hyväksesi.
Mitä se poika tuosta saa? Kai edes maksat sille? Äläkä nyt vaan väitä, että kukaan mies pitäisi vanhaa naista seksikkäänä.
[/quote]
Heh, anteeksi nyt, mutta olet naurettava. Ettet nyt vaan olisi kateellinen. Heh!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:42"]Huh, onnea! Olen itse 43-vuotiaana ollut sängyssä 20-vuotiaan opiskelijanuorukaisen kanssa. Menen vieläkin ihan hervottomaksi kun ajattelen sitä.
Käytä tilaisuus hyväksesi. Siinä ei ole mitään pahaa, että ikäero on nurinniskoin. Niin kauan kun homma kiihottaa molempia, niin iloitkaa siitä. Älä kuitenkaan elättele siitä muuta kuin tuota seksiä. Suhde tulisi olemaan hankala. Mutta seksi... kun siinä on vielä mukana tuo eeerittäin tuhma väärinpäin oleva ikäsuhde... se on tosi kiihottavaa.
Onnea! Nauti!
t: saman kokenut ja tietää mistä puhuu
[/quote]
Samaa mieltä. Nauti! Olen kokenut saman. Mies 13 vuotta nuorempi. Mahtavaa seksiä! Onnittelut!
Minä olen 25v. (en siis mikään puuma vielä), mutta seksisuhteisiin haluan just jotain 20v. (+/- 1-2v.). Eivät yleensä halua mitään vakavampaa ja ovat tosi kokeilunhaluisia sängyssä :) oman ikäluokkani miehet tai vanhemmat haluavat usein jotain vakavaa, parisuhdetta, jopa lapsia... Itse en sitä halua.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:22"]Hyväksikäyttöähän tuo on. Äidin-kaipuinen ja hellyydenkipeä poika, jonka tunteita käytät hyväksesi.
[/quote]
Nyt olet ihan hakoteillä. Minulle sanoi tämä 13 v. minua nuorenpi mies että olen todella seksikäs. Upea nainen. Tuskin minua tapaisi jos ei niin tuntisi.
olen 32v ja on ollut muutama noin kymmenen vuotta nuorempi mies. Mikään ei ole niin helppoa kun saada nuori mies sänkyyn. He ovat todella tyrkkyjä, jopa ne hyvännäköiset. Ihan tyrkyimpiin en kyllä ole haksahtanut. Niin monelle joutunut antamaan pakit. En siis erityisemmin pidä noin nuorista, sellainen viis vuotta nuorempi on paljon parempi, nimenomaan sängyssä, eikä niin lapsellinen. Yksi todella komea 21v mies pyysi treffeille, selvinpäin. Oli kyllä vaikea kieltäytyä, mutta liian nuori. Seksiseuraksi kävisi, mutta en usko noin nuoren olevan kovin hyvä. Vaikka poikkeuksiakin on, esim exäni oli jo 18-vuotiaana hyvinkin osaava. Olin siis samanikäinen, mutta siksi pidinkin hänet pitkään, vaikka petti minua. Seksi oli niin hyvää.
Noniin, ja sitten mammat pyyhkii päiväunet silmistään niin tulee sitten illallakin uni simmuun.
http://static.iltalehti.fi/viihde/robinjuttuhh080814_820_vi.jpg
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:38"]
turha provo. uskotko ettei jaksa ees av-mammat vastata
[/quote]
:D Vä-hän-kö kateellinen ja katkera, kun itsellä ei ole tähän hottikseen juttuun osaa eikä arpaa eikä ehkä tule koskaan olemaankaan samanlaiseen kuumaan suhteeseen.
[/quote] Oletko itse katkera siitä, ettet saa muita kuin seksikumppaneita? Sillä sun nuoremmalla panollasi on tyttöystävä jossain ja heille tulee onnellinen tulevaisuus. Viisikymppisenä sitten huomaat, että ei ole miestä eikä lapsia. Eikä kukaan huoli panoksikaan.
Itse elän mieluummin onnellisessa parisuhteessa suunnilleen ikäiseni kanssa kuin olisin ilman rakkautta ja paljon nuoremman miehen kanssa vain seksissä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:22"]Hyväksikäyttöähän tuo on. Äidin-kaipuinen ja hellyydenkipeä poika, jonka tunteita käytät hyväksesi.
[/quote]
Heh, anteeksi nyt, mutta olet naurettava. Ettet nyt vaan olisi kateellinen. Heh!
[/quote] Heh, heh, heh.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:22"]Hyväksikäyttöähän tuo on. Äidin-kaipuinen ja hellyydenkipeä poika, jonka tunteita käytät hyväksesi.
[/quote]
Nyt olet ihan hakoteillä. Minulle sanoi tämä 13 v. minua nuorenpi mies että olen todella seksikäs. Upea nainen. Tuskin minua tapaisi jos ei niin tuntisi.
[/quote] Joo, usko mitä haluat. Onhan teitä puumia kiva juksata ;) Kavereidensa kanssa nauraa joka panon jälkeen miten surkea ja nolo olit.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:44"]Et ole kamala, mekin tahdotaan!
[/quote]