Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttava oli laittanut tekstarin klo 3.30

Vierailija
10.08.2014 |

Outo. Miksi keskellä yötä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:39"]No vaikkei ollut mikään vastaus. Ei se nyt tuossa ollut pääasia. Kerro nyt, miksei saisi lähettää tekstaria 3.30? Miksi se on outoa? 

[/quote]

Jollakin voi olla äänet päällä puhelimessa ja koko talo herää, ymmärrätkö?

Se on eri asia kuin sähköpostin lähettäminen.

[/quote]

Eikö se ole siinä tapsuksessa oma vika, jos ei halua tulla häirityksi eikä pidä äänettömällä. Pyhä jysäys.

[/quote]

Aivan. Vai pidättekö te vaikka kokouksissakin ääniä puhelimessa ja sitten valitatte kun häiritään.

Vierailija
22/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:39"]No vaikkei ollut mikään vastaus. Ei se nyt tuossa ollut pääasia. Kerro nyt, miksei saisi lähettää tekstaria 3.30? Miksi se on outoa? 

[/quote]

[/quote]

Ei se nyt niin kovaa tärise ja huuda se puhelin... Voi jeesus

[/quote]

Mieti henkilöä jolla on se voimakas piipitys päällä.

[/quote]

Kuten mainittu, siitä saa syyttää itseään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet täällä tähän aikaan? Outoa.

Vierailija
24/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih hii!

Vierailija
25/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on hyvien tapojen vastaista laittaa viestiä yöllä. Miksei laita aamulla? Jos ei muista, niin kirjoittaa sen valmiiksi ja lähettää herätessään. Joillakin on äänet päällä aina. 

Vierailija
26/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:39"]No vaikkei ollut mikään vastaus. Ei se nyt tuossa ollut pääasia. Kerro nyt, miksei saisi lähettää tekstaria 3.30? Miksi se on outoa? 

[/quote]

[/quote]

Eikö se ole siinä tapsuksessa oma vika, jos ei halua tulla häirityksi eikä pidä äänettömällä. Pyhä jysäys.

[/quote]

Onneksi mulla oli äänettömällä. Luuletko että kaikilla on?

Vierailija
27/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 05:19"]Miksi olet täällä tähän aikaan? Outoa.

[/quote]

En ollut enää. Nukuin.

Vierailija
28/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olit hereillä! Eikö sosiaalinen elämä ole kuitenkin mielekästä? Arvostaisit ihmissuhteitasi, totaalisessa yksinäisyydessä on kamala elää.

Vierailija
29/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 06:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:39"]No vaikkei ollut mikään vastaus. Ei se nyt tuossa ollut pääasia. Kerro nyt, miksei saisi lähettää tekstaria 3.30? Miksi se on outoa? 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mulla on äänet päällä, koska koska tahansa voidaan sairaalasta soittaa minulle (toinen vanhemmista huonossa kunnossa), mutta en todellakaan mitään yötekstareita toivo...

Vierailija
30/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita edes värinälle, jos pelkäät koko talon heräävän TEKSTARIIN

Vierailija
31/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee niin sinä voit ihan hyvin pitää puhelinta äänettömällä tai kiinni yöllä. Puhelimessa pidetään ääniä sen takia että saapuneen viestin huomaa. Ehkä kaverillasi oli jotain mielen päällä ja ei saanut unta?

Vierailija
32/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valomerkin aikaan tekstannut :)

Vierailija
33/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 06:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:39"]No vaikkei ollut mikään vastaus. Ei se nyt tuossa ollut pääasia. Kerro nyt, miksei saisi lähettää tekstaria 3.30? Miksi se on outoa? 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mulla on äänet päällä, koska koska tahansa voidaan sairaalasta soittaa minulle (toinen vanhemmista huonossa kunnossa), mutta en todellakaan mitään yötekstareita toivo...

[/quote]

Uskoisin, että useimmissa puhelimissa voi erikseen säätää tekstariäänet pois, vaikka soittoäänet olisivatkin päällä.

Varsinaiseen kysymykseesi tuskin kukaan täällä osaa vastata. Tiedustele kaveriltasi, miksi valvoi tuohon aikaan. Itse en kovin pitkään jaksaisi tuollaisella asialla vaivata päätäni.

Vierailija
34/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö..kyllä mäkin itse yövuorolaisena saatan vapaallakin olla hereillä tohon aikaan. pitäskö ihmetellä,kuinka outoa on kun joku laittaa tekstaria klo 10?siis,sillon kun mä nukun.pitäis kaikkien ilmeisesti sopeutua siihen että koko elämä loppuu täällä klo 21.00??

Vierailija
35/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa yleensä tulee nämä hienot ideat, kuten viestitellä aamuyöllä.

Vierailija
36/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuvat olevan sitä mieltä että tekstareita saa lähetellä milloin vaan. Ja muut pitäkööt kännykkänsä äänettömällä. Minä taas haluan saada tiedon oikeasti tärkeistä asioista (jos vaikka äitini joutuu sairaalaan, tms). Minä EN tarvitse tietoa siitä että ollaan Lissun ja Maken kanssa baarissa, tuu sääkin.

Mielestäni kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, ettei lähetellä turhia tekstiviestejä. Ei ylipäätään, eikä varsinkaan silloin, kun ihmiset yleensä nukkuvat. Olen muuten itse tehnyt yövuoroa töissä, eikä olisi tullut mieleenkään lähetellä keskiyöllä viestejä kellekään.

Vierailija
37/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:34"]

Humalassa yleensä tulee nämä hienot ideat, kuten viestitellä aamuyöllä.

[/quote]

Itselleni tuli  mieleen, että baarista tulon jälkeen viestittänyt tämä ap:n kaveri.

Minullakin oli enne äänet yötä päivää puhelimessa mutta ei enää, koska joku vittu voi tosiaan viestitellä keskellä yötä. Enää ei ole soittoäänetkään päällä kuin vasta kun herään, koska säikähtäisin herätessäni puhelinsoittoon. Joskus äänet unohtuvat koko päiväksi pois ja sittenhän minua ei saa kukaan kiinni.

Vierailija
38/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai aamuna krapula ja vapina..

Vierailija
39/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on herkkäuninen ja ei halua tekstareita yöllä niin känny äänettömälle tai hiljaiselle tai sitten laittaa kaikille tutuille viestin että MINULLE EI saa laittaa viestejä yöllä missään tapauksessa kun elämäni menee pilalle!

Itse saan useinkin yöllä viestejä ystävältä enkä ole koskaan hernettä nokkaa vetänyt.

Mutta en olekaan mikään herkkis jonka elämä on heti sekaisin jos känny yöllä kilahtaa!

Vierailija
40/43 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:35"]

Monet tuntuvat olevan sitä mieltä että tekstareita saa lähetellä milloin vaan. Ja muut pitäkööt kännykkänsä äänettömällä. Minä taas haluan saada tiedon oikeasti tärkeistä asioista (jos vaikka äitini joutuu sairaalaan, tms). Minä EN tarvitse tietoa siitä että ollaan Lissun ja Maken kanssa baarissa, tuu sääkin.

Mielestäni kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, ettei lähetellä turhia tekstiviestejä. Ei ylipäätään, eikä varsinkaan silloin, kun ihmiset yleensä nukkuvat. Olen muuten itse tehnyt yövuoroa töissä, eikä olisi tullut mieleenkään lähetellä keskiyöllä viestejä kellekään.

[/quote]

Useimmat ihmiset tykkäävät saada heille henkilökohtaisesti osoitettuja viestejä, vaikka asia olisi "turha".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi