Lue keskustelun säännöt.
Mikä on parisuhteessanne/perheessänne eniten erimielisyyksiä aiheuttava asia?
09.08.2014 |
Meillä on seksi.
Mies haluais enemmän kuin mä. Mua taas ei vaan haluta. :-/
Kommentit (24)
Minun järjetön mustasukkaisuuteni ja alemmuuskompleksini :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuten joku jo yllä sanoi, meilläkin sotku ja siivoaminen. Ärrrrr!
Hmm... Vaikka miten mietin, ei tule mieleen mitään.
Tiskaaminen. Tiskikone on ollut rikki jo kuukausia, kumpikaan ei ole saanut aikaiseksi hankkia uutta ja molemmat vihaa tiskaamista ;D