Valitin juuri naapurista isännöitsijälle.
Laitoin äsken isännöitsijälle sähköpostia naapurin basson jytkeestä hiljaisuuden jälkeen. En haluaisi olla hankala mutta en jaksa enää kun on toistuvaa. Rivarissa on se hankala puoli että on vain 2 vaihtoehtoa mistä se valitus on tullut. Toivottavasti ei mennyt välit. Onko teillä kokemuksia naapurin käytöksestä valituksen jälkeen?
Kommentit (37)
Eikö kukaan ole näin ahdasmielinen valittaja kuin minä? Ap
Hyvä kun valitit. Tiedän miten piinallista se on. Meillä omakotitalon naapuri jytkytti basoja yökaudet, alkuun auttoi huomauttaminen, sitten lopulta ei. Onneksi muutti pois, vuokralla kun oli.
Et ole ahdasmielinen vaan teit valituksen ihan aiheesta.
Ei välttämättä tiedä kuka valitti. Se jytke kuuluu kerrostalossakin koko talossa lähes.
Näin jossain ohjeen, jonka mukaan naapurin postilaatikkoon kannattaa pudottaa suklaalevy. Levyn saatteena lappu, jossa pyydät ystävällisesti musiikin vaimentamista.
Minulla on vastaava tilanne. Naapurissa asui aiemmin hiljainen pariskunta. He muuttivat pois ja tilalle tuli musiikkia soittava nuori mies. En jaa musiikkimakua hänen kanssaan...
Suklaalevyniksi on kokeilematta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:50"]Näin jossain ohjeen, jonka mukaan naapurin postilaatikkoon kannattaa pudottaa suklaalevy. Levyn saatteena lappu, jossa pyydät ystävällisesti musiikin vaimentamista.
Minulla on vastaava tilanne. Naapurissa asui aiemmin hiljainen pariskunta. He muuttivat pois ja tilalle tuli musiikkia soittava nuori mies. En jaa musiikkimakua hänen kanssaan...
[/quote]
Haa toihan vois olla aika sopuisa kokeilu:D kiitos kaikille puoltavista kommenteista. Epävarmuuteni johtuu luultavasti siitä että en tiedä onko aiheellista valittaa kun jytke lakkaa viimeistään klo 23. Ainakin tähän mennessä, saas nähdä suuttuvatko. Itselläni ei lapsia mutta heidän toisella puolella on niin tuntuu sen lapsenkin puolesta vähän kurjalta. Toki voi olla että yritän selittää omaa ärtymystäni vetoamalla tähän lapsiasiaan:) ap
Suuttuvat ja tervehtiminen loppuu!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:54"]
Suuttuvat ja tervehtiminen loppuu!
[/quote]
Sehän se nyt kamalaa onkin joo.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:54"]Suuttuvat ja tervehtiminen loppuu!
[/quote]
Höh toivottavasti ei:( tarkoitukseni ei ole suututtaa, mutta tiedän että jos tämä kauankin jatkuu(kevättalvesta muuttivat) niin saatan jossain vaiheessa räjähtää kun malja tulee täyteen. Ap
Kyllä ne teidänkin äänet alkavat sitten ärsyttää. Kosto alkaa silloin kun haluatte olla rauhassa, esim aamu 7.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:59"]Kyllä ne teidänkin äänet alkavat sitten ärsyttää. Kosto alkaa silloin kun haluatte olla rauhassa, esim aamu 7.
[/quote]
Ei meiltä kuulu ääniä hiljaisuuden aikaan. Varsinkaan kun kyseessä ei ole nyt pahvi seinät. Aamu 7 taitaa olla heille liian aikainen:D toisin kuin meille. Ap
Vaikuttaa siltä ettet ehkä ole käynyt keskustelemassa asiasta kasvokkain. Mua ei ärsyttävä jos joku tulis ovelle sanoo, mut jos ensimmäiseks laittaa isännöitsijälle, niin tulis sellanen olo, et eikö voinu tulla sanoo ensin itse
Mikä estää ensin rauhanomaisen lähestyminen ihminen ihmiselle ilman välikäsiä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:05"]Vaikuttaa siltä ettet ehkä ole käynyt keskustelemassa asiasta kasvokkain. Mua ei ärsyttävä jos joku tulis ovelle sanoo, mut jos ensimmäiseks laittaa isännöitsijälle, niin tulis sellanen olo, et eikö voinu tulla sanoo ensin itse
[/quote]
En olekaan. En uskalla juurikin sen takia etteivät pitäisi nipona ja ovat yleensä humalassa noihin aikoihin enkä halua naurunalaiseksi. Sen verran olen tehnyt että olen koputtamut seinään ilmaistakseni mielipahani (tiedän, mummotyyliä) ennen toimi, enää ei. Eli on siis kuitenkin heillä tiedossa että häiritsee. Ap
Siis minkä "hiljaisuuden" jälkeen kuuluu basson äänia jos kuitenkin klo 23 lopettavat?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:13"]Siis minkä "hiljaisuuden" jälkeen kuuluu basson äänia jos kuitenkin klo 23 lopettavat?
[/quote]
Hiljaisuus alkaa klo 22
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:05"]Vaikuttaa siltä ettet ehkä ole käynyt keskustelemassa asiasta kasvokkain. Mua ei ärsyttävä jos joku tulis ovelle sanoo, mut jos ensimmäiseks laittaa isännöitsijälle, niin tulis sellanen olo, et eikö voinu tulla sanoo ensin itse
[/quote]
En olekaan. En uskalla juurikin sen takia etteivät pitäisi nipona ja ovat yleensä humalassa noihin aikoihin enkä halua naurunalaiseksi. Sen verran olen tehnyt että olen koputtamut seinään ilmaistakseni mielipahani (tiedän, mummotyyliä) ennen toimi, enää ei. Eli on siis kuitenkin heillä tiedossa että häiritsee. Ap
[/quote]
No just joo.. Ei taatusti ymmärrä mitään seinään koputtelemisia.. Noin ajattalee just sellanen joka ei toimi suoraselkäisesti. Sellaiset ihmiset jotka luottaa normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kesken ei noteeraa koputtelemisia, vaan ajattelee et joku tulee kyllä sanomaan. Ja pakkoko sitä on iltamyöhään mennä? Mene seuraavana päivänä reilusti sanomaan.
Toki sulla on oikeus menetellä noinkin. Mutta sit ei kannata miettiä toisen reaktiota. Jos sua kiinnostais mitä susta ajatellaan niin olisit mennyt sanomaan heille itse.
Mutta ikävä tilannehan tuo on. En itsekään siedä metelöintiä. Ja olen pahoillani, jos ja kun meiltä jotain kuuluu. Toivoisin vaan itse että mulle tultaisiin sanomaan, joten siksi käyn itsekin asiallisesti huomauttamassa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote]
No just joo.. Ei taatusti ymmärrä mitään seinään koputtelemisia.. Noin ajattalee just sellanen joka ei toimi suoraselkäisesti. Sellaiset ihmiset jotka luottaa normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kesken ei noteeraa koputtelemisia, vaan ajattelee et joku tulee kyllä sanomaan. Ja pakkoko sitä on iltamyöhään mennä? Mene seuraavana päivänä reilusti sanomaan.
Toki sulla on oikeus menetellä noinkin. Mutta sit ei kannata miettiä toisen reaktiota. Jos sua kiinnostais mitä susta ajatellaan niin olisit mennyt sanomaan heille itse.
Mutta ikävä tilannehan tuo on. En itsekään siedä metelöintiä. Ja olen pahoillani, jos ja kun meiltä jotain kuuluu. Toivoisin vaan itse että mulle tultaisiin sanomaan, joten siksi käyn itsekin asiallisesti huomauttamassa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:15"]Missä niin sanotaan?
[/quote]
Taloyhtiön säännöissä
Muutin omakotitaloon. Sekuntiakaan en ole katunut.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:50"]Näin jossain ohjeen, jonka mukaan naapurin postilaatikkoon kannattaa pudottaa suklaalevy. Levyn saatteena lappu, jossa pyydät ystävällisesti musiikin vaimentamista.
[/quote]
Haa toihan vois olla aika sopuisa kokeilu:D kiitos kaikille puoltavista kommenteista. Epävarmuuteni johtuu luultavasti siitä että en tiedä onko aiheellista valittaa kun jytke lakkaa viimeistään klo 23. Ainakin tähän mennessä, saas nähdä suuttuvatko. Itselläni ei lapsia mutta heidän toisella puolella on niin tuntuu sen lapsenkin puolesta vähän kurjalta. Toki voi olla että yritän selittää omaa ärtymystäni vetoamalla tähän lapsiasiaan:) ap
[/quote]
Alkuun tuntu ihan aiheelliselta, mutta kaataako se tunti nyt sitten maailman oikeasti? Koitas nukkua meillä, makkarin ikkunasta noin 50 metrin päässä on iso aukea parkkipaikka, siinä kun mopot ja autot peräkkäin ajaa paskarinkiä, renkaat vaan vinkuu ja pellit rämisee kun poppi soi. Ja tämähän ei lopu kello 23, se loppuu aamuyöllä jos hyvin käy. Ja asialle ei voi tehdä mitään, ei auta vaikka kenelle valittais. Lähin poliisi 80km:n päässä, ne ei tommosten pikkujuttujen jälkeen tänne korpeen lähde, ja jos lähtevät niin aina on tuolla "keskustassa" joku ns. vahdissa ja nämä apinat ehtii karkuun.