Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan koronaolo, mut testi neg.

Vierailija
03.08.2022 |

Onko muita, jotka testailee ja olo on mikä on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata useana peräkkäisenä päivänä eri testeillä. Kaikki eivät saa kotitestiin plussaa, vaikka olisikin korona.

Vierailija
2/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan kuullut flunssasta? Sen aiheuttajina on satoja eri viruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kotitesti negatiivinen, mutta pcr positiivinen. Oli oireita.

Vierailija
4/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että voi olla myös flunssaa. Mut koronaa liikkuu nyt taas tosi paljon, joten siitä voi päätellä todennäköisyyksiä. -ap

Vierailija
5/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestit harvemmin osuu, koska sitä tikkua pitäisi pyöritellä siellä nenänielussa 10 sekuntia, ei sieraimissa ja nenäkarvoissa. Itsellä 3 feilauttua kotitestiä ja ammatilaisten ottaessa riitti yksi kerta.

Vierailija
6/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä sama homma.

Vierailija
7/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virusta on eniten nenänielussä päivinä 3-6 eli ihan ekoina päivinä ei välttämättä näy vielä testissä.

Vierailija
8/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestin luotettavuus on 50%. Jos on positiivinen, olet koronassa. Jos on negatiivinen, voit olla koronassa tai sitten et.

Vierailija
9/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä 4/5 sai kotitestillä plussan, 1/5, jolla oli hyvin lievät oireet ei saanut plussaa, vaikka testattiin monena päivänä tikku- ja sylkitesteillä. Silti olen varma, että oli koronaa.

Vierailija
10/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kyl posin kotitestistä heti. Siis ainut oire oli kurkun kutina ja mietinkin mitä pölyä olin hengittänyt. Tein huvikseni testin ja heti vahva viiva tuli. Oireet eivät edes pahentuneet, pelkkää kurkun kutinaa. Ei räkää, ei nuhaa tms.

Testin tein ensin nielusta (siis syvältä niin, että meinasi Yrjö tulla, ei poskista tai kielestä) ja sitten pyöritin sitä samaa puikkoa molemmissa sieraimissa.

Näin sai myös lähes oireeton puolisoni seuraavana päivänä sitten posi tuloksen.

Tämän ohjeen löysin twitteristä ihan kuvien kera.

Vierailija
11/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että voi olla myös flunssaa. Mut koronaa liikkuu nyt taas tosi paljon, joten siitä voi päätellä todennäköisyyksiä. -ap

Itse asiassa muita flunssaviruksia paljon enemmän. Oman lapsen päiväkotiryhmästä on 80% tällä hetkellä kipeänä. Ei tiettävästi koronaa kenelläkään.

Vierailija
12/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti kotitesti just pari viikkoa sitten negaa mutta virallisesti oli +. Tammikuussa sairastin viimeksi ja silloin kotitesti näytti heti oireiden alkaessa +.

Tällä toisella kierroksella oireet oli ihan erilaiset kuin alkuvuodesta.

Vierailija
13/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa muita flunssaviruksia paljon enemmän. Oman lapsen päiväkotiryhmästä on 80% tällä hetkellä kipeänä. Ei tiettävästi koronaa kenelläkään.

Jep. Tuttavapiirissä on neljässä eri perheessä flunssaa. Heistäkään kenelläkään ei ole koronaa (kaikki ovat myös jo sairastaneet, joten luottaisin kotitesteihinsä).

Vierailija
14/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti jaksaisi taas paluutaarkeen, kun tuo ^#^@([ sairastaminen alkaa heti.

Vierailija
15/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vastaava. Oli ihan selkeitä koronaoireita ja vieläpä mieheni oli kotonamme testatusti koronaisena. Silti mun testi vaan näytyi negaa. Uskon kyllä, että se oli korona, kun oli vahva kotialtistus ja oireetkin. Testit eivät vaan aina toimi.

Vierailija
16/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, mitä pcr-testin negatuloksessa tarkoittaa se numero? Kun siis kantaan tulee testitulos neg ja siinä on numero mukana, joka on aina eri, esim 9?

Vierailija
17/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Koronaa tämä on, testi näytti juuri vahvaa positiivista. Joskus sen vaan tietää, kun ei tunnu miltään perusflunssalta ollenkaan.

Vierailija
18/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne testit näyttää jos on koronaa. Ajotus on tärkeä. Itsellä taudista kohta kolme viikkoa ja edelleen kaksi viivaa,herkkiä ovat

Vierailija
19/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestit näyttää positiivisen tuloksen kolmantena oirepäivänä yleisimmin. Ennen sitä turha testailla.

Vierailija
20/22 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, mitä pcr-testin negatuloksessa tarkoittaa se numero? Kun siis kantaan tulee testitulos neg ja siinä on numero mukana, joka on aina eri, esim 9?

Muakin kiinnostaisi tietää, mitä se numero merkitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän