Kaupan kassa sinuttelee!
Onpas röyhkeää käytöstä.
Kommentit (15)
No voi yhyy. Mie viännän ja kiännän murtteella minkä kerkkeen enkä ees ossoo yleiskieltä puhhuu. Ei oo kettään vielä tuntunu häirihtevän.
No niin on!! Kai mottasit turpaan?
Tarkoitatte varmaan "kai mottasitte turpaan"?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:37"]No niin on!! Kai mottasit turpaan?
[/quote]
Tein valituksen. Kohta varmaan olisi muuttanut meille kun noin tuttavallisesti käyttäytyy.
ap
Yöks. Tosi wt meininkiä. ;-(
Itse antaisin kyllä napakkaa palautetta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:39"]
eiku niin, niin just. ;)
Mua oikeasti vituttaa kans. Luulin, että olen ainoa tänä yltiöliberaalina aikana.
Jumalauta, mä olen siellä kaupassa asiakas. Haloo!
:D
Minä pidän sinuttelusta. Sinuttelevakin myyjä voi olla kohtelias.
Ai kauheeta, tähänkö on tultu? Kohta ne kassat varmaan katsoo silmiinkin.
Itsekin inhoan moista. Asiakkaita ovat PALVELEMASSA. Tosin eivät kai nuo kouluttamattomat wt-tyypit tiedä käytöstavoista mitään.
Mites muuten myyjiä ohjeistetaan tuohon asiakkaiden puhutteluun liittyen?
Onneksi tuo sakki korvautuu lähitulevaisuudessa automaattikassoilla. Saavat sitten omissa piireissään sinutella ja tuijotella toisiaan.
Onneksi tuo sakki korvautuu lähitulevaisuudessa automaattikassoilla. Saavat sitten omissa piireissään sinutella ja tuijotella toisiaan.
paras tähän asti! naurattaa!
Pankissa muuten aina teititellään, vaikka olisi nuorikin asiakaspalvelija kyseessä.
Olen aina ollut sitä mieltä, ettei ihmisen koulutuksen perusteella voi tehdä johtopäätöksiä tämän asenteista, arvoista, käytöstavoista tai muustakaan. Samoin olen aina ajatellut, että jos löydän mukavan naisen, ei hänen ammatillaan ole mitään merkitystä. Mutta kyllä näissä vaan jotakin eroa näyttää olevan.