Olen täysi-ikäinen neitsyt, kysyttävää?
Kommentit (31)
Myi neitsyytesi. Joku nainen kauppasi netissä neitsyyttään julkisesti ja tähän mennessä korkein tarjous oli 400 000€
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:22"]
Myi neitsyytesi. Joku nainen kauppasi netissä neitsyyttään julkisesti ja tähän mennessä korkein tarjous oli 400 000€
[/quote]
Mitä luulet että saisi? Varmaan joutusi maksamaan saman verran jos on miespuolinen.
Olen 2 lasta synnyttänyt neitsyt. Hivenen hämmästyin, kun gyne tämän asian kertoi, mutta asia siis tosi.
No minä olen 35 ja neitsyt, en tosiaankaan omasta tahdostani. 5 prosenttia suomalaisista kuolee kokemattominia, epäilemättä tulen kuulumaan heihin.
Koetko neitsyytesi ongelmaksi?
Eikö sinusta koskaan tunnu siltä, että haluttaisi?
Oletko seurustellut?
hienoa, sitä paremmalta tuntuu kun on säästänyt itseään. Huoraaminen on niin noloa, teinit nussii nykyään kaikkea mikä liikkuu ja kaikki taudit on jo ennen kuin on 20 täyttänyt.
Onko neitsyytesi takana jokin vakaumus vai eikö vain ole tullut vastaan sopivaa petikaveria?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:52"]
No minä olen 35 ja neitsyt, en tosiaankaan omasta tahdostani. 5 prosenttia suomalaisista kuolee kokemattominia, epäilemättä tulen kuulumaan heihin.
[/quote]Oho... yllätyin ja vähän epäilen että onko edes totta. Itse olen todella hiljainen ja tuntemattomien mielestä ujo, mutta seksi kyllä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:51"]
hienoa, sitä paremmalta tuntuu kun on säästänyt itseään. Huoraaminen on niin noloa, teinit nussii nykyään kaikkea mikä liikkuu ja kaikki taudit on jo ennen kuin on 20 täyttänyt.
[/quote]Jep, sukupuolitaudit saa vältettyä melkoisella varmuudella, kun ei pane alle 25 vuotiaita.
Joo, uskon että neitsyeiden määrä kasvaa ikäluokissa aivan samalla tavalla kuin päihteitä käyttämättömien määrä.
Nuoret vaan ovat fiksumpia kuin vanhemmat.
t. mies 43
Oletteko neitsyet ihan helvetin rumia vai ettekö vain anna periksi miesten yrityksille (tai käy ollenkaan ovesta ulkona)?
Neityset vissiin juuri sitä mitä luulet niiden olevan. Suurin osa vissiin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 07:56"]
Oletteko neitsyet ihan helvetin rumia vai ettekö vain anna periksi miesten yrityksille (tai käy ollenkaan ovesta ulkona)?
[/quote]
Onpa yököttävä yleistys.Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran "vasta" 19-vuotiaana.En siksi että olisin "hirvittävän ruma" tai linnottautunut kotiin,tapasin vasta tuolloin miehen jonka kanssa halusin harrastaa seksiä.Ei se neitsyydestä eroon pääseminen ole mikään itseisarvo.(Tyyliin,kelpaa kaikki kanasta tikapuihin,kunhan nyt pääsee vain nopeasti nussimaan.)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:27"]Luulitko, että se on jotenkin harvinaista?
20-vuotias neitsyt
[/quote]
Minäkin olin siinä iässä.
Luulitko, että se on jotenkin harvinaista?
20-vuotias neitsyt
Jos tarvii puhkoa niin kertokaa, voin auttaa!
Minä olen 30-vuotias neitsyt, ja ei, ei ole mitään kysyttävää. Onko sinulla?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:27"]
Luulitko, että se on jotenkin harvinaista?
20-vuotias neitsyt
[/quote]
En luullut, pitäiskö sen sitten olla?
Onko ap:llä useampikin persoona?