Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen nolo seksisuhde vastasi vahingossa mun ilmotukseen

Vierailija
31.07.2014 |

Deittipalstalla siis. Mulle jäi nolo ja lapsellinen olo siitä suhteesta. Oli varattu ja vanhempi mies. Alko herätyskellot kilkattaan vasta kun olin jo ehtiny lähettää tokan viestin ja sitä edellisessä jo linkin mun kuviinkin! VVV****! Hävetyksen hävetys.

Taas on äijä vonkaamassa vierasta nuorta pillua. Eihän se sitä ole tietenkään vielä sanonut, mutta kyllä mä nyt tiedän. Ja tunnistan vaan ihan kaikesta, kirjotustyyli, kaikki. Ääliö kusetti taas itsensä kuten ekallakin kertaa kaksi vuotta nuoremmaksi ja asuinpaikan viereiseen kaupunkiin.

Erois jo hönö!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä siellä tuntuu riittävän. Ääliöitä. Mäkin törmäsin yhteen, joka joko on varattu mutta esiintyy sinkkuna tai sitten se pelaa jotain ihme peliä. En oo osallistumassa.

Vierailija
2/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli TÄSTÄKIN nolo olo, VAIKKA enhän minä se varattu panomies tässä ole! Ihan oikeasti vaan rentoa seuraa, seksin tai minkä vaan merkeissä, ajattelin etsiä kesän piristykseksi. Nyt hölisin jo jotain itsestäni tohon ja kyllä tosta mun ilmoituksestanikin sen pitäisi mut jo tunnistaa!

Tuntuu kuin se pelleilis nyt tässäkin jotain, kattoo miten naiivi typerys vastaa ja höhöttää itekseen omalle vastustamattomuudelleen (mitä se ei kyllä todellakaan omaa) ja sille, että edes vastasin. No enpä vastaile enää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi