Lily pilannut Modernin perheen
Muuten ihan sairaan hyvä sarja mutta se Lily ÄRSYTTÄÄ!!! Miksi siitä on pitänyt kirjoittaa NIIN ärsyttävä pikkuvanha kakara??
Kommentit (21)
Sarja tulee jatkumaan pitkään. Sofia Vergara on tv:n parhaiten palkattuja naisia. Lily on ihana!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:12"]
Moderni perhe!!!! :)
[/quote]???
Lilyhän on ihan ok. Mua on aina häirinnyt se Haley. Sarjan alussahan hän oli 14-vuotta, mutta meikit ja vaatteet oli kuin parikymppisellä ja aivan liian paljastelevia. Ehkä se on tätä päivää, että pikkuteinit pukeutuu noin, mutta mua ällötti se *köhlutkamainenköh* tyyli.
Nykyään häiritsee Alexin todella suuri rintavarustus, joka pullottaa nörttimäisten villapaitojen alta. Eihän kehitykselle tietenkään voi mitään, mutta ei vain jotenkin sovi tuollaiselle hahmolle. :D Alex on vielä niin nuorikin.
Me mietittiin onko se näyttelijä lihonut, vai ottanut silikonit.
Alexista on tullut hieman pullukka, mutta eiköhän se siitä tasoitu. Ei se nyt niin ikävää ole. Eikä rintojen kasvulle mitään voi, terveisin hyvin rintava nörtti.
Mutta Lily käyttäytyy huonosti, eikä häntä kasvateta kunnolla, ja se on ärsyttävää.
Tosi huono näyttelijä Lilynä. Luulisi että vähän jopa paremmin näsäviisaan löytäisi hollywoodista.
Ai mun mielestä Lilyn hahmo näyttelijöineen on just huippu!
Mulle Gloria on se vähiten kiinnostava hahmo. Stereotypiat on siinä viety äärimmilleen.
Viimeisin kausi oli kyllä vähän huono.
Gloria on mun lempihahmo. Toki stereotypiat on viety äärimmilleen, mutta siihenhän juuri hahmon hauskuus perustuu. Glorialla on maailman ihanin aksentti. :D <3
Moderni Perhe on ihana, ei sitä yksi hahmo voi pilata :) Varsinkaan suloinen Lily.
Mä tykkään Lilystä ja mietin hieman myöskin sitä Alexin rintavarustusta. Toisaalta kun hän näyttää hieman lihoneen, niin sehän on vain hyvä. Meilläkin kunun kanssa tuota sarjaa katsoo 3 teiniä, niin huomaavat ettei laihuus ole aina "pakollista".
Mun mielestä sarjassa ei ole huonoa mikään. Olen ostanut ja saanut lahjaksi 3 kautta ja kun katson niitä, niin aina naurattaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:32"]Lilyhän on ihan ok. Mua on aina häirinnyt se Haley. Sarjan alussahan hän oli 14-vuotta, mutta meikit ja vaatteet oli kuin parikymppisellä ja aivan liian paljastelevia. Ehkä se on tätä päivää, että pikkuteinit pukeutuu noin, mutta mua ällötti se *köhlutkamainenköh* tyyli.
Nykyään häiritsee Alexin todella suuri rintavarustus, joka pullottaa nörttimäisten villapaitojen alta. Eihän kehitykselle tietenkään voi mitään, mutta ei vain jotenkin sovi tuollaiselle hahmolle. :D Alex on vielä niin nuorikin.
[/quote]
Heh, oletko nähnyt sellaista sarjaa kuin Pulmuset?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:44"]Tosi huono näyttelijä Lilynä. Luulisi että vähän jopa paremmin näsäviisaan löytäisi hollywoodista.
[/quote]
sen on pakko olla jonkun tekijän pentu tai siskontyttö tms.ei se muuten olisi pääsyt tohon sarjaan.noilla näyttelijän taidolla ei välttämättä pääsis edes salkkareihin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:04"]Mä tykkään Lilystä ja mietin hieman myöskin sitä Alexin rintavarustusta. Toisaalta kun hän näyttää hieman lihoneen, niin sehän on vain hyvä. Meilläkin kunun kanssa tuota sarjaa katsoo 3 teiniä, niin huomaavat ettei laihuus ole aina "pakollista".
Mun mielestä sarjassa ei ole huonoa mikään. Olen ostanut ja saanut lahjaksi 3 kautta ja kun katson niitä, niin aina naurattaa.
[/quote]
Mikä siinä on niin hyvää että nuori normaalipainoinen tyttö lihoo?
lily on tosi hyvä ja eikö hän tullut jo vauvana sarjaan?
Aargh, mun aivot on sulanut tässä helteessä :) Luulin että täällä puhuttiin blogiportaali-Lilystä, jonne siirtynyt Moderni perhe -blogi on nyt pilalla :)
Mun mielestä tämä puhuva lily on todella ärsyttävä! Se vauva olikin söpö.
Muuten ihan paras sarja :)
naisethan vihaa aina aasialaisia naisia joten reaktio on tuttu. sama kuin 2 and half men kun tuli tummempi poikalapsi niin tuli miehiltä vihareaktio
Ei tosiaan ole. Vieläkö sarjaa tehdään kuudes kausi?