Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteet, alastomuus ja parisuhde

Vierailija
09.08.2014 |

Onneksi tää kesä on pian ohi. Olen kotona lähes koko ajan joko alusvaatteillani tai alasti, koska en vain kestä kuumuutta. Tämän seurauksena mies on lähes jatkuvasti kiinni tisseissä ja perseessä tai muuten tuijottelemassa hymy korvissa. Onhan se tottakai ihanaa että mies pitää minua seksikkäänä, mutta en jaksaisi olla koko ajan seksiobjektina. Mun mielestä alastomuutta ei tarvitsisi aina yhdistää seksiin. 

Eniten tässä ärsyttää se että mies on koko ajan muna pystyssä ja haluaisi panna, mutta minä en vaan pysty kun on koko ajan huono olo kuumuuden takia. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on rankkaa.

Vierailija
2/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin että löysä luonnonmateriaaleista tehty kesämekko olisi viileämpi ja ratkaisu tähän muka-ongelmaan.

Mutta päätit kuiteinkin rakentaa tästä tälläisen typerän ja nolon ongelman, huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:06"]

Tiedät itsekin että löysä luonnonmateriaaleista tehty kesämekko olisi viileämpi ja ratkaisu tähän muka-ongelmaan.

Mutta päätit kuiteinkin rakentaa tästä tälläisen typerän ja nolon ongelman, huoh.

[/quote]

Ei mulla ole tuollaisia mekkoja, eikä varaa shoppailla uusia vaatteita tällaisen asian takia. Ei tämä nyt mikään eroon johtava ongelma ole enkä varmaan edes sano miehelle tuosta, halusinpa vaan avautua. Musta olisi kiva että saisin olla omassa asunnossani rauhassa alasti.

Vierailija
4/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kade.

Vierailija
5/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten täällä ei saa keskustella ns. positiivisista ongelmista ilman alapeukutusvyöryä. Eiköhän kohta joku tule sanomaan että hänen miehensä hakkaa eikä minulla täten voi olla mitään valitettavaa mistään.

Vierailija
6/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pidän ehdottomasti parhaimpana ratkaisuna bikineitä. Aivan kammottavaa, kun tänne mökille tulee vieraita ja joudun nykäisemään hellemekon päälle.

Mun mies on samanlainen, mutta 3 teiniä ehkäisee kivasti sitä muna pystyssä perässä juoksemista. ;-)

Vierailija
7/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan avovaimon kanssa koko ajan alasti. Onneksi molemmat ollaan sellaisia, että seksihalut vain yltyy helteellä. Ollaan jatkuvasti vapaa-ajalla toistemme kimpussa. ;)

Vierailija
8/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon helteillä aina pelkät alusvaatteet päällä ja mies ei edes vilkaise...

Vierailija
9/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:42"]

[/quote]

Tyhmät miehet, aina pitää olla ääripäässä :( Miksei voisi välillä vilkuilla ja kehua ja välillä jättää rauhaan.

Vierailija
10/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpäs tulikin erilaisia vastauksia kuin ajattelin. On se kumma, ettei alaston nainen herätä äijän halua. Vai onko kyse siitä, miltä nainen näyttää? Oletteko sutjakoita vai Lola-siideriryhävalaita? Kertokaa naiset!

t. Se puristeleva mies

Vierailija
11/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:42"]

[/quote]

Tyhmät miehet, aina pitää olla ääripäässä :( Miksei voisi välillä vilkuilla ja kehua ja välillä jättää rauhaan.

[/quote]

Kun teki niin tain näin, niin aina meni väärinpäin.

t: mies

Vierailija
12/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen tällainen mies, joka on koko ajan kiinni tisseissä ja perseessä ja vielä hymy huulilla helteiden aikana. Ennen kuin lapsi tuli (yksi poika 12v) naimmekin usein kesäisin milloin sattuu, koska vähissä vaatteissa oltiin. Mitä te naiset oikein kuvittelette, jos nainen käyskentelee alasti, totta kai mies haluaa panna. Minä ainakin. Ei sitä halua yhtään vähennä, että ollaan oltu 24 vuotta yhdessä. Jos näen alastoman vaimoni, haluan naida. Niin yksinkertaista se on. 

Vierailija
13/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Mun mies ei koskaan halua panna. Tai ainakaan näytä sitä... joskus se käy hölskäyttelemässä (!!!!! Yhhhh!) mun persposkea mut siinä se...

Haluun eläimellistä, hikistä kiimaseksiä enkä mitään pakaran muljuttamista.

Vierailija
14/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:17"]Oho, kylläpäs tulikin erilaisia vastauksia kuin ajattelin. On se kumma, ettei alaston nainen herätä äijän halua. Vai onko kyse siitä, miltä nainen näyttää? Oletteko sutjakoita vai Lola-siideriryhävalaita? Kertokaa naiset!

t. Se puristeleva mies

[/quote]hyvännäköinen oon.16

Vierailija
15/20 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 07:20"]

Kuka uskoo, ettei ole varaa kirpparimekkoon (ja makaroniin=ruoka) .

[/quote]

Tiedätkö miten vaikeaa on löytää juuri minun kokoani olevaa, tiettyä materiaalia olevaa mekkoa kirppareilta? Minulla ei ole autoa joten bussilla kirppareilla liikkumiseen menisi koko päivä, jos koko mekkoa edes löytyisi. Ja mikä ihmeen makaroni?

Hauskaa että olin paikalla kun tämä lanka nostettiin taas ylös. ap

Vierailija
16/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:56"]Just joo. Mun mies ei koskaan halua panna. Tai ainakaan näytä sitä... joskus se käy hölskäyttelemässä (!!!!! Yhhhh!) mun persposkea mut siinä se...

[/quote]

Voi, kun puhuisit hänelle täällä avautumisen sijaan... ja samaa toivon teille kaikille muillekin :)

[/quote]

No olenhan minä puhunutkin, ihan yhdessä asiasta keskusteltiin, siitä ei vaan ollut mitään hyötyä :)

Vierailija
17/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo, ettei ole varaa kirpparimekkoon (ja makaroniin=ruoka) .

Vierailija
18/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:49"]Mitä te naiset oikein kuvittelette, jos nainen käyskentelee alasti, totta kai mies haluaa panna. Minä ainakin. Ei sitä halua yhtään vähennä, että ollaan oltu 24 vuotta yhdessä.

[/quote]

No mun mies ainakaan ei. Ei vuodenkaan yhdessä olon jälkeen. 14 v yhdessä.

Joo ap, vaihtaisin kyllä mielelläni ongelmasi omiini :-)

Vierailija
19/20 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:56"]Just joo. Mun mies ei koskaan halua panna. Tai ainakaan näytä sitä... joskus se käy hölskäyttelemässä (!!!!! Yhhhh!) mun persposkea mut siinä se...

[/quote]

Voi, kun puhuisit hänelle täällä avautumisen sijaan... ja samaa toivon teille kaikille muillekin :)

[/quote]hahaa oon puhunu, mut mies vaan sanoo "ku en oo sellane"

Ohis, samassa tilanteessa

Vierailija
20/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:56"]Just joo. Mun mies ei koskaan halua panna. Tai ainakaan näytä sitä... joskus se käy hölskäyttelemässä (!!!!! Yhhhh!) mun persposkea mut siinä se...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi