Kuuluuko naiselle pitkät hiukset?
Kommentit (35)
No kyllä ne pitkät sopii naiselle paremmin kuin lyhyet. Mutta ei niiden välttämättä tarvii ihan pitkät olla, kunhan ei vain ole aivan lyhyt sänki. Eli ainakin jonkin verran pitäisi olla pituutta. Mutta aina mitä pidemmät, sen kauniimmat, kuitenkin kasvojen muoto ja kehon mittasuhteet huomioon ottaen. Kaikille ei välttämättä sovi kovin pitkät hiukset.
Ehdottomasti. Lyhyet hiukset naisella ovat vastenmieliset.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:09"]
Ehdottomasti. Lyhyet hiukset naisella ovat vastenmieliset.
[/quote]Eikö se ole aika hankalaa, ja myös vastenmielistä, joutua yökkäilemään koko ajan ollessasi ulkona. Kannattaa hakea apua.
Hiukset eivät mun mielestä kuulu kovinkaan paljon oli pitkät tai lyhyet, edes naisen tarkalla kuulolla hiusten ääntä ei erota...
Mikäs se bond tyttö oli? Jolla lyhyet hiukset.
Kasvonpiirteistä riippuu, sopiiko minkälaiset hiukset. Ihmiset on olevinaan niin moderneja, mutta sitten tässä asiassa pitäydytään johonkin raamatunaikaisiin yhteiskuntanormeihin.
No kaikki saavat pitää sellaisia hiuksia kuin tykkäävät, mutta pitäisi ottaa huomioon enemmän se, mikä itselle sopii, varsinkaan miehille ei yleensä pitkät hiukset sovi, moni luulee olevansa joku Olli Herman, mutta oikeasti muistuttaa lähinnä Juicea...
Mä en tiedä yhtäkään naista, jolle sopii paremmin hoidetut lyhkäset hiukset kuin pitkät.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:12"]
Hiukset eivät mun mielestä kuulu kovinkaan paljon oli pitkät tai lyhyet, edes naisen tarkalla kuulolla hiusten ääntä ei erota...
[/quote]
Yleissivistyksen nimissä opiskele hieman mitä tarkoittaa sana "kuulua".
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:18"]
Mä en tiedä yhtäkään naista, jolle sopii paremmin hoidetut lyhkäset hiukset kuin pitkät.
[/quote]
Minä tiedän, aika monia, ja ne pitkät hiukset harvemmin on hoidetut, vaan se on se kaksihaaraisia täynnä oleva hammpu-hiirenhäntä...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:13"]
Mikäs se bond tyttö oli? Jolla lyhyet hiukset.
[/quote]
Se mikään tyttö ollut, Halle Berry joka sai edellisen lapsensa 47-vuotiaana vissiin pari vuotta sitten. Samalta näyttää edelleen. Diabeetikko ja puolikuuro, kun entinen poikaystävä hakkasi kuulon toisesta korvasta.
Ei, mutta onhan ne naiselliset
[/quote]
Kyllä se on kantaja, joka tekee niistä naisellisen tai ei. Edes hame ei ole naisellinen, jos siinä tömisyttelee menemään norsun lailla.
Näin tänään lähes kaljun naisen. Oli kaljusta päästä huolimatta naisellisen näköinen mekossaan. Se riippuu täysin muusta olemuksesta, mikä sopii. Toisille sopii pitkät hiukset ja toisille taas paremmin lyhyet.
[/quote]
No ainakin Meg Ryan on upea lyhyissä hiuksissaan.
Luonto sen kertoo. Lähes kaikkialla maailmassa, lähes kaikkina aikoina on naisilla ollut enempi tai vähempi pitkät hiukset. Ja myös miehet lähes poikkeuksetta pitävät pitkistä hiuksista naisella. Poikkeus vahvistaa säännön. That's fact, sanokaa mitä sanotte.
Kuuluuko naisen käyttää esiliinaa ja mekkoa?