Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko naiselle pitkät hiukset?

Vierailija
09.08.2014 |

Kyllä, peukku ylös. Ei, peukku alas.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:16"]Kasvonpiirteistä riippuu, sopiiko minkälaiset hiukset. Ihmiset on olevinaan niin moderneja, mutta sitten tässä asiassa pitäydytään johonkin raamatunaikaisiin yhteiskuntanormeihin.

[/quote] raamatun aikaan miehilläkin oli pitkät hiukset.

Vierailija
22/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:18"]

Mä en tiedä yhtäkään naista, jolle sopii paremmin hoidetut lyhkäset hiukset kuin pitkät.

[/quote]

No ainakin Meg Ryan on upea lyhyissä hiuksissaan.

[/quote]

Vielä upeampi pitkissä hiuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat valtaa lyhyillä hiuksilla.

Vierailija
24/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitten varmaan mies, koska oikeastaan koko aikuisiän mulla on ollut poikatukka. Välillä on ollut polkkapituinen ja kun olet pätkäissyt takaisin ihan lyhyeksi, on monet tulleet sanomaan, että ihan lyhyet hiukset sopii mulle paremmin. Vaikka tietty nekin kaikki valehtelee.

Vierailija
25/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisille vaaditaan pitkiä hiuksia, niin sitten kyllä miehillekin! Pitkät hiukset miehellä on nam. :p

Vierailija
26/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella - kuten myös miehellä - pitää olla juat sen pituiset hiukset kuin itse haluaa ja pystyy kasvattaa.

Vierailija
27/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka- tai poikatukka, mutta ei pitkiä. Harvalle sopii polkka. Ja kuvitteletko, että ihmiset sanoisivat sulle, että Ai hirvee miltä sä näytät! Liimaa takaisin ne haihtuvat mitä sulta leikattiin.

Vierailija
28/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:16"]Kasvonpiirteistä riippuu, sopiiko minkälaiset hiukset. Ihmiset on olevinaan niin moderneja, mutta sitten tässä asiassa pitäydytään johonkin raamatunaikaisiin yhteiskuntanormeihin.

[/quote] raamatun aikaan miehilläkin oli pitkät hiukset.

[/quote]

Eikä ollut. Tämä mielikuva johtuu myöhempien aikojen taiteilijoiden näkemyksistä.

Vierailija
29/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu!

toisaalta liian pitkät hiukset on luonnottomat, semmoset yli perseen yltävät ohuet lutkut.

Vierailija
30/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:13"]

Mikäs se bond tyttö oli? Jolla lyhyet hiukset.

[/quote]

Se mikään tyttö ollut, Halle Berry joka sai edellisen lapsensa 47-vuotiaana vissiin pari vuotta sitten. Samalta näyttää edelleen. Diabeetikko ja puolikuuro, kun entinen poikaystävä hakkasi kuulon toisesta korvasta.

[/quote]

Halle Berry on  NYT 47-vuotias, täyttää 14.8. 48 v. ja sai 2013 lokakuussa tokan lapsen. 

Vierailija
31/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:12"]

Hiukset eivät mun mielestä kuulu kovinkaan paljon oli pitkät tai lyhyet, edes naisen tarkalla kuulolla hiusten ääntä ei erota...

[/quote]

Yleissivistyksen nimissä opiskele hieman mitä tarkoittaa sana "kuulua".

http://www.suomisanakirja.fi/kuulua

[/quote]

Aivan, käytin tuosta kohtaa yksi.

Olisin voinut myös heittää version "Minulle kuuluu hyvää, kuuluuko sinulle hiukset" '.

Ja toisaalta eikös hiukset ole monikko, joten sun versiossa pitäisi sanoa että "naiselle kuuluvat hiukset" samoin kuin sanoisit että 'naiselle kuuluvat samat oikeudet kuin miehille'--- eli eli, nyt jäit kyllä kiinni siitä että tulit mulle opettamaan, vaikka et itsekään osannut...

Vierailija
32/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kuuluu sellaiset hiukset mitkä sopii kasvoihin. Esimerkiksi yksi tuttu nainen näyttäisi paljon paremmalta tummilla lyhyillä hiuksilla kuin pitkällä blondilla tukalla. Sen hiukset korostaa roikkuvia poskia entisestään.

Vierailija
33/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:12"]

Hiukset eivät mun mielestä kuulu kovinkaan paljon oli pitkät tai lyhyet, edes naisen tarkalla kuulolla hiusten ääntä ei erota...

[/quote]

Yleissivistyksen nimissä opiskele hieman mitä tarkoittaa sana "kuulua".

http://www.suomisanakirja.fi/kuulua

[/quote]

Aivan, käytin tuosta kohtaa yksi.

Olisin voinut myös heittää version "Minulle kuuluu hyvää, kuuluuko sinulle hiukset" '.

Ja toisaalta eikös hiukset ole monikko, joten sun versiossa pitäisi sanoa että "naiselle kuuluvat hiukset" samoin kuin sanoisit että 'naiselle kuuluvat samat oikeudet kuin miehille'--- eli eli, nyt jäit kyllä kiinni siitä että tulit mulle opettamaan, vaikka et itsekään osannut...

[/quote]

Jos ei saa kerran käyttää puhekieltä kuten minä tein, niin olisikohan sinun, kun kerran niin moralisoit, pitänyt kirjoittaa "sinun versiossa" eikä "sun versiossa". Joten siinäpä sulle takas.

Vierailija
34/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rastatukka? Vai onko siinäkin väliä vain pituudella?

Mulla on nuorempana ollu aina pitkä tukka, joka sai kehujakin, mutta itse en niistä niin pitänyt. Nyt on ollu 10 vuotta rastat (yhtä vuoden ja toista puolen vuoden taukoa lukuunottamatta) ja nää on ehdottomasti mun silmään ne hiukset, jotka mulle kaikkein parhaiten sopii. Onneksi nykyinen mieskin tykkää (on muuten pitkätukkanen mies ;) ).

Eli sanoisin että aivan sama, mitä kenenkin mielestä muille kuuluu, riittää kun itse on sinut oman kuontalonsa kanssa. Sieltä itsevarmuudesta se (monimuotoisesti esiintyvä) naisellisuuskin kumpuaa.

Vierailija
35/35 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk