Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt reissannut Suomessa koko kesän kun ulkomaille ei pääse ja on pakko sanoa, että on ollut tylsää.

Vierailija
28.07.2021 |

Samat järvet, metsät, taukopaikat, pikkukaupungit, nähtävyydet.. ei oikein jaksaisi enää. Tämä pakkosiirto kasarin ajan kesälomailuun ei toimi ainakaan minulle ja lapsetkin kyselee koska päästään Kreikkaan.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin kyllä ulkomailla. Ruotsiin pääsi ihan vapaasti.

Tuttavani kävivät viime viikolla ja kertoivat samaa . Ei kuulema tarkastettu sinne päin mitään 

Suomeen päin olikin sitten tarkastettu kaikki. Ja laivalla oli ollut niin vähän porukkaa, että miettivät kuinka kannattavaa on edes ajaa niin tyhjänä. 

Vierailija
222/222 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu kesä! Kerrankin niin lämmintä, että jigasin ahventa bikineissä monta päivää, välillä vaan rantaravintolaan pitsalle /salaatille ja siiderille tai jonkun saaren hiekkarannalle nuotiolle, piknikille, uimaan ja, kröhöm, pussailemaan. Maastopyöräilyä ja rullaluistelua tuli harrastettua myös, kun kävi liian kuumaksi niin poikkesin välissä uimassa matkalle osuuneella rannalla, joita täällä järvisuomessa on kaikkialla.

Nyt kun helteet on ohi on mukava harrastaa patikointia vaaroilla, suunnistusta, sienestystä ja metsästystä.

Missä tällaista voi tehdä ihan vapaasti ilman pääsymaksuja ja /tai matkanjärjestäjää /opasta muualla kuin Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla