Kuka sinä olet?
Minä olen nainen, joka pitää lakritsijäätelöstä ja juoksemisesta.
Kommentit (37)
Minä olen nainen, joka pitää anaaliseksistä.
Minä olen mies joka ei pidä anaaliseksistä. Mutta suostun siihen jos kumppanille se on tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:21"]Minä olen nainen, joka pitää anaaliseksistä.
[/quote]
Minäkin pidän siitä! Myös mieheni pitää.
Olen nainen ja kärsin matkakuumeesta.
Minä olen nainen, joka pitää kissoista.Ja inhoaa näitä kaikkia seksi,pillu ja anaalijuttuja.
Olen nainen jonka kesäloma loppuu maanantaina.
Olen nelikymppinen nainen, ja olen oppinut juuri rakastamaan itseäni ja elämää! =)
Mä olen laiska kotirouva. Tykkään mansikkapehmiksestä, Ben & Jerry's Coocie doughista ja chilijuusto pähkinöistä.
Haluaisin olla timmi ja aloittanut kuntosalilla käynnin. Juoksemisesta tykkään myös, mutta mun jalat ei tykkää.
Tykkää olla kotona, ei kiire minnekään.
Siivotessa kuuntelen musiikkia niin kovalla, että talo hyppii basson tahdissa. Onneksi lapset ovat silloin yleensä koulussa. ;-)
Rakastan lapsiani, miestäni, lemmikkieläimiämme ja nautin elämästä.
Olen 41v nainen joka pitää saunomisesta (erityisesti avannon kanssa),.joka juuri vetäisi kolme maustekurkkua himoonsa ja laihtunut 3kg kolmessa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:32"]
Keski-ikäinen äijä Savosta
[/quote]
Et kuitenkaan saunapuhdas mies?
Kohta 40v ja mies ja aattelin jos ton saunan lämmittäis ja menis kuutamouinnille lampeen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:27"]Minä syön nyt näkkäriämä.
[/quote]Enkä myöskään osaa enää kirjoittaa, näköjään.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:32"]
Keski-ikäinen äijä Savosta
[/quote]
Et kuitenkaan saunapuhdas mies?
[/quote]
En omista saunaa :(
Olen lähes sukupuoleton läskikasa