Apua pelkään ihan sikana! Ei ole provo. Isäni kadonnut metsään.
Lähti tänää klo 15 metsähommiin. Sanoi tulevansa kotiin klo 18 aikaan. Eipä tullut. Äiti soitti juuri huolestuneena.
Isällä suuria metsämaita ja hän oli siis traktorilla liikkeellä.
Asuvat maalla.
Äiti ja naapuri ovat etsimässä isää. Isällä ikää yli 70v.
Ja sydänvika. Ei usko ketään vaan lähtee toistuvasti yksin metsälle korpeen riehumaan.
Traktori on löytynyt ja lähes täysi kuorma, mutta isää ei näy missään.
Olen ihan todella huolissani. Anteeksi sekava teksti.
On vasta ollut ns. 2 kateissa ja tavoittamatta, mutta mukaanhan ei tiedä miten kauan on ollut tosiasiassa.
Kommentit (80)
Ymmärrän huolesi. Oman isän kanssa ollut vähän samanlaisia tilanteita. Aina ei ole ottanut edes puhelinta mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän löytyy kohta, mutta tarvitsee pikaista apua. Hälytä vielä pari kyläläistä etsimään. Tsemppiä!
Sulla on noissa ennustajan hommissa vielä vähän reenaamista. Älä jätä päivätyötäs.
Täältä se apu löytyy juu. Minäpä käyn tuolla tontin perällä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän löytyy kohta, mutta tarvitsee pikaista apua. Hälytä vielä pari kyläläistä etsimään. Tsemppiä!
Sulla on noissa ennustajan hommissa vielä vähän reenaamista. Älä jätä päivätyötäs.
Taas joku astral tv huuhaa sekopää ennustelemassa.
Ihanaa ap! Tähdentäkää isäukolle nyt että tarkkailee puhelintaan paremmin j pitää sovituista kiinni.
Mahtavaa kun löytyi, varsinkin kun oma kasikymppinen isä käy myös metsätöissä niin voisin hyvin kuvitella itseni samaan tilanteeseen. On vielä kova koheltamaan ja telomaan itseään, mutta eipä tuota kieltääkään voi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän huolesi. Oman isän kanssa ollut vähän samanlaisia tilanteita. Aina ei ole ottanut edes puhelinta mukaan.
Ei tuo huoli kaukaa haettua ole. Naapurin vanhempi mies kuoli kaatuvan puun alle. Oli tehnyt kaatoloven ja alkanut sahaamaan liian alhaalta lovesta. Silloinhan se lovi toimii saranana ja puu kaatuu 180 astetta tarkoitetusta suunnasta.
Istuskeli kannolla naapurin ukon kanssa muttei vastaa puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Isä oli löytynyt. Oli ollut auttamassa erästä tuttuaan puuhommissa. Lupasi antaa hänelle polttopuita.
Olivat melko lähellä, mutta poissa näkökentästä erään rinteen takana!Olen todella helpottunut, mutta samalla vihainen. Miksi pelottelee noin!
Olisi voinut ilmoittaa tai vastata puhelimeen!Siellä olisi hyvissä voimissa ja istuskelivat kannoilla 😅.
T.ap
Ihanaa!!!!
Isät ovat tärkeitä.❤ Voi olispa omanikin vielä täällä metsässä ja mökillä tallustelemassa
Ihanaa, että on kunnossa ja löytyi! 💕
Voi nuo vanhat miehet ovat usein juuri tuollaisia. "Mitä te huolehditte kun tässähän minä olen eikä minulla mitään hätää ole". Kännykän käyttökään ei välttämättä niin luontaista että tulisi mieleen ilmoittaa.
Pitäisi varmaan lopettaa palstan selailu tältä päivää tähän, tulin niin hyvälle tuulelle tästä onnellisesta lopusta. Sitä ei valitettavasti tällä palstalla tapahdu usein.
Vierailija kirjoitti:
Isä oli löytynyt. Oli ollut auttamassa erästä tuttuaan puuhommissa. Lupasi antaa hänelle polttopuita.
Olivat melko lähellä, mutta poissa näkökentästä erään rinteen takana!Olen todella helpottunut, mutta samalla vihainen. Miksi pelottelee noin!
Olisi voinut ilmoittaa tai vastata puhelimeen!Siellä olisi hyvissä voimissa ja istuskelivat kannoilla 😅.
T.ap
Huh, onneksi löytyi ja kaikki hyvin! Elin mukana huolessasi koko ajan tätä ketjua lukiessani. <3
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Mahtavaa!
Laittakaa ”etsi laitteeni” toimnto päälle, niin voi jatkossa paikantaa.
Varsin samaistuttavaa. Omanikin jo yli 75-vuotias sydänvaivainen isäni käy yhä välillä metsähommissa. Onneksi puhelimen pitää jo nykyään paremmin kuulolla. Ihanaa, että tämä tapaus päättyi hyvin :)
Jos on sydänvika tai muuta riskitekijää, niin kannattaa ehdottomasti asentaa kännykkään seuranta. Meillä asennetaan aina kun teinit lähtevät toiselle paikkakunnalle tai joku perheenjäsenistä ulkomaille. Näkee lähes reaaliajassa missä toinen menee, ja myös akun keston.
Googlen paikannusta itse käytämme. (Ja se google tietää muutenkin missä sinä olet jos googlen tuotteita käytät, ei ole mitään ihmeellistä sen käyttöönotossa, ei salaliittoja).
Ei tarvinnut.