Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuiko seksielämäsi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
28.07.2021 |

Muuttuiko se parempaan vai huonompaan suuntaan?

Odotamme esikoistamme, ja olen kuullut seksielämän muuttumisesta oikeastaan vain negatiivisia asioita. Meillä on aina ollut seksiä hyvin, ja se on hyvin tärkeä osa suhdetta tietenkin. Pari ystävääni on sanonut, että seksin määrä laski melkein olemattomiin lähes pariksi vuodeksi. Toisella toki oli synnytyksen jäljiltä vaikeaa muutenkin, mutta toisella käsittääkseni kaikki sujui ongelmitta. Seksiä ei kuitenkaan ole ja se on ajanut toisen parin lähes eron partaalle.

Kuinka yleistä seksin loppuminen vauvan jälkeen on? Mitä on odotettavissa?

Olemme 28 (mies) ja 30 (minä), jos sillä on merkitystä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. eiköhän tämä kaikki ole jo selvää.. ehkä ei kannata enää toistaa. Vehkeet "on" isot ja vaimo tiukka. Kaikki sen tiedämme.

Luulisi jo sinullakin menevän jakeluun, että naimisen onnistumiseen vaatii pidempää valmistautumista ja naisen todellista kiihoittumista ja pillun laajentumisen, koska muuten yhdyntä on mahdoton suorittaa.  Pikaseksi on täysin mahdoton ajatus, koska vaatii sen, että pillun on täysin laajentunut ja kostunut. Vaimon täytyy olla vastaanottavaisessa tilassa, eli halukas oikeasti, muuten kaluni ei mahdu vaimon pilluun sisään.  Siksi meillä on naitu vain silloin kuin vaimo on oikeasti halunnut.  Sittenkään limakalvot ja paikat ei kestä kovin pitkää naimista. Joskus nuorina olin malttamaton ja vaimo suostui, vaikkei kunnolla halunnut, lopputuloksena aina hiivatulehdus. Oppi meni minulle perille kantapään kautta, kun taas viikko kärvisteltiin.  Voi olla, että isompaan pilluun mahtuisi helpommin. 

Olen kirjoittanut täällä juuri siksi, että pienikaluiset ymmärtäisivät, ettei iso ole mikään onni ja autuus ja varma orgasmikone naisille. Jos haluaa varmistaa naiselleen orgasmit, niin kannattaa opetella nuolemaan pillua.  Isokaluiset joutuu opettelemaan sen muutenkin, jotta pystyvät edes naimaan.   Ja taas moni minun fani alapeukuttaa. ;))))

🤮🤮🤮🤮

Vierailija
42/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 on täydellinen osoitus siitä miten mulqvisteja "isokaluiset" miehet on. Keltainen neste noussut päähän melko rajusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 on täydellinen osoitus siitä miten mulqvisteja "isokaluiset" miehet on. Keltainen neste noussut päähän melko rajusti.

Ei kaikki ole.

Vierailija
44/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran naitiin synnärillä. Tai no hierottiin vaatteet välissä, kun synnytyksestä oli vasta vuorokausi. Toisen lapsen synnyttyä vaimo repesi, ja sai tikkejä, niin ei oikein synnärillä voitu. Jotain varovaista käsipeliä sitten heti kotona, ja suihinottoa. En muista kauanko meni ennenkuin päästiin varsinaisiin yhdyntöihin. Mutta ei meidän seksielämä juurikaan muuttunut lapsien myötä. Nyt nuorempi on hänkin jo teini-iässä, ja meillä on vaimon kanssa aikaa touhuilla, kun on koulussa. Ja edelleen touhuillaan kerran pari päivässä. Että ei se kaikilla vähene, ja miksi pitäisikään?

Vierailija
45/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä synnytyksessä repesin joka suuntaan ja kun kuukausien jälkeen varovasti kokeilimme yhdyntää (sormipeliä yms harrasteltu ennen tätä) niin sattui aivan helkutisti. Sormi- ja kielihommilla siis mentiin ensimmäinen vuosi, muutamia kertoja kokeiltiin yhtyä mutta aina vaan sattui kovasti eikä siitä mitään tullut. Toisen synnytyksen jälkeen paikat onneksi venyivät takaisin normaaleiksi ja seksiä taisi olla ekan kerran 2-3 viikon päästä synnytyksestä. Olin haljeta onnesta kun yhdyntäkin onnistui viimein ilman kipuja! Siitä lähtikin sitten todella seksintäyteinen vauvavuosi ja tajusin miten paljon paremmalta seksi tuntui synnyttäneenä kuin synnyttämättömänä. Huomasin myös että aiemmin panetus tuntui lähinnä tykytyksenä klitoriksella, mutta synnytyksen jälkeen se tuntuu ennemminkin g-pisteellä ja on suuri tarve saada jotain sisään. Nyt kun lapset ovat päiväkoti-ikäisiä, seksiä on muutaman kerran viikossa ja se on oikein sopiva määrä meille.

Vierailija
46/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellista panettelua.

Olen kohdellut vaimoani kuin kuningatarta, näyttänyt rakkauteni, täyttänyt hänen halunsa ja saanut hänet haluamaan minua koko ikänsä.  Hän on saanut niin monta lasta kuin halunnut, saanut niin paljon seksiä ja orgasmeja kuin on halunnut. Olen ollut aina henkisesti läsnä, tukena ja turvana.  En ole koskaan käynyt vieraissa jne.. listaa voisi jatkaa. Minulla on puhtaat jauhot pussissa. 

Kaikki miehet ei voi sanoa samaa, eikä kaikki naiset miehistään. 

Vierailija
47/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellista panettelua.

Olen kohdellut vaimoani kuin kuningatarta, näyttänyt rakkauteni, täyttänyt hänen halunsa ja saanut hänet haluamaan minua koko ikänsä.  Hän on saanut niin monta lasta kuin halunnut, saanut niin paljon seksiä ja orgasmeja kuin on halunnut. Olen ollut aina henkisesti läsnä, tukena ja turvana.  En ole koskaan käynyt vieraissa jne.. listaa voisi jatkaa. Minulla on puhtaat jauhot pussissa. 

Jos tuo on totta, niin hyvin sitten olet tehnyt.

Vierailija
48/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellista panettelua.

Miksei se olisi totta?

Vierailija
49/93 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellista panettelua.

Jos on lukenut vanhoja kirjoituksiani, niin tuo edellä kirjoitettu on sieltä jo selvinnyt.  Olen aina ollut sitä mieltä, että omaa rakasta pitää kohdella niin hyvin kuin pystyy.  Mutta meillä oli parikymppisinä perhepiirissä dragedia ja päätin jo silloin, että pidän vaimostani huolta hamaan loppuu asti. Näin myös teen. Toki siihen auttanut sekin, että me sovittiin naimisiin mennessä, että ollaan yhdessä 100 vuotiaiksi. ;))

Vierailija
50/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin myös että aiemmin panetus tuntui lähinnä tykytyksenä klitoriksella, mutta synnytyksen jälkeen se tuntuu ennemminkin g-pisteellä ja on suuri tarve saada jotain sisään.

Minulla aivan sama kokemus. Nautin nykyään paljon enemmän g-pisteen stimuloinnista kuin aiemmin. Edelleenkään en saa orgasmia pelkästä sormetuksesta tai yhdynnästä, vaan tarvitsen samalla klitoriksen hyväilyä. Mutta klitoris ei ole enää niin suuressa roolissa nautinnossani kuin ennen synnytystä. Lisäksi olen oppinut saamaan orgasmin suuseksillä, kun mieheni nuolee ja sormettaa yhtä aikaa, tähän en jostain syystä aiemmin pystynyt. Seksin määrä meillä on vauvavuoden valvomisten jälkeen noussut samalle tasolle kuin ennen lapsen syntymää ja nautin seksistä paljon enemmän nyt.

Vierailija
51/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron ja synnytyksen jälkeen muuttui. Huomannut olevani kiimaisempi ja vapaata riistaa.

Vierailija
52/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pitkään synnytyksen jälkeen hiljaista mutta nyt vaimo tulee lastenhuoneesta suoraan illalla makuuhuoneeseen polvilleen ja aukaisee omatoimisesti sepalukseni ja kiusoitellen kalun suuhunsa. Ei toki joka ilta. Miehille vinkki että antakaa sen naisen levätä.

Vierailija
53/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pitkään synnytyksen jälkeen hiljaista mutta nyt vaimo tulee lastenhuoneesta suoraan illalla makuuhuoneeseen polvilleen ja aukaisee omatoimisesti sepalukseni ja kiusoitellen kalun suuhunsa. Ei toki joka ilta. Miehille vinkki että antakaa sen naisen levätä.

Näin juuri! Hienoa toimintaa mieheltä antaa vaimon levätä synnytyksen jälkeen _niin halutessaan_ ja nyt sitten saat kerätä hedelmiä. Meillä myös mies antoi minun levätä eikä painostanut seksiin synnytyksen jälkeen eikä koliikkivauvan hoidon uuvuttamana.. nyt hän saa kaiken monin verroin takaisin. Tällä palstalla on ikävä kyllä pilvin pimein niitä miehiä, jotka eivät kestä näitä elämän tuomia taukoja seksissä, vaan painostetaan ja painostetaan, vaikka nainen on ihan uupunut.

Vierailija
54/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri! Hienoa toimintaa mieheltä antaa vaimon levätä synnytyksen jälkeen _niin halutessaan_ ja nyt sitten saat kerätä hedelmiä. Meillä myös mies antoi minun levätä eikä painostanut seksiin synnytyksen jälkeen eikä koliikkivauvan hoidon uuvuttamana.. nyt hän saa kaiken monin verroin takaisin. Tällä palstalla on ikävä kyllä pilvin pimein niitä miehiä, jotka eivät kestä näitä elämän tuomia taukoja seksissä, vaan painostetaan ja painostetaan, vaikka nainen on ihan uupunut.

Miehet on kuin pikku vauvoja, märy pääsee jos joutuu olemaan ilman jonkun viikon, vaikka voisivat hoitaa hommansa ihan itse sen aikaa, kunnes vaimon uupumus hellittää.  Mutta ei, se ei käy miehille!!!!

Vierailija
55/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä muka on painostanut vaimoa. Miehen unohtaminen ja heitteillejättö on ihan eri asia kuin vaimon painostus. Vaimoni on ihan oma-aloitteisesti halunnut osoittaa rakkauttaan ja pitää huolta. Meillä on aina ollut eniten seksiä ennen raskautta, raskauden aikana ja raskauden jälkeen imetysvaiheessa. Johtunee varmaan siitä, että vaimolla hormoonit ovat hyrränneet kiivaimmin. Hän on tämän itsekin todennut, että ollut parasta aikaa seksissä, kun on  keskusteltu.  Olemme molemmat  huolehtineet toistemme saamisista ja tyydyttämisistä koko iän. Vaimo lukenut minua kuin avointa kirjaa.

Vierailija
56/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen miehen HEITTEILLEJÄTTÖ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD voi pikku raasua

Vierailija
57/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä muka on painostanut vaimoa. Miehen unohtaminen ja heitteillejättö on ihan eri asia kuin vaimon painostus. Vaimoni on ihan oma-aloitteisesti halunnut osoittaa rakkauttaan ja pitää huolta. Meillä on aina ollut eniten seksiä ennen raskautta, raskauden aikana ja raskauden jälkeen imetysvaiheessa. Johtunee varmaan siitä, että vaimolla hormoonit ovat hyrränneet kiivaimmin. Hän on tämän itsekin todennut, että ollut parasta aikaa seksissä, kun on  keskusteltu.  Olemme molemmat  huolehtineet toistemme saamisista ja tyydyttämisistä koko iän. Vaimo lukenut minua kuin avointa kirjaa.

Aivan kuin kuvittelisit, että sinusta kokoajan puhutaan. Olisi kiva saada muiltakin miehiltä kommentteja... Sinun mielipiteet ovat varmasti ihan kaikille tulleet niin selviksi, ettei niitä ole tarpeen toistaa päivästä toiseen.

Vierailija
58/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon tauko oli synntyksen jälkeen ja sitten palasi ennalleen.

Vierailija
59/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se synnytys muuta mitään niillä naisilla, joille seksi on tärkeää. Heille, joille se ei ole tärkeää tuo tietysti lopettaa sen viimeisenkin kiinnostuksen. Molemmista naistyypeistä on valitettavasti kokemusta.

Vierailija
60/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se synnytys muuta mitään niillä naisilla, joille seksi on tärkeää. Heille, joille se ei ole tärkeää tuo tietysti lopettaa sen viimeisenkin kiinnostuksen. Molemmista naistyypeistä on valitettavasti kokemusta.

Entä jos sinun kalusi repeäisi? Eikö se muuttaisi mitään seksin suhteen? Panisit entiseen malliin, vaikka tuska olisi hirveä? Minulla repesi alapää kahteen suuntaan ja lukuisista korjauksista huolimatta, kivuton seksi ei ole mahdollista :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi