Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuiko seksielämäsi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
28.07.2021 |

Muuttuiko se parempaan vai huonompaan suuntaan?

Odotamme esikoistamme, ja olen kuullut seksielämän muuttumisesta oikeastaan vain negatiivisia asioita. Meillä on aina ollut seksiä hyvin, ja se on hyvin tärkeä osa suhdetta tietenkin. Pari ystävääni on sanonut, että seksin määrä laski melkein olemattomiin lähes pariksi vuodeksi. Toisella toki oli synnytyksen jäljiltä vaikeaa muutenkin, mutta toisella käsittääkseni kaikki sujui ongelmitta. Seksiä ei kuitenkaan ole ja se on ajanut toisen parin lähes eron partaalle.

Kuinka yleistä seksin loppuminen vauvan jälkeen on? Mitä on odotettavissa?

Olemme 28 (mies) ja 30 (minä), jos sillä on merkitystä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut  täällä ilmeisesti kuvittelee, että lasten saanti on ihan itsestään selvää. Ei ole. Jotkut kuvittelee, että ettei vaadi mieheltä mitään suostua 4 lapsen hankintaan.  Niiden naisten, jotka lapsia haluaa kannattaisi olla kiitollisia miehilleen jotka sen mahdollistaa ja haluavat/suostuvat olemaan isinä.  Itse en alunperin edes ollut miettinyt lasten hankintaa, enkä ollut mitenkään varma haluanko edes.  Vaimo halusi jo parikymppisenä, joten täytin vaimon  toiveen. Halusi enemmän ja täytin nekin toiveet,  Joten on ymmärtänyt olla kiitollinen miehelleen.  Rakastan kyllä lapsiani ei siinä mitään, mutta joutunut vastaavasi ottamaan sen huomion työuran aikana ja kaikessa muussakin. Elämä on valintoja ja minä valitsin vaimoni rakkauden.

Täydellinen esimerkki marttyyrista

Vierailija
82/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan eläkeläisille omaa seksipalstaa? Tietääkö kukaan ja voisi vinkata täällä.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo me vanhemmat voitaskin sitten vinkata, kuinka seksi muuttuu kun lapsia saatu!! :D

Meillä ei muuttunut sen 32 vuotta sitten; ihan oli makiaa ja ensi mies sormetti , sitten alkoin hiukna hellästi panna ja mannaa oli. Toinen perään ja sama meininki! Minä olen ain halunnut seksiä ja paljon, Se ei ole muuttunut mihinkään, ei synnytyksiin, ei edes sitten kun mies petti. No vähäksi aikaa kyllä..mutta itse kävin saman tekemässä, ja se ihan niin kuin pirisit , minua, siis.  Näin se elämä kulkee!

Vierailija
84/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut  täällä ilmeisesti kuvittelee, että lasten saanti on ihan itsestään selvää. Ei ole. Jotkut kuvittelee, että ettei vaadi mieheltä mitään suostua 4 lapsen hankintaan.  Niiden naisten, jotka lapsia haluaa kannattaisi olla kiitollisia miehilleen jotka sen mahdollistaa ja haluavat/suostuvat olemaan isinä.  Itse en alunperin edes ollut miettinyt lasten hankintaa, enkä ollut mitenkään varma haluanko edes.  Vaimo halusi jo parikymppisenä, joten täytin vaimon  toiveen. Halusi enemmän ja täytin nekin toiveet,  Joten on ymmärtänyt olla kiitollinen miehelleen.  Rakastan kyllä lapsiani ei siinä mitään, mutta joutunut vastaavasi ottamaan sen huomion työuran aikana ja kaikessa muussakin. Elämä on valintoja ja minä valitsin vaimoni rakkauden.

Täydellinen esimerkki marttyyrista

Niinpä. Vaimo joka on tehnyt 100% kaiken lapsiin liittyvän ja on joutunut kärsimään aivan sanoinkuvaamattoman paljon lapset tehdessään ja on menettänyt lasten vuoksi aivan hirveästi pitäisi olla kiitollinen siitä että mies on päässyt panemaan, nauttimaan vailla pelkoa yhtään mistään.

Vierailija
85/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo me vanhemmat voitaskin sitten vinkata, kuinka seksi muuttuu kun lapsia saatu!! :D

Meillä ei muuttunut sen 32 vuotta sitten; ihan oli makiaa ja ensi mies sormetti , sitten alkoin hiukna hellästi panna ja mannaa oli. Toinen perään ja sama meininki! Minä olen ain halunnut seksiä ja paljon, Se ei ole muuttunut mihinkään, ei synnytyksiin, ei edes sitten kun mies petti. No vähäksi aikaa kyllä..mutta itse kävin saman tekemässä, ja se ihan niin kuin pirisit , minua, siis.  Näin se elämä kulkee!

Klittapapitar vauhdissa.

Vierailija
86/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi teillä m62 yhteinen palsta? Teillä tuntuu sama levy pyörivän ja me muut haluttaisiin jo päästä keskusteluissa eteenpäin..

Vierailija
87/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mme vanhemmat voitaskin sitten vinkata, kuinka seksi muuttuu kun lapsia saatu!! :D

Miltä kuulostaisi teillä m62 yhteinen palsta? Teillä tuntuu sama levy pyörivän ja me muut haluttaisiin jo päästä keskusteluissa eteenpäin..

🤣🤣🤣

Vierailija
88/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäpä et ole palstalle tonutkaan muuta kuin. "lopeta kirjoittelu" siinä sun antisi.

Vierailija
89/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt, meneppäs eteenpäin. annas nyt jotain uutta ja kivaa palstalle.

Vierailija
90/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäpä et ole palstalle tonutkaan muuta kuin. "lopeta kirjoittelu" siinä sun antisi.

Mikä on tonut 🤣🤣🤣

Vierailija
91/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai marttyyriksi;)))))  Täällä on liuta naisia, jotka itse heittäytyy marttyyriksi ja yrittää perustelle miksi miestä voi pitää puutteessa kuukausia synnytysten jälkeen.  No rypekää vaan itsesäälissä. Montako niitä lapsia olikaan ei yhtään vai kaikki 1-2. 

Vierailija
92/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai marttyyriksi;)))))  Täällä on liuta naisia, jotka itse heittäytyy marttyyriksi ja yrittää perustelle miksi miestä voi pitää puutteessa kuukausia synnytysten jälkeen.  No rypekää vaan itsesäälissä. Montako niitä lapsia olikaan ei yhtään vai kaikki 1-2. 

🤮🤮

Vierailija
93/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun joku pitää neljää lasta _niin_ isona määränä, että siitä pitäisi ihan valtavaa kiitollisuutta vaimon tuntea, kun mies on sen mahdollistanut. Puolet lisää lapsia, niin puhuttaisiin oikeasti isosta lapsimäärästä. Olen muuten se, jonka mies hoiti vauva-ajat aina joka toisen yön vauvaa ja puhutaan ihan viidestä vauva-ajasta ;) eli miehelleKIN on kertynyt aikamoinen määrä VALVOTTUJA öitä..mutta minusta TÄMÄ tyyli kertoo sen, miten paljon mies arvostaa minua vaimona. Hän on myös tuntenut ihan itse sen sumuisen vauva-ajan, josta yleensä vain naiset ovat tietoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän