Miksi naiset ihmettelevät, jos joku laittautuu?
Mua alkaa ottaa pannuun naiset, joiden mielestä kaikkien naisten pitäisi kulkea verkkareissa tai farkuissa tukka hulmuten ilman meikkiä. Kukin toki tavallaan, mutta miksi niin moni ihmettelee/kauhistelee/ylipäänsä kommentoi, jos joku haluaa pukeutua nätisti (=vaikkapa nätti mekko, ihan polvipituinen klassinen mekko, ei mitään vesirajahameita tms.) tai käy vaikkapa manikyyrissä tai laittaa hiuksensa tai ylipäänsä huolehtii itsestään.
Saatteko te sellaisia kommentteja, että miksi sä oot noin tyylikkäänä? Tai kauhisteluja siitä että on ranskalainen lakkaus kynsissä? Ihmetellään että mitä sekin maksoi yms. Ja kyse ei ole ihmisistä, joilla ei itsellään olisi siihen varaa, jos haluaisivat. En tarkoita, että kaikkien pitäisi haluta, mutta miksi pitää niin kauheasti kauhistella ja ihmetellä asiaa.
tunnistaako kukaan, mitä tarkoitan?
Kommentit (58)
Yhdisti hygienian ja tälläämisen... Kaikki luomunaiset on, siis saastaisia? :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:30"]Yhdisti hygienian ja tälläämisen... Kaikki luomunaiset on, siis saastaisia? :D
[/quote]
Pitääkö oikeasti kaikesta ulista ja kaikki ymmärtää väärin?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:30"]Yhdisti hygienian ja tälläämisen... Kaikki luomunaiset on, siis saastaisia? :D
[/quote]
[/quote]
Se laivakommentti ei ollutkaan ulinaa nähnytkään...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:30"]Yhdisti hygienian ja tälläämisen... Kaikki luomunaiset on, siis saastaisia? :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On se kumma kun tälle palstalle ei voi mitään kirjoittaa ilman, että joku alkaa ulisemaan.
Oletteko kaikki pynttääjät jo vierailleet tässä ketjussa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:30"]Yhdisti hygienian ja tälläämisen... Kaikki luomunaiset on, siis saastaisia? :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On se kumma kun tälle palstalle ei voi mitään kirjoittaa ilman, että joku alkaa ulisemaan.
[/quote]
Enpä ole tuollaiseen törmännyt. Ehkä työpaikallasi olevat ihmiset eivät pukeudu tyylikkäästi?
Mielestäni on ilahduttavaa, kun joku pukeutuu kauniisti.
Myös miehen näkökulmasta katsottuna on kyllä tosi hauskaa kun vaikkapa kaupungilla näkee kauniita naisia jotka ovat laittautuneet just sopivasti! En tarkoita mitään ´´sotamaalausta´´, vaan sellainen sopivan hillitty meikki & vaatetus kohdillaan! En toki tarkoita että aina pitäis olla ns. ´´pyntätty´´, koska sehän on varmaan kuitenkin niin aikaa vievää puuhaa, ja toisaalata taas on ihan hauskaa kun myös oma rakas on ihan ilman meikkejä: tarkoitan lähinnä rakastelua, kun kiihkoissani tykkään suukotella hänen kasvojaan, niin eipä siinä välttämättä silloin kaivata mitään ´´sotamaalauksia.´´ Toisaalta kyllä kiihotun erittäin nopeasti ja voimakkaasti, jos naisella on meikit ja huulipunat kohdillaan! Puhumattakaan että jos hän on vielä suihkauttanut jotain kiihottavan tuoksuista hajuvettä korvan taa ´ niin kyllähän siinä pulssi nousee ihan hetkessä sellaisiin lukemiin että vaikutus tuntuu ihan koko kehossa!
Mä ainakin vaan ihastelen joitakin kavereita, jotka ovat laittautuneet. Vastakin näin yhden kaverin, joka oli värjännyt hiuksensa. Näytti niin kauniilta ja ihanalta, että ihan mykistyin. Musta on ihana ihastella kauniita ihmisiä. Tykkään kaikesta kauniista ja sanon suoraan, jos joku näyttää hyvältä.
Sori vaan. Jos ihastelen, ni ei se tarkoita, että ei saisi laittautua. :D Vaan päin vastoin! On kivaa jos joku, läheinen ihminen varsinkin, näyttää hyvinvoivalta.
Olen tainnut sattua aika kaltaisteni, itsestään huolehtivien naisten pariin. Ainoa, joka lähipiirissä saattaa ihmetellä, on kesät talvet kahisevassa tuulipuvussa kulkeva anoppi, joka kesällä täydentää tyylinsä terveyssandaaleilla, joissa tietty sukat jalassa. Osaan jättää anopin kommentit ihan omaan arvoonsa. Mun oman tyyli on siistin huoliteltu, mutta ei mikään huomiota herättävä.
Joskus aikaisemmin tuli kommenttia, mutta nyt kaikki on jo niin tottuneet mun tälläytymiseeni, ettei juuri kuule enää mitään.
Enemmän taitaa kuitenkin kuulla kommenttia jos ei laittaudu. Varsinkin näiden laittautuneiden suusta. Että näinkin päin. Kaikki eivät jouda olemaan vimosen päälle. Elämässä muutakin.
Minulla ei ainakaan kulu päivästä laittautumiseen kuin aamulla 15 min - max. puoli tuntia, samalla kun juon rauhassa kahvit ja tsekkaan läppäristä uutisotsikot. Oma pieni aamuhetki. Elämääni mahtuu todellakin muutakin kuin naaman puunausta ;) Mutta eiköhän se ole niin että aikaa riittää siihen mihin oikeasti haluaa. Ainakin minä haluan sisällyttää elämääni monenlaista itselleni iloa ja mielihyvää tuottavaa puuhaa lukemisesta neulomiseen ja sisustamisesta nättiin laittautumiseen, kaikkien pakollisten arjen touhujen lisäksi. Mitä nämä mukavat asiat itse kunkin elämässä sitten sattuvat olemaankin :)
En ihmettele miksi joku haluaa laittautua mutta minua ärsyttää se miksi minulle valitetaan että en laittaudu ? Enkö minä saa kulkea missä vaatteissa haluan? Jos tekin saatte.. :D esim . Miksi et käytä korkkareita niinkuin muutkin? En vaan halua olen 174cm ja näytän lähinnä hevoselta korkkarit jalassa... Laitan kyllä ripsiväriä ja useimmiten meikkivoidetta ja aurinkopuuteria mut siihen se yleensä jääkin... Tunnen olevani todella ruma jos on kauheet pakkelit naamassa.. Mun puolesta kaikki saa kulkea niinkuin haluaa mut ois tosi kiva ettei mua sit katottais alaspäin tms kun en laittaudu niin paljoa kuin muut.. :/ Kiitos !
Mun mielestä useimmat eivät ihmettele, vain harvat. Ja ne on niitä, jotka eivät itse vain jaksa laittaa, vaikka haluaisivat. Sitten ovat kateellisia.
Missä mahdat asua? Ei täällä päin ainakaan (pks).
En minäkään ihmettele laittautumista. Lähinnä ihmettelen sitä, jos lähikauppaan mentäessä pitää pukea ylleen minimekko ja meikata kasvot täysin, laittaen vahvat silmämeikit.
Tuttu juttu. Tykkään pitää itsestäni huolta ja esimerkiksi meikkaus on minulle aamun rentoutumishetki. Juuri näiltä ilman meikkiä tukka hulmuten-tyypeiltä saa kuunnella aina miten jaksat meikata, miksi laitat hiuksia, kun itse oon vaan tämän näköinen.. Enhän itsekään arvostele heidän ulkonäköään, antaa kaikkien kukkien kukkia! Jos joku nauttii laittautumisesta, mitä se on keneltäkään pois?Tähän tulee varmasti joku nasevana kommentoimaan että se on pinnallista. Eikö ole pinnallista arvostella toisen ulkokuorta?
Minä olen laittautunut viimeiset 30 vuotta, mutta mieleeni on jäänyt vain yksi arkipäivänä kuulemani kommentti asiasta, sekin oli "kun sinä näytät aina niin priimalta". Nyt olen viisikymppinen ja valitettavasti luonnostani niin ruma, ettei mikään meikkaus minua ainakaan muiden silmissä kaunista, mutta laittaudunpa silti enkä kuitenkaan kuule kommentointia.
Luonnevikaiset tai muuten vain tosi ilkeät ihmiset ovat sitten asia erikseen, mutta he huomauttelevatkin sitten sekä laittautumisesta että sen puutteesta aina tilanteen mukaan ja kaikesta muusta sen lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:20"]Mä sain laivareissulla kuulla ihmettelyä kun ennen nukkumaan menoa pesin meikit pois naamasta ja laitoin kasvorasvaa. Muut eivät pesseet naamaa ollenkaan ja sutivat aamulla vanhojen meikkien päälle puuteria (joka muuten näytti järkyttävälle.) Että normaali puhtaus ja huolenpitokin on joillekin turhamaisuutta. En ymmärrä. Mikä räjähtänyt metsänpeikko sitä oikein pitäisi olla ja MIKSI?
[/quote]
Menit ohi aiheen ja vauhdilla.
[/quote]
Ei todellakaan mennyt.