Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille ei tehdä puntittomia vaatteita, kuten tytöille ja naisille?

Vierailija
28.07.2021 |

Minua on lapsesta asti kummastuttanut että paikoissa joissa miehillä on pitkät puntit, näkyy naisia joilla on jalat paljaana ylös asti.
Vesimiehenä olen aina kiinnittänyt huomioni asioihin joissa ei ole mitään logiikkaa.
Tämä on yksi niistä.
Nyt jostain syystä puntittomat naiset omasta mielestään voimaantuvat tästä, että kulkevat kuin alushoususillaan ympäriinsä, urheilussa, kaduilla jne.

Miksi miehille ei tehdä vaatteita joissa ne patsastelivat paljaina muniin asti?
Iloisesti levittelisivät sheivattuja haarojaan telinevoimistelussa jne.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson juuri uutisia, näkyi että jopa uimarimiehillä on puntit polviin asti uimapuvuissa, olen satavarma että naisuimareilla on tiukat vulvaa nuolevat nivusiin loppuvat uikkarit???

Missä vaiheessa speedot on poistuneet miehiltä?

Vierailija
42/44 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin ekalla luokalla jumppaamaan pikkuhousuissa kun unohdin verkkarit. se oli luokan tytöistä hauskaa.

mies

nyt tiedät miltä esim telinevoimistelijatytöistä tuntuu.

Joo onpa sama asia! Huh huh mikä opettaja. Ihan sairas päästään.

Kyllä minäkin jumppasin alkkareissa jos jäi verkkarit kotiin, olin siis tyttö. 

Luuleeko joku mies nyt olevansa uniikki lumihiutale koska on joutunut kokemaan saman minkä miljoonat tytöt.

Mikä sua vaivaa?? Tuo nyt on vaan sairasta, sukupuolesta riippumatta. Mikä siinä on vaikeaa myöntää. Tuskinpa nykyään tuollaista sallittais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tehdään miehen katsetta varten ja miehet eivät kestä katsella toisten miesten haarovälejä.

naisilla on vapaus valita mihin pukeutuu. he itse myös valmistaa vaatteita.

syy löytyy biologiasta; nainen haluaaa näyttää mies haluaa katsoa. naisella on aina toive löytää se täydellinen mies puolisoksi siksi hän viestittää vaatetuksella tai siis sen puutteella omaa vartaloaan.

Ei siinä mitään biologiaa ole. On ollut paljon kulttuureja, missä miehet ovat pukeutuneet naisia näyttävämmin.

väitätkö ettei miehet kiihotu vähäpukeisesta naisesta? 

Vierailija
44/44 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahohan pyöräili 90-luvulla farkuista leikatuissa mikroshortseissa (olimedelläkävijä jo tuolloin...) tarjoten kyytiä Mixein asiakkaille.