Miksi miehille ei tehdä puntittomia vaatteita, kuten tytöille ja naisille?
Minua on lapsesta asti kummastuttanut että paikoissa joissa miehillä on pitkät puntit, näkyy naisia joilla on jalat paljaana ylös asti.
Vesimiehenä olen aina kiinnittänyt huomioni asioihin joissa ei ole mitään logiikkaa.
Tämä on yksi niistä.
Nyt jostain syystä puntittomat naiset omasta mielestään voimaantuvat tästä, että kulkevat kuin alushoususillaan ympäriinsä, urheilussa, kaduilla jne.
Miksi miehille ei tehdä vaatteita joissa ne patsastelivat paljaina muniin asti?
Iloisesti levittelisivät sheivattuja haarojaan telinevoimistelussa jne.
Kommentit (44)
Itse jouduin ekalla luokalla jumppaamaan pikkuhousuissa kun unohdin verkkarit. se oli luokan tytöistä hauskaa.
mies
Vierailija kirjoitti:
Other Danis gay?
niiden päälle puetaan ulkohousut.
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin ekalla luokalla jumppaamaan pikkuhousuissa kun unohdin verkkarit. se oli luokan tytöistä hauskaa.
mies
nyt tiedät miltä esim telinevoimistelijatytöistä tuntuu.
Miehet ei halua paljastaa vehkeittensä pienuutta, siksi suosivat puntillisia shortseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Other Danis gay?
No, pistä kahdet päällekäin.
Ole luova!
Leikkaa housun lahkeet. Niin moni tekee.
Ja on tehnyt jo kauan.
Katson juuri uutisia, näkyi että jopa uimarimiehillä on puntit polviin asti uimapuvuissa, olen satavarma että naisuimareilla on tiukat vulvaa nuolevat nivusiin loppuvat uikkarit???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
En tiedä . Olen aina ollut kömpelö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Other Danis gay?
No, pistä kahdet päällekäin.
Ole luova!
Leikkaa housun lahkeet. Niin moni tekee.
Ja on tehnyt jo kauan.
En tiedä missä sinä asut, mutta ei täällä ole tapana mennä leikkelemään miehiltä puntteja housuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Telinevoimistelijatytöille on tarjolla legginssejä vastaavia housuja.
Aloittaja hei, tässä sulla on nyt vuosisadan business tilaisuus! Ei kun suunnittelemaan ja myymään puntittomia housuja miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
En tiedä . Olen aina ollut kömpelö
Niin minäkin, mutta ei se paljaiden nivusten levittely asiaa ainakaan paranna.
Vierailija kirjoitti:
Katson juuri uutisia, näkyi että jopa uimarimiehillä on puntit polviin asti uimapuvuissa, olen satavarma että naisuimareilla on tiukat vulvaa nuolevat nivusiin loppuvat uikkarit???
Ja olet väärässä, mutta miesv ihakiimassasi raivoat menemään
Vierailija kirjoitti:
mies
Laitettaisiinkö tytöt kumppaamaan pikkareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Luuletko oikeasti että niillä on jotain sananvaltaa itse esiintymisasuihinsa, esim olympialaisissa.
LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Luuletko oikeasti että niillä on jotain sananvaltaa itse esiintymisasuihinsa, esim olympialaisissa.
LOL.
Luulen
https://img.ilcdn.fi/DHhXlE1oIXinkduOiS029jm92p4=/full-fit-in/612x0/img…
Telinevoimistelun säännöissä ei ole kielletty jalat ja käsivarret peittävää asua.
No nyt on tällainen vaihe. 70-luvullahan miehet käyttivät tosi lyhyitä shortseja. Luulen että ne tulevat takaisin muotiin muutaman vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet väärässä, mutta miesv ihakiimassasi raivoat menemään
Onko noi naisia? Ihanaa jos ovat.
Miksi kuvittelet että olen miesvihakiimassa?? En minä miehiä vihaa yhtään, vihaan niitä sukupuolesta riippumatta jotka tuota puntittomuutta suunnittelevat ja ajavat tytöille ja naisille. Hyvin useat niistä ovat varmasti naisia.
Koska kaikki tehdään miehen katsetta varten ja miehet eivät kestä katsella toisten miesten haarovälejä.