Miksi miehille ei tehdä puntittomia vaatteita, kuten tytöille ja naisille?
Minua on lapsesta asti kummastuttanut että paikoissa joissa miehillä on pitkät puntit, näkyy naisia joilla on jalat paljaana ylös asti.
Vesimiehenä olen aina kiinnittänyt huomioni asioihin joissa ei ole mitään logiikkaa.
Tämä on yksi niistä.
Nyt jostain syystä puntittomat naiset omasta mielestään voimaantuvat tästä, että kulkevat kuin alushoususillaan ympäriinsä, urheilussa, kaduilla jne.
Miksi miehille ei tehdä vaatteita joissa ne patsastelivat paljaina muniin asti?
Iloisesti levittelisivät sheivattuja haarojaan telinevoimistelussa jne.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson juuri uutisia, näkyi että jopa uimarimiehillä on puntit polviin asti uimapuvuissa, olen satavarma että naisuimareilla on tiukat vulvaa nuolevat nivusiin loppuvat uikkarit???
Ja olet väärässä, mutta miesv ihakiimassasi raivoat menemään
Onko noi naisia? Ihanaa jos ovat.
Miksi kuvittelet että olen miesvihakiimassa?? En minä miehiä vihaa yhtään, vihaan niitä sukupuolesta riippumatta jotka tuota puntittomuutta suunnittelevat ja ajavat tytöille ja naisille. Hyvin useat niistä ovat varmasti naisia.
Miesten uimahousut eivät saa peittää yläkroppaa joten kyllä, nuo ovat naisia.
Kyse on lähinnä tuosta "satavarma että" jauhamisesta. Se on miesv ihakiimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin ekalla luokalla jumppaamaan pikkuhousuissa kun unohdin verkkarit. se oli luokan tytöistä hauskaa.
mies
nyt tiedät miltä esim telinevoimistelijatytöistä tuntuu.
Telinevoimistelijatytöille on tarjolla legginssejä vastaavia housuja.
Luuletko oikeasti että niillä on jotain sananvaltaa itse esiintymisasuihinsa, esim olympialaisissa.
LOL.Luulen
https://img.ilcdn.fi/DHhXlE1oIXinkduOiS029jm92p4=/full-fit-in/612x0/img…
Telinevoimistelun säännöissä ei ole kielletty jalat ja käsivarret peittävää asua.
Niin ja kuvassa on Saksan Sarah Voss
Kuumalla säällä olen onnellinen, että naiset saavat mennä toimistotyöhön kevyessä mekossa tai hameella ja kauniilla paidalla. Saman toimiston miehillä puku ja kravatti. Mahtaa olla hiki.
Meidän naapurin miehellä oli toissa kesänä niin pienet shortsit, että minua ihan nolotti.
Hän on bodattu ja hyväkroppainen, mutta jotenkin ei tiennyt mihin katseensa sijoittaa kun paitana oli joku painijaversio.
Onneksi on ostanut uudet. Poikamies vielä.
Teistä en tiedä mutta meillä päin puntteja on vain salilla. Ei housuissa.
Vierailija kirjoitti:
"Vesimiehenä olen aina kiinnittänyt huomioni asioihin joissa ei ole mitään logiikkaa."
ja sitten kuitenkin mainitset horoskoopin ja luulet sen vaikuttavan johonkin. Miksi et tuohon logiikan puutteeseen ole kiinnittänyt huomiota.
Ja jos uskot horoskooppeihin niin veikkaas sitten minun horoskooppini. sinulla on 8,3% mahdollisuus arvata oikein.
Minä uskon astrologiaan, en horoskooppeihin.
Siinäö on vissi ero, kuomaseni.
Jos tuntisin sinut henkilökohtaisesti, voisin huvikseni arvailla mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurin miehellä oli toissa kesänä niin pienet shortsit, että minua ihan nolotti.
Hän on bodattu ja hyväkroppainen, mutta jotenkin ei tiennyt mihin katseensa sijoittaa kun paitana oli joku painijaversio.
Onneksi on ostanut uudet. Poikamies vielä.
:D
Jos naapurin naisella olisi pienet sortsit, sinua ei nolottaisi, koska meidät on ohjelmoitu ajattelemaan että se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Teistä en tiedä mutta meillä päin puntteja on vain salilla. Ei housuissa.
LOL, haluaisin käydä siellä, missähän tämmöinen maskuliininen paratiisi sijaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson juuri uutisia, näkyi että jopa uimarimiehillä on puntit polviin asti uimapuvuissa, olen satavarma että naisuimareilla on tiukat vulvaa nuolevat nivusiin loppuvat uikkarit???
Ja olet väärässä, mutta miesv ihakiimassasi raivoat menemään
Onko noi naisia? Ihanaa jos ovat.
Miksi kuvittelet että olen miesvihakiimassa?? En minä miehiä vihaa yhtään, vihaan niitä sukupuolesta riippumatta jotka tuota puntittomuutta suunnittelevat ja ajavat tytöille ja naisille. Hyvin useat niistä ovat varmasti naisia.
Miesten uimahousut eivät saa peittää yläkroppaa joten kyllä, nuo ovat naisia.
Kyse on lähinnä tuosta "satavarma että" jauhamisesta. Se on miesv ihakiimaa.
Mieskiima on housuissasi.
Ei tarvitse henkilökohtaisesti loukkaantua jos hullun maailman hulluja ilmiöitä ihmettelee, EIVÄT NE SINUN VIKASI OLE. Ota ihan rennosti vaan. LEPO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin ekalla luokalla jumppaamaan pikkuhousuissa kun unohdin verkkarit. se oli luokan tytöistä hauskaa.
mies
Laitettaisiinkö tytöt kumppaamaan pikkareissa?
Ainahan ne laitetaankin, sehän tässä maailmassa niin kummallista onkin.
Luistelijoista lähtien, pikkarit näkyy. Ei niitä tietenkään sanota pikkuhousuiksi, koska se olisi epäkorrektia, mutta siinä ne vulvan päällä ovat, eli ne ovat pikkarit.
Koska muutenhan miesten valtavat meisselit heiluisivat valtoimenaan. Siksi punteilla on tässä tärkeä tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Luistelijoista lähtien, pikkarit näkyy. Ei niitä tietenkään sanota pikkuhousuiksi, koska se olisi epäkorrektia, mutta siinä ne vulvan päällä ovat, eli ne ovat pikkarit.
Ei se ole kummallista, vaan ihanaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Joo onpa sama asia! Huh huh mikä opettaja. Ihan sairas päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Telinevoimistelijatytöille on tarjolla legginssejä vastaavia housuja.
Luuletko oikeasti että niillä on jotain sananvaltaa itse esiintymisasuihinsa, esim olympialaisissa.
LOL.Luulen
https://img.ilcdn.fi/DHhXlE1oIXinkduOiS029jm92p4=/full-fit-in/612x0/img…
Telinevoimistelun säännöissä ei ole kielletty jalat ja käsivarret peittävää asua.
Vaikka jotain ei olisi vartavasten KIELLETTY, ei se tarkoita että niitä katsottaisiin hyvällä tai sallittaisiin. Valmentajat, tuomarit, sellainen kapinallinen tyttö tippuisi nopeasti.
Pitää tehdä kuten oletetaan, muuten ei hyvä heilu. Oletko kuullut painostuksesta, uhkailusta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Joo onpa sama asia! Huh huh mikä opettaja. Ihan sairas päästään.
Kyllä minäkin jumppasin alkkareissa jos jäi verkkarit kotiin, olin siis tyttö.
Luuleeko joku mies nyt olevansa uniikki lumihiutale koska on joutunut kokemaan saman minkä miljoonat tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tehdään miehen katsetta varten ja miehet eivät kestä katsella toisten miesten haarovälejä.
naisilla on vapaus valita mihin pukeutuu. he itse myös valmistaa vaatteita.
syy löytyy biologiasta; nainen haluaaa näyttää mies haluaa katsoa. naisella on aina toive löytää se täydellinen mies puolisoksi siksi hän viestittää vaatetuksella tai siis sen puutteella omaa vartaloaan.
Ei siinä mitään biologiaa ole. On ollut paljon kulttuureja, missä miehet ovat pukeutuneet naisia näyttävämmin.
Nyt kun ei enää tarvitse ratsastaa hevosella, ei housuille (puntillisille vaatteille) ole enää alkuperäistä tarvetta.
Kaipa toogat ja muut ilmavat vaatteet tulevat joskus taas muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Älä viitsi! On HIEMAN eri asia laittaa pakolla yksi porukasta kekkaloimaan alusvaatteissa luokkakavereiden edessä, kuin se et hakeutuu harrastukseen, jossa kaikilla sama harjoittelu-/ kilpa-asu. Miehetki juoksee todella kireissä trikoissa ja paljon enemmän näkyy ku naisilla kriittisiä paikkoja. Jostain syystä naisilla on aina ongelma. Milloin ei saa pukeutua tarpeeksi peittävästi ja milloin pitääkin pukeutua peittävämmin (esim voimistelijanaisten kohu, kun ei saatukaan pitää niitä minibikineitä) jne. Naiset usein ITSE valitsevat vähemmän peittävät (kuten seruotsalainen korkeushyppääjä, joka esitteli itseään mieluusti)
jos miesten pitäisi esiintyä naistenmallisissa uimapuvuissa, saattaisi munien paljastuksia tapahtua tahattomasti liian usein. Isokyrpäinen ukko tarvitsee pitkälahkeiset shortsit sen vuoksi ettei jorma pääse kurkistelemaan ulkoilmaa lahkeesta esim. pyöräillessä...
"Vesimiehenä olen aina kiinnittänyt huomioni asioihin joissa ei ole mitään logiikkaa."
ja sitten kuitenkin mainitset horoskoopin ja luulet sen vaikuttavan johonkin. Miksi et tuohon logiikan puutteeseen ole kiinnittänyt huomiota.
Ja jos uskot horoskooppeihin niin veikkaas sitten minun horoskooppini. sinulla on 8,3% mahdollisuus arvata oikein.