Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä yksin myymälässä puoli päivää, tällaistako on kaikkialla?

Vierailija
28.07.2021 |

Ihan älytöntä, ettei saa edes laittaa lappua ovelle että pääsis vessassa käymään eikä mitään voi koko päivänä syödäkään.

Vielä kun on päällä alekampanja ja tiedossa että jatkuvasti on asiakkaita ja tuotteita menee niin paljon kuin vaan ehtisi kassakoneeseen hakkaamaan.

Kyseessä liike, jossa myyjän haettava kaikki erikseen varaston puolelta, ei siis niin että asiakas valitsee mitä haluaa ja tulee kassalle maksamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pölliä kun paikalla vaan yksi henkilö!

Vierailija
2/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimeno pikkuputiikeissa. Eväät mukaan ja haukkaat jossain välissä, jos ehdit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain puoli päivää? Monet ovat yksin myymälässä koko päivän. 

Vierailija
4/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa mm. K-Marketeissa on töissä vain yksi työntekijä. Siinä sitten olet kassalla, hyllytät, vastaanotat tavarantoimitukset hoidat lotot ja muut pelit yms. Sääliksi käy näitä henkilöitä. Itse en moiseen pyöritykseen suostuisi.

Vierailija
5/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useissa mm. K-Marketeissa on töissä vain yksi työntekijä. Siinä sitten olet kassalla, hyllytät, vastaanotat tavarantoimitukset hoidat lotot ja muut pelit yms. Sääliksi käy näitä henkilöitä. Itse en moiseen pyöritykseen suostuisi.

Unohdit siivouksen, senkin saavat hoitaa. Samanlainen orjatyöpaikka on R-kioski.

Vierailija
6/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yksin vain puoli päivää, onhan sinulla se toinen puolikas aikaa syödä ja kusauttaa. Monissa pikkuliikkeissä ollaan yksin 8 tunnin vuoro. Eikä tarvitse olla kovin pienikään liike mm. k-marketeissa ja videovuokraamoissa työntekijät usein yksin. 

Vierailija
7/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hotellissa töissä missä oltiin vuoroissa aina yksin. Siinähän pyörität baaria ja 150 huoneen hotellia... aamiaisaikaan on sentään muita talossa mutta heilläkin omat hommansa. En enää sellaiseen suostuisi....

Vierailija
8/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa yksityisyrittäjän maailmaan. Ainiin, paitsi yksityisyrittäjä on siellä liikkeessään yksin koko päivän ja tekee vielä päälle paperihommat. 

Vierailija
9/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno oli ruokaravintolassa, huoltoasemalla ja hotellissa, joissa oli aiemmin töissä.

Vierailija
10/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa yksityisyrittäjän maailmaan. Ainiin, paitsi yksityisyrittäjä on siellä liikkeessään yksin koko päivän ja tekee vielä päälle paperihommat. 

Yksityisyrittäjä voi myös ihan itse päättää että nyt laitan lapun luukulle vartiksi että voin käydä vessassa ja syödä lounaan. Ihan ei voi verrata palkattuun työntekijään.

Vierailija
11/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse Keskolla töissä ja tosiaan kiva olla yksin koko päivä kun narkit ja romanit juoksee varkaissa jatkuvasti. Ruokista ja vessataukoja ei käytännössä ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme