Heräsin aamulla siihen kun mies oli ottamassa kuvaa perseestäni!
Siis mitä hittoa! Mies lähti aamulla töihin ja minä nukuin vauvan kanssa. Kuuma kun oli niin peittoa ei ollut päällä juurikaan, pikkuhousut kyllä. Havahduin siihen kun mies oli jotenkin tosi lähellä takana vaikka oli lähdössä töihin ja kun käännähdin että mitä hittoa niin äkkiä nousi ja laittoi puhelimen seläntaakse. Olin kuitenkin niin uninen että rupesin uudestaan nukkumaan, mutta päivän aikana koko ajan tullut mieleen tuo ja että miten siihen pitöisi suhtautua! En ole missään mallimitoissa tällä hetkellä kun synnytyksestäkään ei ole vuottakaan....
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:28"]Puolison salakuvaaminen alastomana on rikos.
[/quote]
Kaipa kuvaaja oli sitten alasti. En kyllä ymmärrä mikä siinä olisi laitonta.
Mutta eihän se ollut alasti.
[/quote]
Ehkä se kuvasi sun kalsareissa olleita vauhtiraitoja?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:28"]
Puolison salakuvaaminen alastomana on rikos.
[/quote]ööö... ei ole, mutta kuvien julkaiseminen olisi. Tuossahan on kyse tavallisesta valokuvaamisesta, ei kameravalvonnasta. Kameravalvonta kotona toisen tietämättä on laitonta,.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:28"]Puolison salakuvaaminen alastomana on rikos.
[/quote]
Miks tätä on alapeukutettu? Ihan fakta oli että salakuvaaminen on laissa kielletty.
-Roosa
[/quote]Siksi että tuo tapahtuma on tavallista kuvaamista, eikä salakuvaamista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 01:04"]
[/quote]
Miks tätä on alapeukutettu? Ihan fakta oli että salakuvaaminen on laissa kielletty.
-Roosa
[/quote]Ette ymmärrä mitä on salakuvaaminen. Salakuvaaminen on rikos, mutta tuo ei ollut salakatselua tai salakuvaamista. Hyvä nyrkkisääntö on se että sen minkä saan nähdä, saan myös kuvata, kameralla siis vain ikuistetaan se minkä näkee.
No haloo, se on laittamassa sut Tori.fi:ssä myyntiin tai vaihtoon.
Laita tänne AV:lle linkki kuvaasi.
Sitten arvioimme, onko se niin mehukas, että kuvata kannattaa.
M
Miksi ap täällä aiheesta kirjoitat jos et aiokaan tehdä asialle mitään? Kaikeen vastaat ettet jaksa.
No se siitä sitten. Jatkatte siitä eteenpäin ja mihin siinä palstaa tarttet?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:25"]
Luultavasti miehesi esittelee kuvaa kavereilleen sanoen: "miettikää nyt, tällaista valasta mun täytyy panna."
[/quote]
Jos mun mies oikeesti käytäytyisi näin, niin olisi entinen.
Ratsaa miehen puhelin, sittenhän tuo selviää! Mieti, jos siellä on enemmänkin salakuvia sinusta. Netissä muuten on kaikenlaisia salakuvaussivustoja, joissa just on kuvattu SALAA vaimon tai tyttöystävän pyllyä tai muita intiimipaikkoja. Osa tietty feikkejä, mutta osa näyttää kyllä aidoilta. Tosi karseaa, että tällaisia miehiä on olemassa... :(
Tiedän miltä susta tuntuu ap, koska itse olen kokenut vastaavaa. Suhteessa oli muutakin vikaa, mutta en pystynyt luottamaan mieheeni ja oli hirveää tajuta, että oma mies oli salakuvannut mua mm. suihkussa. Mulla meni täysin kunnioitus mieheen ja totta kai ollaan nykyään erottu. Eksä ei rajoittanut kuvaamistaan muuten vain minuun, vaan oli kuvannut ja varmaan edelleen salakuvaa myös esimerkiksi kaupungilla kulkevia lyhythameisia naisia, samaan hissiin tulleita naisia, portaita nousevia naisia jne.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:38"]
Sen mielestä se oli kiihottava näky, ihailee ja runkaa sen kanssa. Ota kohteliaisuutena.
[/quote]
Avioeropaperit lähtisivät vetämään samalla hetkellä, kun tämän havaitsisin. Tunnen erään tällaisen kusipään, kiristää vielä vaimoaan näillä kuvilla.
Katso miehes puhelin. Ota kuva ruttusesta rumasta munasta ja reisille liimautuneista hikisistä kasseista kun nukkuu (niin et naama näkyy kans) ja kerro että jos intiimikuvasi päätyy joskus jonkun nähtäväksi, sulla on millä maksaa takaisin.
Olkoonkin vain provo, mut jos mulle kävisi noin, niin suuttuisin aivan perkeleellisesti. Muutenkin inhottaa tyypit, jotka kuvaa muita ihmisiä kysymättä lupaa.
Ja ukko on niljakas tirkitelijä-Teppo, yök yök, sukua jammuille ja uimarannoilla päivystäville runkkari-raunoille. Tai sitten vaihtoehtoisesti ottaa naisen kannalta epäedullisia kuvia myöhempää hyötykäyttöä varten. Nilkki joka tapauksessa.
Kaikki teille kelpaakin.
Miksi nukut alushousuissa? Tavaran tuulettaminen on terveellistä!