Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei rokotepassia ennen kuin kaikki halukkaat ovat saaneet 2 piikkiä!

Vierailija
28.07.2021 |

Itse sain vasta viime perjantaina ekan, ja seuraava tulee lokakuun loppupuolella. Olin kuitenkin rokotejonossa toukokuun alusta asti.

Todella epäreilua, jos ravintolat alkavat jo kärttää rokotetodistuksia tai joku passisysteemi runnotaan läpi, kun kaikkia halukkaita ei ole vielä rokotettu. >:(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä toisaalta ap:n kanssa samaa mieltä sikäli, että rokotuksethan on annettu ikäjärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan. Nuoret ovat kuitenkin se kansanosa, joka eniten käyttää tiettyjen alojen palveluita. Nuoret myöskin kärsivät henkisesti eniten siitä, että kaikkea on rajoitettu, silti juuri nuoret ovat siinä osassa, että viimeisten joukossa niitä rokotuksia saavat. Minä osaan kyllä sympatiani antaa nuorille ihmisille ja todellakin toivon, että pääsevät mahdollisimman pian normaaliin elämään. 

Ja Turussa vieläpä ikäjärjestyksessä eteneminen lopetettiin 30-vuotiaisiin. Siitä eteenpäin rokotettiin kaikki 16-30-vuotiaat satunnaisjärjestyksessä, tai siis aikoja ei ollut vapaana kuin elokuun lopussa. Paitsi tuo yksi peruutus minkä sain tuurilla varattua.

Olen 29 v. Otti aika paljon pattiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme