Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei rokotepassia ennen kuin kaikki halukkaat ovat saaneet 2 piikkiä!

Vierailija
28.07.2021 |

Itse sain vasta viime perjantaina ekan, ja seuraava tulee lokakuun loppupuolella. Olin kuitenkin rokotejonossa toukokuun alusta asti.

Todella epäreilua, jos ravintolat alkavat jo kärttää rokotetodistuksia tai joku passisysteemi runnotaan läpi, kun kaikkia halukkaita ei ole vielä rokotettu. >:(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän koronapassia enää sen jälkeen tarvitakaan. Koko koronapassin ideanahan on, että yökerhoja, harrastuspaikkoja yms voitaisiin avata jo ennenkuin kaikki halukkaat ovat saaneet molemmat rokoteannoksensa. 

Vierailija
2/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän koronapassia enää sen jälkeen tarvitakaan. Koko koronapassin ideanahan on, että yökerhoja, harrastuspaikkoja yms voitaisiin avata jo ennenkuin kaikki halukkaat ovat saaneet molemmat rokoteannoksensa. 

No eihän tuo ole reilua mitenkään päin.

Ja totta kai passia tarvitaan jatkossakin, kun kaikki ravintolaan pyrkivät eivät ole piikkejä ottaneet vaikka olisivat saaneet.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän monta piikkiä vielä pitää ottaa, ennen kuin tauti loppuu?

Kanadassa ainakin on useammat per nenä tilattu ja sen päälle vielä pari optiota.

Turhalta tämä piikillä juokseminen vaikuttaa.

Vierailija
4/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja totta kai passia tarvitaan jatkossakin, kun kaikki ravintolaan pyrkivät eivät ole piikkejä ottaneet vaikka olisivat saaneet.

Ap

Kannattaa seurata muutakin kuin vain AV-palstaa. *vink vink*

Vierailija
5/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ROKOTTEEN ottaminen on Ruotsalaisen mukaan nyt kaikkein tärkein asia sekä itsensä että muiden suojaamiseksi. Koska rokotekattavuus ei tule nousemaan tarpeeksi korkeaksi vielä pitkään aikaan, tarvitaan myös muita keinoja, jotta tartuntojen määrää saadaan laskettua.

Koronapassi olisi Ruotsalaisen mukaan yksi merkittävimmistä keinoista.

Koronapassin avulla yhteiskuntaa voitaisiin avata ennen kuin rokotekattavuus on riittävän korkea, Ruotsalainen sanoo."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008153879.html

Vierailija
6/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen seurannut, ja siksi tuntuukin älyttömältä. Miksi ihmisiä rangaistaan siitä, että oma kotikaupunki kusee rokotushommat?

Ap

Vierailija
7/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen seurannut, ja siksi tuntuukin älyttömältä. Miksi ihmisiä rangaistaan siitä, että oma kotikaupunki kusee rokotushommat?

Ap

No koska yökerhot, harrastuspaikat yms halutaan saada mahdollisimman pian auki eikä vasta joskus loppuvuodesta. 

Vierailija
8/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole rokotepassi vaan koronapassi. Voi prkle sentään teidän idioottien kanssa.

Vierailija
9/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi venäjä teitä passivouhkaajia!

Eikö voitais taas elää kuten ennenkin? Miksi haluatte kontrollia ja vahtimista? Ettekö osaa pestä käsiänne ihan itsekin ja pysyä kotona sairaana!

Vierailija
10/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No koska yökerhot, harrastuspaikat yms halutaan saada mahdollisimman pian auki eikä vasta joskus loppuvuodesta. 

Jep. Aivan perseestä. Tämän pitäisi olla todellisuutta vasta kun kaikki on rokotettu.

Ap

Vierailija
11/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole rokotepassi vaan koronapassi. Voi prkle sentään teidän idioottien kanssa.

Mulle on yks hailee miksi kaltaisesi imbesilli sitä kutsuu.

Ap

Vierailija
12/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitais taas elää kuten ennenkin? Miksi haluatte kontrollia ja vahtimista? Ettekö osaa pestä käsiänne ihan itsekin ja pysyä kotona sairaana!

Mitä helvetin vouhkaajia? Mä haluan ravintolaan ja baariin enkä ole se joka näistä mahdollisista passiasioista päättää.

Ap

Vierailija
13/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä toisaalta ap:n kanssa samaa mieltä sikäli, että rokotuksethan on annettu ikäjärjestyksessä vanhimmasta nuorimpaan. Nuoret ovat kuitenkin se kansanosa, joka eniten käyttää tiettyjen alojen palveluita. Nuoret myöskin kärsivät henkisesti eniten siitä, että kaikkea on rajoitettu, silti juuri nuoret ovat siinä osassa, että viimeisten joukossa niitä rokotuksia saavat. Minä osaan kyllä sympatiani antaa nuorille ihmisille ja todellakin toivon, että pääsevät mahdollisimman pian normaaliin elämään. 

Vierailija
14/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan rajoilla jo pitkään syrjitty nuorempia kun 2 rokotteella on päässyt ilman hankalia testejä.

Joten ei mitään uutta jos maan sisälläkin aletaan syrjimään. Nyt vaan käyt testissä niin pääset ravintolaan kun nuoria kerran syrjitään.

Vierailija
15/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin vouhkaajia? Mä haluan ravintolaan ja baariin enkä ole se joka näistä mahdollisista passiasioista päättää.

Ap

No mene hyvä ihminen ravintolaan!!!! Ei koronapassia- jos sellaista ikinä edes tulee - vielä vähään aikaan saada aikaiseksi. Hallituskin lomailee vielä ainakin pari viikkoa ja tuskin koronapassi on ensimmäinen asia, minkä lomansa jälkeen ottavat käsittelyyn 

Vierailija
16/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan rajoilla jo pitkään syrjitty nuorempia kun 2 rokotteella on päässyt ilman hankalia testejä.

Joten ei mitään uutta jos maan sisälläkin aletaan syrjimään. Nyt vaan käyt testissä niin pääset ravintolaan kun nuoria kerran syrjitään.

Itse aloitin keväällä parveketupakoinnin kun se on hallituksen mielestä parempi vaihtoehto kuin että kävisin muutaman kerran vuodess 15min ruotsin puolella ja viettäisin 5min puolityhjässä nuuskakaupassa. Mennään sitten parveketupakalla kun kerran hallitus suosittelee. Itselle ei niin väliä mutta naapurien kannalta hakisin kyllä mielelläni nuuskaa.

Vierailija
17/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä vaikka itse saankin jo kohta toisen rokotteen. Kauemmin odottaneet ovat jo joutuneet riskeeraamaan itsensä koronalle pidempään kuin muut. Ei olisi reilua jos he vielä joutuvat jäämään pois kaikesta kivastakin rokotetta odotellessaan. Tämä kun ei ole ollut heille valintakysymys.

Vierailija
18/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään passia tänä vuonna Suomessa tule.

Se on sata varma.

Vierailija
19/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot tippuu ja papat passeista alkaen syyskuun lopulta kun kakkonen väljähtyy

Vierailija
20/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mene hyvä ihminen ravintolaan!!!! Ei koronapassia- jos sellaista ikinä edes tulee - vielä vähään aikaan saada aikaiseksi. Hallituskin lomailee vielä ainakin pari viikkoa ja tuskin koronapassi on ensimmäinen asia, minkä lomansa jälkeen ottavat käsittelyyn 

Tietenkin menen, hölmö. Nyt on kyse siitä että menenkö jatkossa jos joku typerä passisysteemi saadaan aikaan ennen kuin saan toisen rokotteen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi