Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kunpa ei tarvitsisi enää miettiä seksiä

Vierailija
28.07.2021 |

Onko muita?
Rakastan elämääni, rakastan miestäni. Aidosti ja syvästi. Seksi ei vaan enää kiinnosta, yhtään. Hellyys, halaus ja läheisyys riittävät hyvin. Mies on ihana ja hänessä ei ole mitään vikaa.
Huomasin seksin innostuksen häviävän pre-menopaussin myötä. Haaveilen ihanasta ajasta mieheni kanssa, jossa seksiä ei tarvitsi olla.
Meillä on seksiä, koska julma en ole ja haluan ottaa myös kumppanini toiveet huomioon.
Mutta jos vain minä saisin päättää, niin …
N 48

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin suostuminen vasten tahtoa rikkoo aina ihmisen sisältä? Kyllä, jos et rakasta sitä toista osapuolta, tai jos sinulle tehdään vääryyttä. Väitän kuitenkin tiukasti, että eipä muuten riko, jos sinä rakastat puolisoasi. Se on toisen huomioimista, ja pitää jaksaa tehdä niin ainakin välillä.

Rikkoo, jos et rakasta, etkä välitä toisen tarpeista.

Se aika mikä menee aktiin on niin pieni aika ( normaalisti) ettei se rasita. Ja vanha sanonta, ettei järvi soutamalla kulu, eikä pimppi n........ pitää paikkansa.

Kokeilkaa jos puoliso on kärttyisä ja negatiivisuus päällä niin tarjotkaa seksiä. Se voi muuttaa olotilan pitkäksi aikaa. Meilläpäin oli suorasukainen kätilö, joka tapasi sanoa usein, että jos sinua tai puolisoa vaivaa kärttyisyys, se johtuu seksin puutteesta.

Tämä on ehkä sukupolvikysymys, mutta meistä ei kumpikaan suostuisi tuollaiseen lyhyeen mekaaniseen jyystöön seksielämänä. Mies näkee kilometrin päähän, että mua ei kiinnosta ja en saa orgasmia ja jos miestä ei kiinnosta, niin se väkinäisyys on aivan yhtä vaikeaa mulle.

Vierailija
42/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista muuten että eilen yksi samanlainen ketju siirrettiin seksipalstalle. Mikähän logiikka sinne siirtämisessä jos joku kyselee että onko muita nelikymppisiä joille seksi evvk? Onko kovinkin todennäköistä että ne joita seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, pyörivät aiheelle omistetulla palstalla jos vaikka joku kyselisi heidän mielipidettään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalin ja seksuaalisen ihmisen välinen parisuhde harvoin toimii.

Vierailija
44/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sis, täällä toinen. Olen vapauttanut itseni seksistä, se vaan on tylsää. Miehelleni tämä on ok, hän hoitaa itse itsensä.

Vapauta itsesi, elämästä tulee niin paljon parempaa.

Vierailija
45/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut vaan kasvaa!

T. Jouko 83 v.

Vierailija
46/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin muutama vuosi sitten, kun mies ei halunnut enää seksiä ja läheisyyttä. Nyt mulla on miesystäväni kanssa paljon seksiä kun nähdään. Ei asuta yhdessä, niin pysyy hyvä vire. Seksi on parempaa kuin ikinä. Olen 48.

Vierailija
47/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.

Niin on kumppanillakin kädet ja voi ihan itse runkata menemään.

Vierailija
48/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikat on hellät, niin pikkasen liukkaria ja homma on todellakin stressitöntä.

Eipä auta liukkaritkaan kun limakalvot menneet vaihdevuosissa niin ohueksi, että seksi erittäin kivuliasta. Ennen vaihtareita en tarvinnut koskaan liukkaria. Yläpäässä on kyllä haluja, mutta alapää ei enää pelitä. Enpä olisi arvannut aikanaan, että seksistä tulee näin hankalaa.

Vierailija
49/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.

Niin on kumppanillakin kädet ja voi ihan itse runkata menemään.

Se on ihan eri asia toisen tekemänä. 

Vierailija
50/50 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikat on hellät, niin pikkasen liukkaria ja homma on todellakin stressitöntä.

Voiko nykyaikana olla näin tietämättömiä ihmisiä 😲 Kai nyt kuka tahansa, jopa se kuuluisa peräkammarin jonne, tajuaa, että kaikilta ei liukkarit poista arkuutta tai kipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi