Voi kunpa ei tarvitsisi enää miettiä seksiä
Onko muita?
Rakastan elämääni, rakastan miestäni. Aidosti ja syvästi. Seksi ei vaan enää kiinnosta, yhtään. Hellyys, halaus ja läheisyys riittävät hyvin. Mies on ihana ja hänessä ei ole mitään vikaa.
Huomasin seksin innostuksen häviävän pre-menopaussin myötä. Haaveilen ihanasta ajasta mieheni kanssa, jossa seksiä ei tarvitsi olla.
Meillä on seksiä, koska julma en ole ja haluan ottaa myös kumppanini toiveet huomioon.
Mutta jos vain minä saisin päättää, niin …
N 48
Kommentit (50)
Erikoista muuten että eilen yksi samanlainen ketju siirrettiin seksipalstalle. Mikähän logiikka sinne siirtämisessä jos joku kyselee että onko muita nelikymppisiä joille seksi evvk? Onko kovinkin todennäköistä että ne joita seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, pyörivät aiheelle omistetulla palstalla jos vaikka joku kyselisi heidän mielipidettään?
Aseksuaalin ja seksuaalisen ihmisen välinen parisuhde harvoin toimii.
Kuule sis, täällä toinen. Olen vapauttanut itseni seksistä, se vaan on tylsää. Miehelleni tämä on ok, hän hoitaa itse itsensä.
Vapauta itsesi, elämästä tulee niin paljon parempaa.
Seksihalut vaan kasvaa!
T. Jouko 83 v.
Mä erosin muutama vuosi sitten, kun mies ei halunnut enää seksiä ja läheisyyttä. Nyt mulla on miesystäväni kanssa paljon seksiä kun nähdään. Ei asuta yhdessä, niin pysyy hyvä vire. Seksi on parempaa kuin ikinä. Olen 48.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.
Niin on kumppanillakin kädet ja voi ihan itse runkata menemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos paikat on hellät, niin pikkasen liukkaria ja homma on todellakin stressitöntä.
Eipä auta liukkaritkaan kun limakalvot menneet vaihdevuosissa niin ohueksi, että seksi erittäin kivuliasta. Ennen vaihtareita en tarvinnut koskaan liukkaria. Yläpäässä on kyllä haluja, mutta alapää ei enää pelitä. Enpä olisi arvannut aikanaan, että seksistä tulee näin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.
Niin on kumppanillakin kädet ja voi ihan itse runkata menemään.
Se on ihan eri asia toisen tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos paikat on hellät, niin pikkasen liukkaria ja homma on todellakin stressitöntä.
Voiko nykyaikana olla näin tietämättömiä ihmisiä 😲 Kai nyt kuka tahansa, jopa se kuuluisa peräkammarin jonne, tajuaa, että kaikilta ei liukkarit poista arkuutta tai kipuja.
Tämä on ehkä sukupolvikysymys, mutta meistä ei kumpikaan suostuisi tuollaiseen lyhyeen mekaaniseen jyystöön seksielämänä. Mies näkee kilometrin päähän, että mua ei kiinnosta ja en saa orgasmia ja jos miestä ei kiinnosta, niin se väkinäisyys on aivan yhtä vaikeaa mulle.