Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kunpa ei tarvitsisi enää miettiä seksiä

Vierailija
28.07.2021 |

Onko muita?
Rakastan elämääni, rakastan miestäni. Aidosti ja syvästi. Seksi ei vaan enää kiinnosta, yhtään. Hellyys, halaus ja läheisyys riittävät hyvin. Mies on ihana ja hänessä ei ole mitään vikaa.
Huomasin seksin innostuksen häviävän pre-menopaussin myötä. Haaveilen ihanasta ajasta mieheni kanssa, jossa seksiä ei tarvitsi olla.
Meillä on seksiä, koska julma en ole ja haluan ottaa myös kumppanini toiveet huomioon.
Mutta jos vain minä saisin päättää, niin …
N 48

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten seksi ja seksuaalinen nautinto on parasta tässä elämässä. Omaa kivaakin saattaa joskus harrastaa 7 kertaa päivässä ja nauttia niin paljon.

Vierailija
22/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä muitakin ja ikäkin täsmää (48v). Esivaihdevuodet olleet jo vuosia ja seksihalut kateissa myös. 40-44v olin kiimaisempi kuin koskaan (pl. raskausajat ja ensihuuma) mutta sitten halut katosivat ja oikeastaan koko touhu ällöttää. Yhdessä oltu 28v. Ei se mieskään onneksi hirveesti halua mutta aina jotenkin, esim viikonloppuisin ja lomilla on se paine harrastaa seksiä jossain siellä taustalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan miehiä.

Minulla seksihalut ovat lisääntyneet iän myötä ja miehestä taas on tullut haluton. Juuri nytkin hän kieltäytyi siitä, kun ehdotin. On todella vaikeaa edes olla täällä kotona ja kohdata mies arjessa, kun hän käytöksellään on osoittanut, ettei halua minua enää. Se vie itsetunnon ja itseluottamuksen. Säälittää ap:n mies ja yleensäkin kaikki sukupuolesta riippumatta, jotka tulevat jatkuvasti torjutuksi.

N49

Vierailija
24/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä olisi molemmilla halua ihan kuten ennenkin. Olemme molemmat ikäväliltä 45 - 50 v. Miehen täysin yllättäen saama aggressiivinen eturauhassyöpädiagnoosi laittoi kuitenkin elämän monin tavoin uusiksi. Enää ei voi harrastaa seksiä, kuten haluaisimme. Se on muuttunut ihan kokonaan ja vaikka onkin läheisyyttä, niin kumpikin tuntee tästä surua. Elämänlaatu on nyt erilainen. Mies ei pysty yhdyntään eikä saamaan enää orgasmia. Haluaisi, muttei enää ole mahdollista, keinot on käytetty. Minua hän pitää kyllä hyvänä, mutta surettaa hänen puolestaan erityisesti. Toivon, että ihmiset arvostaisivat sitä, mitä heillä on, silloin, kun kaikki toimii. Elämä voi tuoda tosi yllättäen eteen ihan mitä vain.

Vierailija
25/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.

Tätä vajavaista miesten logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Jos ei tee mieli panna, niin vielä vähemmän mieli tekee jotain suuseksiä, yäk. Tai jotain käsin vatkaamista, senhän nyt voi hoitaa jokainen mies itsekin.

Etkä osaa näköjään lukea, kun ap kyllä sanoi, että heillä on seksiä miehen "tarpeiden" takia.

On sitä vähemmästäkin erottu tai käyty vieraissa.

Vierailija
26/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ylipaino ja ei tarvitse selittää.

Vierailija
27/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa, ja itsellä myös tullut paikat vähemmän herkiksi iän myötä, saan vain harvoin orgasmia. Edes omin käsin. Mainiosti voisin jättää koko seksin, miehen halujen vuoksi pari kertaa viikossa yritän innostua. Joskus tuntuu hyvältä, useimmiten mitättömältä.

Ja aiemmin tosiaan rakastin seksiä ja meillä oli sitä vähintään joka toinen päivä, usein minun aloitteestani.

Ikää 45.

Vierailija
28/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikat on hellät, niin pikkasen liukkaria ja homma on todellakin stressitöntä.

Vierailija
29/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei ole ruokaa niin täytyy mennä muualle syömään.

Vierailija
30/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti rakastetaan, muttei haluta huolehtia kumppanin tarpeista. Jos ei paneta, niin onhan sinulla suu ja kädet.

Tätä vajavaista miesten logiikkaa en ole koskaan tajunnut. Jos ei tee mieli panna, niin vielä vähemmän mieli tekee jotain suuseksiä, yäk. Tai jotain käsin vatkaamista, senhän nyt voi hoitaa jokainen mies itsekin.

Etkä osaa näköjään lukea, kun ap kyllä sanoi, että heillä on seksiä miehen "tarpeiden" takia.

Nimenomaan. miten kukaan voi edes kuvitella että nainen haluaa jonkun kusisen nahkaplötkön suuhunsa veivattavaksi jos tavalliseen seksiinkään ei riitä fiilikset? #miestenjärjenjuoksu #ostapumpattavabarbara

Kiva asenne. Missään nimessä ei miehen hyväksi tehdä sitä mikä tuottaa nautintoa.

Ei taatusti. Ei edes käsillä.

Vierailija
31/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei ole ruokaa niin täytyy mennä muualle syömään.

Jostain syystä haluttomat naiset kuvittelevat, että sitten ollaan syömättä tai pureskellaan kynsiä.

Vierailija
32/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan miehiä.

Minulla seksihalut ovat lisääntyneet iän myötä ja miehestä taas on tullut haluton. Juuri nytkin hän kieltäytyi siitä, kun ehdotin. On todella vaikeaa edes olla täällä kotona ja kohdata mies arjessa, kun hän käytöksellään on osoittanut, ettei halua minua enää. Se vie itsetunnon ja itseluottamuksen. Säälittää ap:n mies ja yleensäkin kaikki sukupuolesta riippumatta, jotka tulevat jatkuvasti torjutuksi.

N49

Minua säälittää ne ihmiset, jotka vastoin tahtoaan joutuvat antamaan seksiä. Ei seksi ole kenellekään, ei edes aviopuolisolle, mikään oikeus.

Vierailija
33/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä mietitä, sitä harrastetaan.

Vierailija
34/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta välittää, niin kyllä silloin välittää myös toisen tarpeista.

Vierailija
35/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa voi taas todeta, kuinka ihanaa on elää yksin. Ei ole tarvetta miellyttää ketään eikä pakottaa itseään seksiin vain sillä älyttömällä perusteella, että parisuhteessa seksi on velvollisuus huvitti tai ei.

Vierailija
36/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Ei minuakaan aina haluta, mutta tiedän että miehelle se on tosi tärkeä, joten teen jopa aloitteen. Ja meillä se on aina aamuisin. Päivä on pelastettu ainakin pariksi päiväksi. Miehelle seksu on tosi tärkeä ja kun paine on purettu, voidaan keskittyä muihin. Ei ole tarvinnut riidellä koskaan.

Vierailija
37/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin suostuminen vastoin tahtoa rikkoo vaan ihmisen sisältä. Rehellinen ero on aina parempi ratkaisu.

Vierailija
38/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan miehiä.

N49

Minua säälittää ne ihmiset, jotka vastoin tahtoaan joutuvat antamaan seksiä. Ei seksi ole kenellekään, ei edes aviopuolisolle, mikään oikeus.

Jos ollaan aviossa niin on. Sanon noin vaikka oon nainen. Jos ei haluta niin erotkaa. Antakaa miehelle vapaus. Tai toisinpäin jos mies pihtaa.

Seksi ( tyydytys) kuuluu ihmisen perustarpeisiin.

Kun luetaan pois aseksuaalit. Paikat pysyvät kunnossa kun on hyvä hygienia ja käyttää liukkaria.

Vierailija
39/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin suostuminen vasten tahtoa rikkoo aina ihmisen sisältä? Kyllä, jos et rakasta sitä toista osapuolta, tai jos sinulle tehdään vääryyttä. Väitän kuitenkin tiukasti, että eipä muuten riko, jos sinä rakastat puolisoasi. Se on toisen huomioimista, ja pitää jaksaa tehdä niin ainakin välillä.

Vierailija
40/50 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin suostuminen vasten tahtoa rikkoo aina ihmisen sisältä? Kyllä, jos et rakasta sitä toista osapuolta, tai jos sinulle tehdään vääryyttä. Väitän kuitenkin tiukasti, että eipä muuten riko, jos sinä rakastat puolisoasi. Se on toisen huomioimista, ja pitää jaksaa tehdä niin ainakin välillä.

Rikkoo, jos et rakasta, etkä välitä toisen tarpeista.

Se aika mikä menee aktiin on niin pieni aika ( normaalisti) ettei se rasita. Ja vanha sanonta, ettei järvi soutamalla kulu, eikä pimppi n........ pitää paikkansa.

Kokeilkaa jos puoliso on kärttyisä ja negatiivisuus päällä niin tarjotkaa seksiä. Se voi muuttaa olotilan pitkäksi aikaa. Meilläpäin oli suorasukainen kätilö, joka tapasi sanoa usein, että jos sinua tai puolisoa vaivaa kärttyisyys, se johtuu seksin puutteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi