Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa ketä ällöttää

Vierailija
08.08.2014 |

1. Jos perunaa syödään minkään muun kanssa kuin kalan

2. Kaikki lihasuikaleet, -keitot, paistit yms... Punainen liha paitsi pihvit

3. Jos riisin kanssa syödään jauhenlihaa tai kalaa

Olen kai nirso, mutta olenko tosiaan ainoa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kesäkeitto ja sisäelimistä tehdyt ruuat.

Vierailija
22/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä minua on eläessäni kenenkään lautasella ällöttänyt, on se kun rahansa johonkin turhiin kertakäyttö-baarivaatteisiin kuluttanut ja siksi ruokapuolta loppukuukauden pihdannut työkaveri laittoi lautaselleen pari päivää vanhaa maksalaatikkoa, öljyisiä salaattijuustokuutioita ja klimppisiä nuudeleita ja sekoitti ne sössöksi, ja lämmitti työpaikan mikrossa niin että koko keittiö ja ruokailutila haisi sille kamalalle maksalle melkein 2 päivää.

Jos harvoin syön maksalaatikkoa niin lämmitän sitä kotona, en kehtaisi lämmittää sellaista yleisellä paikalla koska aikuisten oikeasti se haisee aika hirvittävälle, ja suosin sitä puolukoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, olen täysin samaa mieltä. Varsinkin nro 2. on inhottavaa. No kovin paljon lihaa ei mun ruokavalioon sitten kuulukaan...

Vierailija
24/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:55"]Minua ällöttää kesäkeitto ja sisäelimistä tehdyt ruuat.

[/quote]

No juu, nuokin mutta en jaksanut kaikkea listata. Nuo olivat vaan ne mitä useimmiten porukka ei inhoa

Vierailija
25/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:56"]Et ole, olen täysin samaa mieltä. Varsinkin nro 2. on inhottavaa. No kovin paljon lihaa ei mun ruokavalioon sitten kuulukaan...

[/quote]

Itsellä kana on yleinen. Ja äyriäiset. Tosin usein syön myös kasvisruokaa.

Vierailija
26/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa.

Vierailija
27/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vastailee jo itselleen täällä että joo kyllä muakin ällöttää, kun ei saanut mistään vastakaikua!!! :D :D :D :D

Vierailija
28/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:01"]Vain Suomessa.

[/quote]

No totta sinäänsä, sain aivan mahtavaa possua portugalissa. En ole varma mitä osaa se oli, mutta aivan mahtavaa oli. En muita ole syönytkään ulkomailla tuolta listasta

AINIIN JA PERUNOILLA MEINASIN KEITETTYJÄ PERUNOITA

Vierailija
29/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:01"]Nyt se vastailee jo itselleen täällä että joo kyllä muakin ällöttää, kun ei saanut mistään vastakaikua!!! :D :D :D :D

[/quote]

Anteeksi, en ole niin säälittävä ja hae huomiota noin. Anteeks vaan

Vierailija
30/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkiruokainen, mutta yksi ällötys löytyy. Kaurapuuro, johon on sotkettu raejuustoa ja päälle liruteltu aspartaamikuraa. Hyi hell ja oks!

Vierailija
31/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kuvottaa maitopohjaiset keitot, kalaruuat, maidon juominen ja mässyttäminen.

Vierailija
32/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:04"]Olen kaikkiruokainen, mutta yksi ällötys löytyy. Kaurapuuro, johon on sotkettu raejuustoa ja päälle liruteltu aspartaamikuraa. Hyi hell ja oks!

[/quote]

Hyi kuulostaa ällöttävältä. Ainiin ja jotkut vanhemmat miehet kuulema joskus sekoittavat mm jauhelihaa, makkaraa ja kananmunaa KAURAPUUROON. Todella ällöttävää

Vierailija
33/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:04"]

Olen kaikkiruokainen, mutta yksi ällötys löytyy. Kaurapuuro, johon on sotkettu raejuustoa ja päälle liruteltu aspartaamikuraa. Hyi hell ja oks!

[/quote]

Kuka herranjumala laittaa kaurapuuroon raejuustoa?!?!?!?!

Vierailija
34/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:04"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärtääkseni nämä kaks kertaa salilla käyvät "kaurapuurossa ei ole tarpeeksi ravintoaineita" tyypit

Ap

Vierailija
35/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:04"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärtääkseni nämä kaks kertaa salilla käyvät "kaurapuurossa ei ole tarpeeksi ravintoaineita" tyypit

Ap

[/quote]

Kaksi kertaa salilla päivässä käyvät siis, anteeksi

Vierailija
36/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:04"]Olen kaikkiruokainen, mutta yksi ällötys löytyy. Kaurapuuro, johon on sotkettu raejuustoa ja päälle liruteltu aspartaamikuraa. Hyi hell ja oks!

[/quote]

Meinaatko aspartaamikuralla mehukeittoa?

Mun mielestä tänä taas on paras tapa syödä kaurapuuro! Raejuustoa ja joko kaupan mehukeittoa tai blenderissä marjoja sileeksi ja päälle. Njam!

7

Vierailija
37/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:41"]

1. Jos perunaa syödään minkään muun kanssa kuin kalan

2. Kaikki lihasuikaleet, -keitot, paistit yms... Punainen liha paitsi pihvit

3. Jos riisin kanssa syödään jauhenlihaa tai kalaa

Olen kai nirso, mutta olenko tosiaan ainoa?

[/quote]

Todella omituista, siis miksi perunaa pitäisi syödä vaan kalan kanssa?

Ja miksi se punainen liha menee ällöksi jos sen pilkkoo? Vain tietynkokoisena palana kelpaa?

Ja minkä kanssa sitä riisiä sitten pitäisi syödä?

Siis minkä kanssa sitä lihaa sitten pitää syödä? Makaronin?

Vierailija
38/38 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP opettaa varmaan lapsilleenkin että miten tietyt ruuat on niin Ä L L Ö J Ä??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme