Olenko ainoa ketä ällöttää
1. Jos perunaa syödään minkään muun kanssa kuin kalan
2. Kaikki lihasuikaleet, -keitot, paistit yms... Punainen liha paitsi pihvit
3. Jos riisin kanssa syödään jauhenlihaa tai kalaa
Olen kai nirso, mutta olenko tosiaan ainoa?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:43"]Mitä on jauhenliha?
[/quote]
Kirjoitusvirhe, tiedät varsin hyvin mitä tarkoitan joten :)
Jokaisella omat ällötyksensä.
Mua taas ällöttää se kun puuroon sotketaan maitoa, mutta varmasti se on jonkun mielestä ainoa oikea tapa syödä puuroa.
Minua ällöttää jos liha ja vihannes on samalla lautasella, tai jos kala koskee perunaan, tai jos ostoskassissa on sekaisin juomapullo ja karkkia, mitäs siihen sanot??!
*huoh*
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:43"]Kyllä olet
[/quote]
Eikö teitä muka ällötä mikään noista?
Nuo ei ällötä, mutta tuo ketä-sana on aika ällö.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:43"]
Mitä on jauhenliha?
[/quote]
Etkö tiedä että se on jauhetun hanhen lihaa? :D Uus hittituote.
Miksi sinua "ällöttää"? Rupeatko oksentamaan jos näet jonkun syövän esim. chili con carnea riisillä?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:45"]Minua ällöttää jos liha ja vihannes on samalla lautasella, tai jos kala koskee perunaan, tai jos ostoskassissa on sekaisin juomapullo ja karkkia, mitäs siihen sanot??!
*huoh*
[/quote]
Eli en saa esittää mielipidettäni, ilman että siitä heti pilkataan yms
Huh huh, miettikää vähän käytöstänne
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:46"]Miksi sinua "ällöttää"? Rupeatko oksentamaan jos näet jonkun syövän esim. chili con carnea riisillä?
[/quote]
En ala, mutta en itse söisi, ällöttää jos itse joutuisin syömään. Tosin ällöttää hieman jos joku muu syö, mutta ei niin vahvasti koska en sitä itse kuitenkaan syö
Miten voit matkustaa maihin jossa riisi + kala kuten sushi, tai joku kala + kastike tarjotaan yleisesti riisin kanssa? Japani, Kiina, Korea, Singapore, Thaimaa, Vietnam, Ranska, Espanja, Portugali.....?
Käyt vain Briteissä vetämässä kalaa + ranskalaisia perunoita?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:45"]Minua ällöttää jos liha ja vihannes on samalla lautasella, tai jos kala koskee perunaan, tai jos ostoskassissa on sekaisin juomapullo ja karkkia, mitäs siihen sanot??!
*huoh*
[/quote]
[/quote]
Mietipä vaan sitä omaa käytöstäsi jos katselet muiden lautasilla olevaa ruokaa ja teet ällötys-iljetysilmeitä heidän ruualle heidän seurassaan!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:49"]Miten voit matkustaa maihin jossa riisi + kala kuten sushi, tai joku kala + kastike tarjotaan yleisesti riisin kanssa? Japani, Kiina, Korea, Singapore, Thaimaa, Vietnam, Ranska, Espanja, Portugali.....?
Käyt vain Briteissä vetämässä kalaa + ranskalaisia perunoita?
[/quote]
Sushi poikkeus. Äyriäiset menee riisin kanssa loistavasti, ja kala jos todella hyvä kastike yms... Mutta ei muuten
Mua ällöttää kanssa mainitsemasi asiat. :/
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:47"]
*huoh*
[/quote]
[/quote]
Mietipä vaan sitä omaa käytöstäsi jos katselet muiden lautasilla olevaa ruokaa ja teet ällötys-iljetysilmeitä heidän ruualle heidän seurassaan!
[/quote]
Kukas noin on sanonut? Osaan pitää tuntemukset ihan omana tietonani, en tosiaankaan mitään yökköyseleitä tee
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:53"]olet
[/quote]
Eikö sua ällötä mikään noista?
Olet