Mies sanoi mulle, että olen "ihanan pehmeä"? Mitä tarkoittaa?!
Makoiltiin sängyllä, halailtiin ja suudeltiin. Mies sanoi sitten tuon, että olen "ihanan pehmeä". Mitat mulla on 163 cm ja 70 kg, eli ylipainoa on. Mietin, että oliko tuo vihje mieheltä, että olen liian lihava hänelle? Mies tietää, että mulla on huono itsetunto painoni takia. Sanoi sen kuitenkin ihan hellästi, mutta jäi vain mietityttämään... Olenko vainoharhainen, vai pitääköhän mieskin mua ällöttävänä? :(
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:12"]
Eikö ne loppunut jo vuosia siten?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:57"]
Läskeissä ei ole mitään hävettävää. Onhan meillä painonvartijatkin.
[/quote]
[/quote]
Olet oikeassa. Lopetti 2010. Aate elää yhä.
Hän tarkoitti, että olet ihanan pehmeä. Miehet on yksinkertaisia, ei niiden sanomisissa ole mitään piilomerkityksiä. Tolla menolla teet itsestäsi ja miehestäsi hullu, jos jokaiseen kehuunkin takerrut.
Tokko miehetkään ilahtuu sanoista: Sulla on ihanan pehmeä.
Mun mies sanoi kun odotin että "sä oot vähä plösö"... Pikkasen nauratti!
Huoh mikset voinut kysyä asiaa mieheltäsi silloin jos kerran asia jäi vaivaamaan? En ymmärrä millaisissa suhteissa ihmiset täällä elää kun kaikkea täytyy tällä palstalla kysyä.
Veikkaan, että miehesi tarkoitti ihan vain että olet ihanan pehmeä. Miksi hän muuten olisi niin sanonut? Jos olisit hänestä liian lihava, hän olisi varmaan sanonut suoraan "Olisi mukava jos alettaisiin kuntoilemaan, ollaan molemmat vähän pyöristytty" tms
Voi tsiisus. Pitääkö ihan kaikesta aina pahoittaa mieli? Hanki terve itsetunto ja oo hiljaa, nauti elämästä...
No mä olen 171cm ja 60kg ja mies sanonut noin mullekin. Hän ei pidä minua läskinä, varmaan tarkoitti että ihoni on pehmeä tms.