Vihaan erästä miestä
En edes tiennyt, että voi tällaista vihaa tuntea ketään kohtaan. Vähän niin kuin tyyliin: ”voiko v-tutukseen kuolla”? Olen empaattinen ja kiltti ihminen, mutta nyt tunnen vihaa erästä miestä kohtaan, joka narsistinen. Kiusannut, kusettanut ja kohdellut, kuin p*skaa vuosikaudet antaen olettaa jotain ihan muuta. Vihaatteko tai oletteko vihanneet jotain teitä huonosti kohdellutta ihmistä?
Kommentit (30)
Taidat vain olla rakastunut. Rakkaus on toisinaan raskasta. Jaksamisia sinulle.
En vihaa ketään. Poistan epämiellyttävät ihmiset elämästäni, melkein aina se on mahdollista. Jos ei ole, kuten työpaikalla, vähennän tekemisissä olemisen minimiin ja olen vain korostetusti muodollisen kohtelias. Niin kauan kuin vihaa on tunnetasolla kiinni kusIpäässä.
Rehellisesti sanottuna vihaan. En kuitenkaan toivo heille mitään pahaa, toivon vaan ettei minun koskaan enää tarvitse vahingossakaan nähdä niitä naamoja.
Vierailija kirjoitti:
Viha on naisille tyypillistä neuroottisuutta
Miehet vihaavat kivemmin?
Hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaankohan me sama mies?
Eiköhän tuollaisia ole vaikka kuinka paljon.
Pelimiehet ne aina väittää, etteivät pelaile ja valehtelijat väittävät, etteivät koskaan valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta omassa tuttavapiirissäni eräs pelailijamies on onnistunut suututtamaan useammankin naisen juuri näihin aikoihin.
Kyllä vihaan, yhtä ainoaa ihmistä maailmassa. Hän ei tiedä sitä, koska tiedän että häntä kiukuttaa eniten se, kun luulee ettei merkitse minulle enää mitään. En myöskään vihaa häntä "aktiivisesti", koska hyvin vähän enää tarvitsee olla tekemisissä, mutta aina kun joku pakollinen yhteys sattuu kohdalle, muistan tarkasti syyt miksi sekä määrän miten paljon vihaan.
Aina sanotaan että pitäisi antaa itsensä tähden anteeksi, mutta tässä tapauksessa en koe niin. Hän ei ansaitse sitä, eikä minua mitenkään kuluta vihata häntä. Kaikki on ihan hienosti elämässäni ja olen onnellinen. Jopa vihatessani häntä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olin mää. Anteeksi, että söin teidän eväät.
Vihasta on vain haittaa itselle. Ei kenellekään muulle. Päästämällä irti vapauttaa itsensä. Ei se helppoa ole tietenkään.
Itse tiesin tapauksen olevan 'sarjahurmaaja', kun lähdin leikkiin mukaan, mutta monet muut naiset eivät tienneet edes toisistaan.
Mutta minä en vihaa, vaan rakastan sinua.
STOP THE PRESS: NAINEN VIHAA MIEHIÄ
Suurin ongelmahan on siinä, että jotkut on vaan niin itsekkäitä. Viisveisaavat muitten tunteista. Tai usein sairautta.
Onko se ilkka järvinen, teemu iivonen, panu tauriainen vai kimmo teittinen?
Minä en ole antanut naisille aihetta olettaa mitään, vaan olen sanonut miten asiat on. Esim. että jos nyt oltaisiin vain kavereita. Siitä huolimatta naiset on näyttäneet olettavan, että siinä mennään parisuhdetta kohti.
AP jätti pois että miehen ihonväri on se miksi tätä vihaa.
Ihan oikein sulle kun rupesit ukkomiehen kanssa huoraamaan.
Viha on naisille tyypillistä neuroottisuutta