Vihaan erästä miestä
En edes tiennyt, että voi tällaista vihaa tuntea ketään kohtaan. Vähän niin kuin tyyliin: ”voiko v-tutukseen kuolla”? Olen empaattinen ja kiltti ihminen, mutta nyt tunnen vihaa erästä miestä kohtaan, joka narsistinen. Kiusannut, kusettanut ja kohdellut, kuin p*skaa vuosikaudet antaen olettaa jotain ihan muuta. Vihaatteko tai oletteko vihanneet jotain teitä huonosti kohdellutta ihmistä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole antanut naisille aihetta olettaa mitään, vaan olen sanonut miten asiat on. Esim. että jos nyt oltaisiin vain kavereita. Siitä huolimatta naiset on näyttäneet olettavan, että siinä mennään parisuhdetta kohti.
On aivan sama mitä naisille sanot, jos käyttäydyt tavalla, jossa otat itsellesi hyötyjä, jotka kuuluisivat kumppanille. Monet miehet pitävät ympärillä naisia kohottaakseen egoaan, kuuntelemaan huoliaan, nauramaan heidän jutuilleen, antamaan herpaamatonta huomiota jne. tajuamatta, että nämä ovat yleensä palveluksia, joita nainen tarjoaa kumppanille, ei kaverille.
Eli toisin sanoen mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, jos mies ei voi nauraa ja pitää hauskaa naisen kanssa ilman että se on kutsu parisuhteeseen.
En vihaa, vaikka muakin on huijattu. Ketä ei olisi? Plus vihalla saastuttaa vain itsensä ja lähipiirinsä, mitä järkeä? Olen mielestäni ihan normaali, kun toivon hyvää niillekin jotka ei oo ollut sitä mulle. Äärettömän harva on tahallaan paha, ja esimerkiksi narsistikaan ei ole syntymässä valinnut korttejaan, vaikka kys häiriön takia saattaa kuvitella haluavansakin olla sellainen. En toki halua sellaisen kanssa liiemmin olla tekemisissä, äärettömän kurjaa niille joiden on pakko.
naamatusten saat sen vastauksen kyllä.
En vihaisi, mutta on muutama sekopää, jotka tunkeutuivat elämääni, kun olin lapsi ja minun oli mahdotonta estää sitä. Parisuhteesta sentään yleensä voi kävellä pois. Tekivät minulle vakavaa väkivaltaa, joka jatkui kauan. Aivan täysin sekopäitä, enkä halua olla missään tekemisissä heidän tai heidän jenginsä kanssa. Uhkasin seuraavaksi tappaa jonkun, jos eivät lähde elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
En vihaisi, mutta on muutama sekopää, jotka tunkeutuivat elämääni, kun olin lapsi ja minun oli mahdotonta estää sitä. Parisuhteesta sentään yleensä voi kävellä pois. Tekivät minulle vakavaa väkivaltaa, joka jatkui kauan. Aivan täysin sekopäitä, enkä halua olla missään tekemisissä heidän tai heidän jenginsä kanssa. Uhkasin seuraavaksi tappaa jonkun, jos eivät lähde elämästäni.
Yritin teininä saada heitä vankilaan, mikä toivon mukaan onnistui ja se voi tapahtua tulevaisuudessa, mutta heillä on uskomaton kyky puhua mustaa valkoiseksi ja ihmisten mielestä oli hauskaa kiusata minua lapsena, koska olin söpö lapsi ja meillä oli asiat liian hyvin. Tekivät oksettavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole antanut naisille aihetta olettaa mitään, vaan olen sanonut miten asiat on. Esim. että jos nyt oltaisiin vain kavereita. Siitä huolimatta naiset on näyttäneet olettavan, että siinä mennään parisuhdetta kohti.
On aivan sama mitä naisille sanot, jos käyttäydyt tavalla, jossa otat itsellesi hyötyjä, jotka kuuluisivat kumppanille. Monet miehet pitävät ympärillä naisia kohottaakseen egoaan, kuuntelemaan huoliaan, nauramaan heidän jutuilleen, antamaan herpaamatonta huomiota jne. tajuamatta, että nämä ovat yleensä palveluksia, joita nainen tarjoaa kumppanille, ei kaverille.
Eli toisin sanoen mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, jos mies ei voi nauraa ja pitää hauskaa naisen kanssa ilman että se on kutsu parisuhteeseen.
Kyllä ne naiset helposti voi pelkkiä ystäviä olla epäviehättävän miesten kanssa, tuo on vain hyvännäköisten miesten ongelma että naisella on jatkuvasti se parisuhdehaave siellä taustalla. Kyllähän naisetkin keskenään ystävinä kuuntelevat toistensa huolia, tukevat ja antavat huomiota eikä siinä lesboilemassa heti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen voivat toki olla ystäviä jos toinen tai molemmat ovat parisuhteessa. Jos molemmat ovat sinkkuja, toinen heistä odottaa enemmän kuin tulee saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useita miespuolisia ystäviä, joiden kanssa nauran ja pidän hauskaa. Nämä on helppo erottaa pelurimiehistä, jotka antavat olettaa suhteen olevan jotain muuta kuin se onkaan.
daniel.defense kirjoitti:
naamatusten saat sen vastauksen kyllä.
Kuulostaa siltä, että vastaus on jo saatu.