Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin todella huono äiti jos minulla olisi lapsia

Vierailija
08.08.2014 |

Ja silti sukulaiset ja työkaverit jaksaa kysellä jatkuvasti, että koskas teen lapsia. Olen 29-vuotias, elän avioliitossa. Ihan rehellisesti minulla ei ole pienintäkään mielenkiintoa hankkia lapsia. Muksu olisi joka viikonloppu hoidossa kun olisin itse menossa johonkin. Enkä nyt tarkoita mitään päätöntä biletystä vaan esim. sitä että minulla on todella aikaa vievä harrastus (oma hevonen). Kaikki nämä kyselijät kyllö tietävät asianlaidan, mutta silti pakko kysellä ja kärttää, argh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että se on ärsyttävää, mutta se on varmaan suurimmaksi osaksi ihan smalltalkia. Kun toinen sanoo että "olisin tosi huono äiti jos minulla olisi lapsi", siihen moni tuntee vähän velvollisuudekseenkin alkaa väittää vastaan että eikunsähänolisittosihyvä, jne...

Nämä ovat niin herkkiä asioita että moni meistä varmastikin sanoo usein vähän tyhmästi.

Vierailija
2/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että aika monella hevosen omistajalla (vieläpä sellaisella joka on omassa pihassa useamman kanssa) on myös lapsia...eli se on vaan järjestely kysymys.

En nyt tarkoita että sinun pitää nyt hankkia lapsia, mutta mainitsin ettei hevonen ole sille este. :)

Vierailija
4/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos fiksuista kommenteista :)

Itselläni hevonen ei siis ole omassa pihassa vaan yksityistallilla 10km päässä. Siellä kyllä saa välillä aikaa kulumaan niin paljon että näen hevostani enemmän kuin miestäni :D Lisäksi vielä valmentaudun ja kisaan säännöllisesti.

-ap

Vierailija
5/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:00"]Kiitos fiksuista kommenteista :)

Itselläni hevonen ei siis ole omassa pihassa vaan yksityistallilla 10km päässä. Siellä kyllä saa välillä aikaa kulumaan niin paljon että näen hevostani enemmän kuin miestäni :D Lisäksi vielä valmentaudun ja kisaan säännöllisesti.

-ap

[/quote]

Tarkoitin lähinnä tuolla omalla pihalla kommentilla sitä että joutuu itse tekemään talli työt, ruokkimaan, loimittamaan, viemään pihalle jne. Että kyllä sekin aikaa vie, eräällä tutulla on omassa pihassa 11 hevosta/ponia. :)