Miksi tai miten isomahaset miehet saa hoikkia tai normipainoisia naisia?
Ennen kuin alatte alapeukuttaa niin valaisen teitä että en mollaa miehiä isoilla mahoilla vaan päinvastoin. Tässä ehkä myös hieman kateutta koska olen ihastunut ihomahaiseen mieheen mutta koska en voi häntä saada niin vit*uttaa🙈
Hänellä nainen joka on ns. Normaali+ painoinen. Itse pidän miehistä joilla on vatsaa mutta en saa edes sellaista.
Ehkä tämä oli ennemminkin tälläinen sadepäivän ja ”ikävä toisen luo” hetki kun tekisi mieli vaan itkeä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen ja terveellisistä elämäntavoista pitävät nainen, kuten kaikki ystäväni ovat. Kukaan ei huolisi läskimahaista miestä- se kertoo huonoista ja epäterveellisistä elämäntavoista. Myöskään elämäntapamme eivät sopisi yhteen
Mä olen terveydestä ja liikunnasta kiinnostunut nainen ja miestäni ei liikunta kiinnosta ja mahaakin on kertynyt. Käydään me välillä kävelyillä ja pyöräillään kauppaan, mutta en tajua miksi kummankin pitäisi olla terveysfriikki. Pääruoat on terveellisiä ja syödään samaa, mutta herkut voi olla eri. Mies puuhailee omia juttujaan, kun minä treenaan. Meillä on muita yhteisiä juttuja, ja on kiva, että me ei harrasteta aina kaikkea yhdessä.
Noin päin se onnistuukin mutta annas olla kun käännetään tilanne niin että nainen on vatsakas eikä terveysfriikki kuntosalilla kävijä…ei sellaisia pareja näe. Jos mies on urheulua harrastava niin ei kelpaa nainen joka ei harrasta.
Ja minä tiedän nämä kun sinkkuna olen ja tämä nousee aina esteeksi.
Vierailija kirjoitti:
"Itse pidän miehistä joilla on vatsaa mutta en saa edes sellaista."
Edes sellaista? Tässä taitaa olla vastaus kysymykseesi.
En tarkoittanut sitä niin miten sen kuvittelet.
Jännä vain että oli mahaa tai ei niin en vaan tunnu ketään saavan. Ja ihan selvennykseksi jos ei aloituksesta sitä ymmärtänyt niin MINÄ PIDÄN MIEHISTÄ JOILLA ON VATSAA ENEMMÄNKIN.
Koska komeus on katsojan silmässä ja kaikilla on eri mieltymyksiä ulkonäön suhteen
Ennemmin isomahainen, ihana mies kuin vittumainen laiha/lihaksikas. Lompakon paksuudella ei ole mitään väliä kun huolehtii itse omista menoistaan