Miksi tai miten isomahaset miehet saa hoikkia tai normipainoisia naisia?
Ennen kuin alatte alapeukuttaa niin valaisen teitä että en mollaa miehiä isoilla mahoilla vaan päinvastoin. Tässä ehkä myös hieman kateutta koska olen ihastunut ihomahaiseen mieheen mutta koska en voi häntä saada niin vit*uttaa🙈
Hänellä nainen joka on ns. Normaali+ painoinen. Itse pidän miehistä joilla on vatsaa mutta en saa edes sellaista.
Ehkä tämä oli ennemminkin tälläinen sadepäivän ja ”ikävä toisen luo” hetki kun tekisi mieli vaan itkeä.
Kommentit (64)
"Itse pidän miehistä joilla on vatsaa mutta en saa edes sellaista."
Edes sellaista? Tässä taitaa olla vastaus kysymykseesi.
Pidän kyllä isoista miehistä, mutta se ei tarkoita lihavaa. Iso vatsa ei siis sytytä. Nyt on rakastajana timmi parimetrinen komistus ja kyllä sytyttää. Olen itse aika pieni ja hoikka. Eli vahva mies sytyttää, lihavista ei tule kuvaa että on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin itseäni, niin en nyt välttämättä isoista mahoista niinkään pidä, mutta seksuaalisessa mielessä tykkään siitä, jos on painoa päällä. En kuitenkaan litistyä halua, mutta siinä on jotain kiihottavaa.
Mäkin tykkään kun on kontrastia. Olen itse aika pieni nainen ja tykkään kun mies on isompi. Enkä puhu lihaksista vaan ihan rehellisestä läskistä.
Siinä alla ja päällä on ihana olla 😊
Ja ainakin mun möhömahat on myös sängyssä huomioineet naisenkin ihan eri tavalla kun ns normi hyvännäköiset, joille se päämäärä on oma laukeaminen.
Minä kanssa tykkään isokokoisista miehistä ja ovat kaikki olleet todella todella huomioonottavia sängyssä ja muutenkin, liekö johtuu siitä että ylipaino vähentää testosteronitasoja jonkun verran :)
Nyt olen naimisissa tällaisen miehen kanssa ja edelleen kymmenen vuoden jälkeen on kunnioittava, hellä, kehuu ja halii päivittäin, tekee kotitöitä ja hoitaa tasapuolisesti lapsia. Ei ole tarvinnut katua :)
Mä oon normaalipainoinen ja mieheni ylipainoinen. Hänessä on niin paljon muutakin kuin vain paino, en ymmärrä mitä outoa siinä on että haluan olla hänen kanssaan.
Ihan vaan tiedoksi että ei kaikilla isovatsasilla ole pieni pili. Tämä on fakta.
Eksäni oli vatsakas, toki pitkän liittomme lopussa enemmän kuin alussa. Hän on myös sellainen, että ei kelpuuttanut kuin pieniä, lyhyitä, kevyitä naisia. Oikeastaan saattoi välillä puhua tosi rumasti lihavista naisista. Ja hän oli muutenkin kova puhumaan ja tarinoimaan - on jalostanut tämän taidon niin pitkälle, että nykyisin elää sillä.
Minun kohdallani se on selvästi tuo keskustelutaitoisuus, joka kaunistelee melkein minkä hyvänsä ulkonäön.
Ja oletko pistänyt merkille, millaista porukkaa nuo ruokia punnitsevat rahkapetrit ovat, ainakin täällä? Olen tyytyväinen arkiliikkuvana perushäärijänä, en kaipaa elämääni niuhottajaa, jolla on yksipuoliset jututkin.
Ei ole väliä, miltä mies näyttää, kunhan on paksu povitasku tai perstasku, lompakossa useita kortteja, joissa katetta runsaasti. Paksu rellukkamahakin alkaatuntua mukavan leppoisalta! Ainakin vähän aikaa.
Isojakin mahoja on monenlaisia. On sellaisia lievästi pömpöttäviä, jotka ei itseäni haittaa. Sitten on sellaisia, jotka roikkuu pahimmassa tapauksessa niin paljon, että miehen on varmasti vaikea nähdä omaa kaluaan. Sitten on sellaisia, jotka on mm. kaljan kittauksen takia paisunut järkyttäväksi tynnyriksi.
Miehet katsovat enemmän ulkonäköä, naiset taas kiinnostuvat enemmän luonteesta. Minä en nuorena ollut pätkääkään kiinnostunut isomahaisista miehistä, mutta nykyään (olen 31v.) saattaisin kiinnostuakin jos mies on huipputyyppi. Eli kai paksummat miehet saa naisia ihanan luonteen ansiosta? Omalla miehelläni on vähän faijamahaa nykyään ja ei haittaa yhtään kun mies on niin ihana. Kova kiintymys saa toisen näyttämään paremmalta mitä pitemmälle suhteessa mennään.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä isoista miehistä, mutta se ei tarkoita lihavaa. Iso vatsa ei siis sytytä. Nyt on rakastajana timmi parimetrinen komistus ja kyllä sytyttää. Olen itse aika pieni ja hoikka. Eli vahva mies sytyttää, lihavista ei tule kuvaa että on vahva.
Kuitenkin menestyvät vahvamieskilpailijat ovat yleensä ainakin vähän mahakkaita
Mä luulen että ne läskit joutuu osallistumaan kotitöihin, naisen tyydytykseen, lasten hoitoon ym. että ne sais pidettyä naisensa. Ihan kuin pienipilisen täytyy olla mestari nuolemaan kun olematon vehje ei tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen ja terveellisistä elämäntavoista pitävät nainen, kuten kaikki ystäväni ovat. Kukaan ei huolisi läskimahaista miestä- se kertoo huonoista ja epäterveellisistä elämäntavoista. Myöskään elämäntapamme eivät sopisi yhteen
Mä olen terveydestä ja liikunnasta kiinnostunut nainen ja miestäni ei liikunta kiinnosta ja mahaakin on kertynyt. Käydään me välillä kävelyillä ja pyöräillään kauppaan, mutta en tajua miksi kummankin pitäisi olla terveysfriikki. Pääruoat on terveellisiä ja syödään samaa, mutta herkut voi olla eri. Mies puuhailee omia juttujaan, kun minä treenaan. Meillä on muita yhteisiä juttuja, ja on kiva, että me ei harrasteta aina kaikkea yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea vastaus: rahalla. Raha vetää naisia puoleensa.
Raha, status tai hölmöihin naisiin uppoava supliikki.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että ne läskit joutuu osallistumaan kotitöihin, naisen tyydytykseen, lasten hoitoon ym. että ne sais pidettyä naisensa. Ihan kuin pienipilisen täytyy olla mestari nuolemaan kun olematon vehje ei tunnu missään.
Ootko ikinä kuullut rakkaudesta? Parisuhde ei kaikille ole mitään kaupankäyntiä vaan halua tehdä toiselle hyvää.
Mies voi olla ruma kuin riihipiru, läski tai muuten luontaan työntävä mutta kunhan lompakossa on pitoa niin ei tunnu haittaavan.
Läski mies ei saa normaalijärkistä hoikkaa naista kuin rahalla ja/tai julkisuudella. Julkisuustyrkyt tykkäävät kenestä tahansa, jos katsovat siitä olevan hyötyä itselleen, vaikkapa sitten julkisuudessa röhnöttävästä muutenkin epäsiististä "hampurilaismiehestä".
Töitä se teettää kun nainenkin on samanlainen läskimaha.