Miksi tai miten isomahaset miehet saa hoikkia tai normipainoisia naisia?
Ennen kuin alatte alapeukuttaa niin valaisen teitä että en mollaa miehiä isoilla mahoilla vaan päinvastoin. Tässä ehkä myös hieman kateutta koska olen ihastunut ihomahaiseen mieheen mutta koska en voi häntä saada niin vit*uttaa🙈
Hänellä nainen joka on ns. Normaali+ painoinen. Itse pidän miehistä joilla on vatsaa mutta en saa edes sellaista.
Ehkä tämä oli ennemminkin tälläinen sadepäivän ja ”ikävä toisen luo” hetki kun tekisi mieli vaan itkeä.
Kommentit (64)
Pelkkä iso maha ei ainakaan itseäni häiritse jos muuten mies miellyttää. Itse olen siis normaalipainoinen. Seurustelen tälläkin hetkellä miehen kanssa jolla on hieman ylipainoa ja mahaa löytyy mutta hän on kuitenkin muuten hyvin komea ja luonteeltaan ihana (ja harrastaa kuitenkin liikuntaa). Miehen exät ovat myös olleet nättejä ja normaalipainoisia joten eipä tuo pieni ylimääräinen näytä naisia häiritsevän jos paketti on muuten kunnossa :)
Mun mies on reilusti ylipainoinen ja mahakas. Kun tavattiin niin en ollut yhtään kiinnostunut, olin sen verran nuori että kiinnosti enemmän ns komeat miehet. Mies oli kuitenkin niin ihana tyyppi että pikkuhiljaa tutustuessamme paremmin rakastuin minäkin korviani myöten. Ei siinä ulkonäkö merkannutkaan enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on reilusti ylipainoinen ja mahakas. Kun tavattiin niin en ollut yhtään kiinnostunut, olin sen verran nuori että kiinnosti enemmän ns komeat miehet. Mies oli kuitenkin niin ihana tyyppi että pikkuhiljaa tutustuessamme paremmin rakastuin minäkin korviani myöten. Ei siinä ulkonäkö merkannutkaan enää mitään.
Naisten kuulen sanovan tätä usein mutta miesten en koskaan. Itsekin siis olen kokenut että hyvä luonne merkitsee niin paljon että se peittää alleen ulkonäön "virheet". Esim. nykyinen poikaystäväni oli minusta ihan ok näköinen kun tapasimme muttei mitenkään erityisen komea. Tutustuttamme ja rakastuttuamme olen alkanut näkemään hänet eri valossa ja nykyään pidän häntä komeana. Miehiltä kuulee sitten enemmän sitä että jos ulkonäkö ei heti sytytä ei jakseta edes tutustua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin itseäni, niin en nyt välttämättä isoista mahoista niinkään pidä, mutta seksuaalisessa mielessä tykkään siitä, jos on painoa päällä. En kuitenkaan litistyä halua, mutta siinä on jotain kiihottavaa.
Mäkin tykkään kun on kontrastia. Olen itse aika pieni nainen ja tykkään kun mies on isompi. Enkä puhu lihaksista vaan ihan rehellisestä läskistä.
Siinä alla ja päällä on ihana olla 😊
Ja ainakin mun möhömahat on myös sängyssä huomioineet naisenkin ihan eri tavalla kun ns normi hyvännäköiset, joille se päämäärä on oma laukeaminen.
Vastaan provoilematta: olen lihavahko, 45 v mies jolla on solakka, 15 vuotta nuorempi nätti naisystävä. Järkevä, töissäkäyvä, kaikin puolin ihana muutenkin kuin ulkonaisesti.
Miksi? Nuorempana olin kroonisesti naispuutteessa. Raha ei ole syy, olen tavisfuunari ja köyhästä perheestä, mulla ei ole edes autoa. Voisi toki olla jos haluaisin.
Siksi mielestäni ovat valikoituneet:
- Kristillisyys. Uskovaisissa piireissä löytyy naisia.
- Musikaalisuus: möhömaha unohtuu kun laulaa komean balladin kitaran kanssa
-Sitoutumishalu
-Lempeys, aggression puute
Näin.
En tykkää mahakkaista miehistä manboobseineen. Ajatuskin semmosen kanssa sängyssä etoo. Makunsa kullakin.
Mä tykkään keski-ikäisistä isomahaisista miehistä. Iso maha on seksikäs, ja saa olon turvalliseksi. Nykyinen mies on melko hoikka, tingin mahan koosta kun löytyi niin hyvä mies. Onhan sille nykyään jo tullu aika kivasti mahaa ;) Jenkkakahvat on myös seksikkäät, niistä kun rutistaa seksin aikana saa enemmän vauhtia. Sanonkin niitä vauhtikahvoiksi.
Itse olen hoikka kolmekymppinen. Viimisen 10vuoden aikana kaikki miehet isomahaisia, iältään 43-55.
Aika ilmeistä. Nainen on tehty kylkiluusta, joten miehen keskivartalo kiinnostaa. Ehkä nainen haluaisi kömpiä takaisin miehen suojaan.
mies53v
Kukaan nainen ei oikeasti tykkää isomahaisista miehistä, ne on kuvittavia ja vastenmielisiä.
Isomahaisia miehiä - miehiä isoilla mahoilla, eli miehetkö makoilevat, istuvat vai seisovat isoilla mahoilla?
😂🤣
Olen sporttinen ja terveellisistä elämäntavoista pitävät nainen, kuten kaikki ystäväni ovat. Kukaan ei huolisi läskimahaista miestä- se kertoo huonoista ja epäterveellisistä elämäntavoista. Myöskään elämäntapamme eivät sopisi yhteen
Läskimahamiehillä on pienet pipprlit , tämä on fakta, ja iso maha pienentää sitä entisestään.
Jos joku pullero luo turvallisuuden tunnetta ni onko kyse siitä että tarvittaessa se voi syödä ahdistelijan? On olo varmaan kuin vuorikiipeilijällä kun päälle kapuaa. Jos sieltä mitään nappulaa löytyy pallon alta. Yrjötys.
Läskimahamihelle kasvaa myös tissit. Ja ne yhdistettynä läskiin mahaan on järkyttävän näköistä. Ei paneta tuommoisen miehen kanssa.
Iiris 23v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiris 23v. kirjoitti:
Minä en huolisi laiskaa, läskimöhköä miestä. Menisi hermot katsella vätyksen ahmismista, kaljottelua, sohvaperunana makaamista ja veltoilua.
Juu, totta puhuvat! Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa!
Ei kaikki isot vatsat omaavat ole laiskoja sohvaperunoita. Noin nuori ei elämästä vielä tiedä mitään.
Kyllä minä tiedän oman miesmakuni. Ainakin sen, mitä en halua. Onneksi ei tarvitse tyytyä keskinkertaisuuksiin ja keskivartalolihaviin setämiehiin.
No katsotaan 20v päästä millainen mielipiteesi on.
Pieni peli + läskimaha- ei paneminen onnistu. Mitä iloa naiselle? Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin itseäni, niin en nyt välttämättä isoista mahoista niinkään pidä, mutta seksuaalisessa mielessä tykkään siitä, jos on painoa päällä. En kuitenkaan litistyä halua, mutta siinä on jotain kiihottavaa.
Mäkin tykkään kun on kontrastia. Olen itse aika pieni nainen ja tykkään kun mies on isompi. Enkä puhu lihaksista vaan ihan rehellisestä läskistä.
Siinä alla ja päällä on ihana olla 😊
Ja ainakin mun möhömahat on myös sängyssä huomioineet naisenkin ihan eri tavalla kun ns normi hyvännäköiset, joille se päämäärä on oma laukeaminen.
Minäkin tykkään kun semmonen pehmoinen nainen tulee päälle ”makoilemaan” se vaan tuntuu niin hyvälle.😜
Ei se mahas välttämättä laiska ole, minä tunnen useita mahakkaita miehiä jotka ei todellakaan ole laiskoja, aina työntouhussa ja kaikenlisäksi tosi mukavia miehiä, eivät ole edes kaljaa litkiviä penkkiurheilijoita.
Omakin mies on samanlainen, täyden kympin mies.
Nuori 23v tyttö ei vielä tiedä miehistä mitään.