Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö lopettaa bloggaaminen?

Vierailija
08.08.2014 |

Minulla on pieni blogi, jota olen pitänyt jo vuoden verran. Se jotenkin sitoo ja mietin koko ajan uusia aiheita ja koko hommasta on tullut vähän painetta. Silti pidän blogin pitämisestä, sillä aiheena on harrastus, johon en muuten saisi mitään sosiaalista ulottuvuutta. Lisäksi saan välillä vähän ilkeämielisiä kommentteja boksiin ja niistä aina vähän motivaatio kärsii, enhän ole kiveä tai tunteeton.

Onko muita bloggaamisen lopettaneita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että mitä suositumpi blogi, sitä enemmän on useimmiten myös negatiivisia kommentteja. Monet bloggaajat eivät julkista negatiivisia kommenttejaan, ja osa heistä osaa suodattaa tuollaiset haukkumiset ja muut negatiiviset asiat mielestään. 

Minullakin on hyvin pieni blogi, jota kirjoitan omaksi ilokseni, tosin anonyyminä. En ole laittanut itsestäni kasvokuvia enkä paljastanut nimeäni. Olen tehnyt näin, sillä tiedän, että olen herkkä enkä halua julkisesti kirjoittaa omista asioistani.

Kateelliseksi ei kannata ryhtyä, ennemminkin kannattaa ottaa oppia ja mallia "menestyneemmiltä". Uskon, että sinäkin pystyt siihen, jos tarpeeksi tahdot. :) 

Vierailija
2/6 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla Chicago-Iida. Olen miettinyt samaa blogiasi lukevana, blogisi on pitkät ajat tökkinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muita, jotka ovat tai ovat olleet samojen pohdintojen äärellä? Tai jolla olisi nasevaa sanottavaa?

Vierailija
4/6 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on blogisi nimi? Voitaisko jotenkin auttaa sua? Se edellyttää varmaan, että kerrot osoitteen.

Vierailija
5/6 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannata kertoa osoitetta. Mielestäni ehkä kannattaisi pitää blogisi kapea-alaisena tähän kyseiseen harrastukseen liittyen tai läheltä. Älä laita mitään henkilökohtaista, älä varsinkaan kun et ole edes varma jatkamisesta. Pidä asialinja sellaisena että saat siitä itsekin motivaatiota, henkilökohtaisuus tuo lisää turhia paineita jotka voit välttää. En ymmärrä miksi bloggaajat jakavat mielipiteitä omana itsenänsä. Mielestäni asiapohjainen blogi voi myös olla lähes anonyymi.

Minulla ei ole blogia enkä tiedä sinunkaan blogista. 

Vierailija
6/6 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen! Hyviä ajatuksia. Olen pitänytkin melko matalaa profiilia henkilökohtaisista asioista enkä edes omaa nimeäni ole paljastanut. Anonyymikommentit ovat haukkumisia milloin kuvien laadusta tai koosta, työni jäljestä tai jostain. Inhottavaa, olen herkkänahkainen kyllä.

En viitsi paljastaa blogin osoitetta, ei sillä ole sinänsä merkitystä. Olen myös vähän kateellinen niille genressäni menestyneille, joille satelee kivoja kommentteja boksissa, on yhteistöitä ja hyvät kamerat ja kuvaamistaidot.

AP