nyt lähti läskit v######. auttakaa mammat mua
miten saada 6kk noin 20kg pois. ruokavalio,kuinka paljon urheilua päivässä jne
Kommentit (19)
joten auttakaan hyvät ihmiset.. ap
Liikunta nyt ei laihduta, muttei siitä haittaaakaan ole, mieli virkistyy eikä lenkin aikana tuu käytyä jääkaapilla :-)
http : / / health . groups . yahoo . com / group / laihikset /
tottakai liikuntaa ja terveelinen ruokavalio.
Herkutella voi sitten sokeripitoisilla herkuilla joskus.
Itse laihdutin tällä keinoin 20 kg joskus. Sitten repsahdin ja taas laihdutin 10 kg. Ei tee edes tiukkaa tällä keinolla, koska kaikkia tuotteita on vähärasvaisena nykyään jauhelihasta (7-10 %) lähtien.
On paljon helpompi laihduttaa, kun on joku " ruoska" . Keppi ja porkkana kyllä tehoaa - maksu keppinä ja lopputulos porkkanana.
Ja kyllä - Painonvartijat tehoaa takuuvarmasti, kun sallituilla pisteillä elää. Ja saa vielä syödä mitä vaan - muttei kuinka paljon vaan.
Onnea ja tsemppiä!
Kyllä se onnistuu, kun tarpeeksi tahtoo!!!!
ei kukaan katsoisi lapsiani. joten en voi mennä painonvartioihin=(
karpit .net -sieltä löytyy
Ja muista, pienistä puroista se syntyy, älä urheile heti paikkoja rikki vaan aloita KEVYESTI mieluummin vaikka ihan vähän tosi usein kun heti järkyttäviä hikilenkkejä....
Vierailija:
Kaikki rasvatonta tai vähärasvaista
Herkutella voi sitten sokeripitoisilla herkuilla joskus.Itse laihdutin tällä keinoin 20 kg joskus. Sitten repsahdin ja taas laihdutin 10 kg. Ei tee edes tiukkaa tällä keinolla, koska kaikkia tuotteita on vähärasvaisena nykyään jauhelihasta (7-10 %) lähtien.
Tosin ei sen rasvan kanssa liiotella tietenkään, paistijauhelihastakaan en suostunut luopumaan :-)
unohda paikkarit, niiden avulla pääset eroon vain lihaksista ja saat kärvistellä nälässä.
www. karppaus. info
Oma paino ainakin putosi niiden ohjeilla - ja tiukalla noudattamisella 18 kg. Ja on myös pysynyt poissa jo kolmatta vuotta.
Liikunta auttaa painon hallinnassa!!
moin 2h niin sekin on todella hyvä
Et millään!
20 kiloo ja aikasintaan vuosi. Kaikki mikä menee sen yli on positiivista.
Mulla lähti 30 kiloo (raskaudesta tulleet) puolessa vuodessa ja pian synnytyksen jälkeen.
Ei liikaa liian nopeesti!! Syöt " normaalisti" ja liikut " normaalisti" .
Kaikki mitä syöt ja liikut vaikuttaa tulevaisuudessa. Mitään ei tuu nopeesti mut jos muutat elämäntapoja niin et jojoile.
Vähennä pikkuhiljaa, aseta välietappeja ja palkitse vaikka joka 8 kilo ittesi jokusella uudella vaatteella!?
Sun olis pitäny alottaa jo laihdutus eikä mussuttaa ja löhötä! Alotat nyt uuden elämän ja nautit laihtumisesta. Älä kiusaa itteesi dieeteillä joissa et voi syödä mitään tai vietät päiväsi laskien pisteitä. Syö vähemmän kuin NYT ja liiku enempi kuin NYT. Laihdut.
ja palaan kuukauden päästä ja kerron teille että paljon paino on pudonnut ap
Minä kävin tänään kuntosalilla ja uimassa. Salattia olen syönyt (toki muutakin) ja yrittänyt vettä juoda mahdollisimman paljon. Todella hyvä olo on ollut tämän päivän.
Mites ap ja muut laihistelijat? Onko motivoitunut olo? =)
Olis tarkotus pudottaa parissa vuodessa n. 40kg:/
Tänään minulla kuitenkin on herkuttelu päivä ja huomenna palataan taas arkeen:)
Ällöttää katsoa peiliin. Ainakin 15kg pois, niin olen tyytyväinen. Tänään lähden lenkille, huomenna lenkille ja salille.
Ja tähän meikeläisen syömispuoleen on tultava kyllä iiiso muutos.
Ahdistaa lukea täällä näitä läskihoro-juttuja!!!!