Kaikkien aikojen inhottavin tenavatähti mielestäsi ja miksi?
Kommentit (42)
Vierailija:
Kappas vaan Minttu sekä Ville..öyhhh. Sellainen pyrkyri, käytti hyväkseen omaa näennäissöpöyttään joka upposi liiankin hyvin suomalaisiin,
Ärsyttikö muuten ketään muuta se Hovin tyyli hipeltää ja hiplata niitä lapsia?
että yleisön suosikki on aina poika (vain yksi poikkeus)!
Monesti tytöt olla paljon parempia. Ella oli todella hurmaava on jäänyt mieleen.
Antti P on oikeasti musikaalinen ja hyvä oli siinä Bumtsibumin jaksossa - siis tosi hyvä.
Meillä on Timo Turusen levy! Muistaako kukaan Timppaa?
Noissa listoissa oli v.1995 mukana Rene Haavisto! Eikös se olllut tässä flopanneessa Popstars-poikabändissä?
Ella Lahtinen on mun kaikkien aikojen suosikki.
Ja inhokki...tuo Matias Sassali oli ainakin koomisin.
Timo Turunenhan on viime vuosien tangoprinssejä.
Mutta kyllä hänet ikänsä puolesta mielestäni voi tenavatähdeksi nimetä. Ei hän kyllä ollut mitenkään ärsyttävä.
Se oli syksyn sävel minkä Jonna voitti =)
Timo Turunen oli hyvä siinäkin tango-skabassa! Ja tenavatähtenä myös.
Ensin luulin, että joku sekoittaa asiat, kun väitti, että JOnna voitti syksyn sävelen. Kun sitten olin aivan ällikällä lyötynä asiasta, joku ystävällisesti nimitti minua v' tun kusipääksi.. Edelleenkin olen vähän pöllämystynyt. Siis kaikennäköisiä syksyn sävelen voittajia. JOku pikkutyttö joka piipittää. huh huh. Suo anteeksi kusipääksi nimitellyt, jos minun hämmästykseni sinua noin hirveästi häiritsee.
Ja Pikku G:n tyttöystävä oli Tenavatähdessä (vai olikohan silloin jo Karuselli?). Meilläkin on noita edelleen nauhalla.
että Jonna Tervomaa todella voitti syksyn sävelen. Siihen aikaan ei ollut mitään tenavatähtiä. Oli syksyn sävel ja euroviisut. Ja muuta telkasta ei sit paljon tullutkaan...
lauloi jonkun Saamenneidon tai vastaavan. Ei se likka juuri osannut edes laulaa, ja tosielämässä on (tai ainakin silloin oli) äärimmäisen häijy tyttö.
Asuttiin Lefan yläkerrassa posiolla ;o)
Jonna tosiaan voitti syksyn sävelen, levy vieläkin tallella .
Siinä oli just tää Sofia ... joku joka nyt seukkaa Markus Pöyhösen kanssa. Tyttö oli sellainen saparopää tanakka ja ääni oli ihan kamala. Lauloi Falleriii falleraa jne... ja heilutti jotain olkihattua eikä osannut edes esiintyä... heh.
Saralta ilmestynyt yllätysten päivä ja vähän myöhemmin heavenly sving yhtyeen kanssa levy, jossa siis solistina..
ei toi Kontsta Hietanenkaan mikään kummosempi laulaja ollut. Osaisi kyllä hyvin imitoida
että Riikka Kuusela on mallina uudessa samppoomainoksessa? :)
Joku nimiviranomainen vois vaikka pakkonimetä kaikki karmean sukunimen saaneet vauvat, ettei vanhemmat pääse antamaan liian nättejä etunimiä. Peräsuoli Moilanen sais vaikka kelvata.
Hei haloo, on sulla kanssa murheet että jollain on sun kriteeriesi mukaan liian nätti etunimi.
Vierailija:
Moilanen on karmea sukunimi jo valmiiksi
Ja kun siihen yhdistää " hienon" etunimen, yhdistelmä on kyllä järkky. Vain joku juntti voi antaa lapselleen ristiksi tuollaisen nimen! Miksei yhtä hyvin kirjoita otsaan " Minä olen junttiperheestä" ?
Tenavatähdetkin löytää tänne sivustolle, että kiitti vitusti!
Kappas vaan Minttu sekä Ville..öyhhh. Sellainen pyrkyri, käytti hyväkseen omaa näennäissöpöyttään joka upposi liiankin hyvin suomalaisiin,