Mä oon kuvitellu että Susanna Laine olis jo yli 50v, mut olikin toistakymmentä vuotta nuorempi
Mut onkin vasta 39v. Kaipa se on se raskas musta meikki mikä vanhentaa.
Kommentit (55)
Se nauraa ja kipristelee paljon silmiään ja liekö tupakoi, niin seki rypistää ennen aikojaan.
Ei hoikkuus automaattisesti tarkoita kuivaa nahistunutta oravannahkaa yli 40+. Täällä on joka päivä tavisnaiset joukkolynkkaamassa julkisuuden menestyjänaisia. Jokainen nainen liian läski tai kuivakka, lyhyt tai pitkä, miesmäinen; milloin mitäkin. Olen pistänyt merkille reilun vuoden aikana. Kaivetaan vanhoja ketjuja tarkoituksella naisten haukkumiseen. Tämä sama toksinen juorukulttuuri, feminiinisyyden varjopuoli, infektoi työpaikkojen ilmapiirin.
Koska e n e r g i a on 'vajonnut matalaan'.
Ensimmäinen asia muistaa:
Your words cast spells.
Puhdas sana, rakentava puhe.
🔥🌬👋
Rehellisyyden nimissä, arvostelija:
Minkä kouluarvosanan annat omalle
ulkonäöllesi?
Tämä ketju on vuosia vanha. Eli joku katsoi asiakseen nostaa sen tarkoituksella; haluta arvostella juuri tätä julkimoa juuri tänään.
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Oltiin samalla työkeikalla aikanaan, eipä ollut kovin miellyttävä henkilö, ylimielinen ja koppava.
On todellakin koppava. Eräässä puhelinpalvelussa sanoi asiakaspalvelijalle joka sinutteli häntä , "milloinkas me sinunkaupat ollaan tehty"?
Nainen tai mies, juoruilua ja nokittelua harjoittava, on todella raskas kollega. Näitä on työpaikat pullollaan, pahimpana sairaalat. [Olen tämän 'tyttökerhoilun' välttääkseni tehnyt oikeastaan vain etätöitä, jo alle 30-v. alkaen].
Fiksu sivistynyt ihminen ei puhu toisen ulkonäöstä negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen asia muistaa:
Minä muistan, sinä muistat, ensimmäinen asia muistaa...
Tämmöistä Finglishiä nykyään kaikkialla. First thing to remember.
Olen havainnut vain Sigma-tyyppien olevan in their integrity siinä määrin, että eivät juoruile lainkaan. Alfoja on, mutta lahjomattomat, korruptiosta tyystin erillään pysyttelevät Sigmat ovat hyvin harvassa.
Joku tyttökerhon ärripurri yrittää mua nyt
haastaa tukkanuottasille. En lähde mukaan.
Etsi riitapukarisi muualta. Hali sinulle,
nainen. 🍀
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-vuotiaalta? Aika nuoren näköisiä viiskymppisiä tunnet, jos Susanna näyttää mielestäsi samanikäiseltä. Ihan on ikäisensä näköinen ja hyvin kaunis nainen.
Niinpä en tunne ketään tuon näköistä 50-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmtettä, oon luullut että se on 45v suunnilleen. Olen itse 37v ja uskallan sanoa että näytän nuoremmalta ja näin olen usein kuullut. Susanna on todella kaunis minusta, ikä vaan tuli yllätyksenä :D
Susanna Laine täyttää syksyllä 44 vuotta.
Mä en ole Susannaa nähnyt 9 vuoteen livenä, mutta tupakoimattomana ja alkottomana ihoni on yhä kuulas ja rypytön, vaikka olen vanhempi kuin 44.
Spirituaalinen, korkea vibraatiotaso hidastaa ikääntymistä huomattavasti. Tätä ei moni vielä tiedosta.
Mukavaa päivää, kiukkusäkit.
Naama peruslukemille ja muutama ylimääränen kilo lisää, työnteko kandee lopettaa se aiheuttaa vaa turhaa stressiä ja lyhentää yöunia ja se rööki kandee vaihtaa nikotiinipussii tjn, siinä resepti rypyttömyyteen.
Nää muutamat emännät ei osaa irrottautua nuoruusajan tyylistään.