Mä oon kuvitellu että Susanna Laine olis jo yli 50v, mut olikin toistakymmentä vuotta nuorempi
Mut onkin vasta 39v. Kaipa se on se raskas musta meikki mikä vanhentaa.
Kommentit (55)
On tosi ryppyinen ja kuivakka. Se ei kaunista vaikka kasvonpiirteet nätit olisivatkin
Vierailija kirjoitti:
Oltiin samalla työkeikalla aikanaan, eipä ollut kovin miellyttävä henkilö, ylimielinen ja koppava.
Ylimielisen ja koppavan kuvan antoi itsestään Lauttasaaren K-kaupan jonossa, ei ole myöskään mikään kaunotar luonnossa vaan ihan normi nätti.
Vierailija kirjoitti:
On tosi ryppyinen ja kuivakka. Se ei kaunista vaikka kasvonpiirteet nätit olisivatkin
Rööki saa sen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rööki saa sen aikaan.
Polttaako kuin korsteeni?
Kaappilebous käy ulkonäön päälle.
Tekemisissä olen ollut aiemmin. Varsin koppava ja itseään täynnä oleva tapaus. Kaunis kylläkin. Julkisuuskuva on paljon lempeämpi kuin todellisuus. Valitettavasti.
Kyllä häntä silti pyllyyn panisi.
Joko Sussu on tullut kaapista ulos? Millloin?
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko jossain vaiheessa että on ruma? Kaunis on minunkin mielestäni, mutta luulin vanhemmaksi. Tarkoittaako vanhempi ihminen teidän hullujen mielestä aina ensimmäiseksi rumaa?
Ap
Niimpä juuri täällä pennut arvostelee ihmisiä iän mukaan. Minä olen 68 ja kauniimpi,viisaampi kuin moni kaksikymppinen!!
Telkussa hyvin vahva ehostus,
ei ihan minun makuuni. Mutta voi
pojat, kun mä näin hänet läheltä
Hakiksessa täysin saunanraikkaalla
naamalla, verkkarit jalassa juoksemassa
apteekkiin - hänen kauneutensa tyrmäsi.
Kauneimpia koskaan näkemiäni naisia.
Aivan älyttömän nätti ja kaunisluustoinen
(huomattavasti nuoremman näköinen)
ilman heviä tv-maskia. Jos tupakoi, iho
vanhenee huomattavan nopeasti.
En tiedä miltä S.L. nykyään näyttää, koska
törmäyksestämme on vuosia.
Leikkaisi sen hiivatin missitukkansa. Vaihtelu varmaan häntä itseäänkin piristäisi mutta ei, tyyli on ja pysyy maailman tappiin 🤦
Vierailija kirjoitti:
Leikkaisi sen hiivatin missitukkansa. Vaihtelu varmaan häntä itseäänkin piristäisi mutta ei, tyyli on ja pysyy maailman tappiin 🤦
Sama Marja Hintikalla vaikkei missi ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko jossain vaiheessa että on ruma? Kaunis on minunkin mielestäni, mutta luulin vanhemmaksi. Tarkoittaako vanhempi ihminen teidän hullujen mielestä aina ensimmäiseksi rumaa?
Ap
Miksi ylipäätään teit tämän aloituksen? Tiesit, että se johtaa ulkonäön ja muun arvosteluun. Mitä välillä minkä ikäiseltä joku näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha on, just toi luisevuus vanhentaa. Kuntosali ja kunnon ruoka tekis hyvää.
Missä muodoissa itse olet ?
On samaa sarjaa kuin Pippa ja Jutta. Meikillä ja huonolla ruualla kuivutettuja. Viisikymppisissä on oikeasti paremmin itseään hoitaneita.
Susanna on livenä ihan jumalattoman kaunis. Ihan kauneimpia koskaan näkemäni naisia, vaikka näen työssäni julkkiksia tämän tästä.