Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kysyy: Onko tällä suhteella tulevaisuutta?

Vierailija
08.08.2014 |

Olen 40-vuotias nainen ja fyysisesti ok, ei ylipainoa (tai ainakin laihdutan ja syön vain salaattia). Työskentelen Valion Porvoon meijerillä ja sain tänään yt-ilmoituksen. Olen siis jo valmiiksi allapäin :( Mieheni Tauno kuittasi kesken työpäiväni asiasta lähettämäni teksiviestin vain sanoilla "ok". Tauno on suomalainen, sellainen hyvä ja ihan ok "perusmies", joka kuitenkin mm kaupassa osoittaa todella junttia käytöstä ns kassajonokusipäänä mm kiroilemalla, ohittamalla ja kiirehtimällä. Minun nimiini otetun velka-Volvonkin jättää ylimielisesti parkkiin vaikka invapaikalle. Päivät on kotona "yrittäjänä" (lue työttömänä) ja kittaa kaljaa, mutta selviää hyvin yksinkin jopa 5 tuntia, jos vain olen huolehtinut siitä että kaikki tarvittava (pleikkari ja pelit) on tallessa sekä kunnossa (ja olen jättänyt vessaan valon). 

Minusta on alkanut tuntua, että olen suhteessamme vain orja ja itsestäänselvyys. Fantasioin eräästä australialaisesta 25-vuotiaasta insinöörimiehestä (onko 25-vuotias nuori vai aikuinen?!?), johon rakastuin tulisesti tänä kesänä yhden yön jutussa. Mitä teen tunteilleni?

Annoin miehelleni tänä kesänä tapahtuneen pettämisen anteeksi (en tosin pääse siitä itse yli), koska olin itsekin pettänyt tämän Todin kanssa. Lasten takia tässä mennään. Rakkautta nyt ei juuri enää ole - jos nyt rakkaudeksi ei lasketa sitä että mieheni joskus vahingossa humalassa nuolee minua (josta en pidä, koska minua ällöttää antaa suuseksiä)!! Seksiä meillä on 1 krt/vko ja se on lähinnä sellainenmekaaninen suoritus (mies on entinen maratoonari ja paino sanalla entinen), koska mielestäni miehelläni on liian pieni ja hänen mielestäni minulla taas liian suuri lasten jälkeen. Tässä kohdassa sanottava, että Tod kehui minua jo baarissa ennenkuin olimme edes ehtineet makkariin (voi kuinka hyvältä se tuntui).

Jäänkö tähän ja odotan mieheni muuttuvan vai lähdenkö Todin perään? Mä näin sen FB-profiilin ja stalkkasin (lisäsin kaveriksi, mutta ei ole vielä hyväksynyt). Mitä mä teen?

Auttakaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan Australiaan, jossa sinua odottaa suuri maatila erämaan keskellä sekä kengurut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan