IS: 60-v Ressu Redford ja menisi melkein kolmevitosesta! Nuoret naiset kiinnostuu varmasti
Huh
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella lyhyt. Onhan noita lyhkäisiä naisiakin. On tästä yli 30v. aikaa kun olin samassa hississä hänen kanssaan ja oli kyllä tosi pieni vaikka kuvissa näytti hyvin lihaksikkaalta.
Joo, 168 cm mutta silti sai pitkän missipuolison.
Paitsi ettei se Björkfelt ole kyllä kovin pitkä myöskään. Ehkä samanpituinen Ressun kanssa. Todella kaunis kyllä, edelleen.
On se jotain 175 cm.
Tässä pituusero näkyy hyvin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuva-ressu-redford-saapui-missivaim…
Ei kyllä ole koska mua reilusti lyhkäisempi ja 176cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella lyhyt. Onhan noita lyhkäisiä naisiakin. On tästä yli 30v. aikaa kun olin samassa hississä hänen kanssaan ja oli kyllä tosi pieni vaikka kuvissa näytti hyvin lihaksikkaalta.
Joo, 168 cm mutta silti sai pitkän missipuolison.
Paitsi ettei se Björkfelt ole kyllä kovin pitkä myöskään. Ehkä samanpituinen Ressun kanssa. Todella kaunis kyllä, edelleen.
On se jotain 175 cm.
Tässä pituusero näkyy hyvin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuva-ressu-redford-saapui-missivaim…Ei kyllä ole koska mua reilusti lyhkäisempi ja 176cm.
Miestään selvästi pidempi kuitenkin. Usein heitä yhdessä näki ennen eroa.
Kyllä Ressu on nuorekkaan näköinen ainakin näin nelikymppisen naisen silmin. Silti parisuhdemielessä itselleni Ressu olisi auttamatta liian vanha, jostain parikymppisestä nyt puhumattakaan! Ellei parikymppinen pimu ottaisi Ressun joksikin sugardaddyksi, mutta veikkaan että loppujen lopuksi aika harva nuori nainen haluaa sellaista suhdetta. Ei välttämättä Ressukaan.
Ressu on oikeasti nuorekas ja hyvännäköinen 60-vuotias mutta ei hänkään menisi edes 35-vuotiaasta. Saati sitten nuoremmasta.
Itse asiassa ei menisi edes 50-vuotiaasta.
Eikä pidäkään. Hänkin on just hyvä sen ikäisenä mitä on. Ainoastaan se vähän hirvittää, että Ressukin on jo 60-vee eli mihin ihmeeseen tämä kaikki aika menee..
Muistan ikuisesti 80 l Suosikissa olleen kuvan Ressu R:stä laiturilla pikku uimahousuissa rennossa kylkiasennossa.
Näkyi ihan selvästi läpi, sen minkä miksroskoopilla pystyi näkemään
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti 80 l Suosikissa olleen kuvan Ressu R:stä laiturilla pikku uimahousuissa rennossa kylkiasennossa.
Näkyi ihan selvästi läpi, sen minkä miksroskoopilla pystyi näkemään
Kylmällä rannalla paleli, raukka.
Mitä se on tehny silmänalusilleen, oli aikamoiset pussit vielä joku aika sitten, nyt on ihan silonaama
Jos ukko on selkeästi vanhempi, saattaa tämä olla myöhemmin raskas omaishoidettava.