Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehistä paha jos on ollut vaikka 100 seksikumppania? Ja mahdollisesti sp-tautien vuoksi ei voi saada lasta?

Vierailija
28.07.2021 |

?? Joku pahempi tulehdus on ollut eikä kykene lisääntymään.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taulukko jota itse noudatan:

Alle 20v max 2 seksikumppania

Alle 25v max 4 seksikumppania

Alle 30v max 6 seksikumppania

Yli 30v ei sitten kiinnostakaan mutta siinäkin tulee olla alle kymmenen ja olla poikkeuksellinen pakkaus noin muutenkin.

Vierailija
42/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taulukko jota itse noudatan:

Alle 20v max 2 seksikumppania

Alle 25v max 4 seksikumppania

Alle 30v max 6 seksikumppania

Yli 30v ei sitten kiinnostakaan mutta siinäkin tulee olla alle kymmenen ja olla poikkeuksellinen pakkaus noin muutenkin.

Mulla oli 26v asti nolla seksikumppania, mutta nyt niitä jo parikymmentä;) 

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kaikkea infoa miehille ei kannata kertoa, kun kaksinaismoralismiltaan ei pääse yli siitä että olet harrastanut seksiä noin monen kanssa, vaikka ovat itse käyneet maksullisissa. Älä myöskään kerro syytä lapsettomuudelle, voit sanoa että et halua lapsia tai että et voi saada lapsia.

Tiedoksesi, suomalaisista miehistä häviävän pieni osa on käynyt maksullisissa. Se ei ole mikään meriitti kenellekään.

M37

Vierailija
44/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi mua ennen harrastanut seksiä 100 muun miehen kanssa, niin kyllä mä ihan suosiolla jättäisin hänet väliin.

En tuomitse jos joku muu mies kyseisen naisen ottaisi vaimokseen, mutta itse en vaan pystyisi.

Mulla on ollut yli 100 miestä. Et vaan päällepäin ikinä uskoisi sitä vaan pitäisit mua ihanan kilttinä ja vaimomateriaalina. Silmälasit, hillityt vaatteet, ei tatuointeja tai lävistyksiä tai muutakaan räväkkää, kiltin näköinen naama, en käytä alkoholia, tykkään luonnosta, kirjojen lukemisesta ja leipomisesta. Ja seksistä..

Tää mua just huolettaa. Saattaisin hyvin ihastua kaltaiseksi ja alkaa rakentaa yhteistä elämää, ja sitten sattumalta saada tietää tuon parin vuoden päästä. Kaikki romuksi. En nyt siis halua juuri sinua tuomita, vaan minulle henkilökohtaisesti tämä on yksi niitä ainoita kynnyskysymyksiä. Elämäntapa joka on niin vieras etten voisi koskaan siinä vierellä tuntea olevani kotona ja suudellessakin tuntuisi vain että olen vain sylkeä satojen sylkien joukossa. Ja siis nainen ei välttämättä ajattelisi näin mutta se tunne hänen menneistä valinnoistaan tulisi ja tuhoaisi rakkauden.

Sanallistit hyvin, tunnen samoin. Ja uskon vahvasti, että iso osa meistä miehistä tuntee myös.

M37

Vierailija
45/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi partnereiden määrä aivan selvästi takaa parempaa seksiä kuin vähemmän harrastanut.

Se ettei ole lapsia on aina turnoff koska tällaiset ihmiset jäävät tavallaan itsekin lapsiksi koska heillä ei ole vanhemmaksi tulemisen ja elämisen kokemusta.

Puhun omasta ikäluokastani M46.

Itse olen harrastanut elämäni parasta ja intohimoisinta seksiä sellaisen kanssa kenellä oli ollut vain yksi yhden yön seksikumppani ennen minua. Noilta koko kylän pyöriltä ei todellakaan saa aina mitää erityisen hyviä kyytejä.

Seksikokemuksien määrän täytyy olla yksi maailman yliarvostetuimpia "osaamisen" mittareita eikä se takaa laatua lainkaan.

M32

Vierailija
46/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä rupeaa jo olemaan loppuun hoonattu ja rassattu, ei ainakaan kilttimiehelle enää kelpaa.

Pelkistetty esimerkki: Annalla on ollut 20-30 vuotiaana sata yhden yön juttua/lyhyttä suhdetta. Hän on harrastanut seksiä 300 kertaa. Vaniljaseksiä, useimmiten ilman syvempiä tunteita.

Janna on ollut 20-30 vuotiaana parisuhteessa. Seksiä pari tuhatta kertaa. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, joka aukkoon, ja paljon tunteita ollut mukana. Mies hyvin varusteltu.

Palstamiehen mukasn näistä kahdesta Anna olisi se, joka on loppuun hoonattu ja rassattu.

Ehkä puhuttiin sielusta. Se säilyy todennäköisemmin terveenä oman yhden kullan kanssa, vaikka olis bylsitty miljoona kertaa. Jos taas vaihdat kumppania, se repii aina jotain herkkyydestäsi ja kovettaa. Siksi on täysin eri asia harrastaa seksiä monen kanssa kuin paljon yhden ihmisen kanssa. Puhummattakaan vaihdetuista eritteistä ja bakteerikannoista.

Sielu säilyy terveenä ja aurassa väreilee hoonaus... Koita teidän kanssa nyt keskustella.

Vierailija
47/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma saanti ja ekan panon jälkeen voi heivata ilman omantunnontuskia. Kortsun kanssa tietenkin.

Vierailija
48/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä miehelle, jolla on heikko itsetunto, ei kannata kertoa oikeaa määrää. Mumisee vaan jotain pieniä lukuja, 3 tai 4.

Mut sit jos tapaa fiksun, nykyaikaa seuraavan, hyvällä itsetunnolla varustetun miehen, niin totuuden voi aivan hyvin kertoa. Sellaisille on ihan ok, että nainen on nauttinut seksuaalisuudestaan, eivätkä ole tuomitsemassa.

Jos kohtelias haluaa olla kannattaa peilata sanomaansa lukua miehen lukuun. Jos mies sanoo olleensa 25 naisen kanssa voit sinä kohteliaasti ilmoittaa vaikka 12. Miehille jostain kumman syystä tulee hyvä mieli, jos luulevat olleensa jotain sonneja verrattuna naiseen🤷

Vierailija
49/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei lisää nykyään, heikkolahjaisuudesta kertoo kun kortsua ei ole käytetty

Vierailija
50/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei lisännykkään, heikkolahjaisuudesta kertoo kun kortsua ei ole käytetty

Vierailija
51/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa. Ärsyttää aina nää alotukset missä kysytään mitä naiset tai miehet ajattelee. Ihmiset ovat ykislöitä

Vierailija
52/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompi partnereiden määrä aivan selvästi takaa parempaa seksiä kuin vähemmän harrastanut.

Se ettei ole lapsia on aina turnoff koska tällaiset ihmiset jäävät tavallaan itsekin lapsiksi koska heillä ei ole vanhemmaksi tulemisen ja elämisen kokemusta.

Puhun omasta ikäluokastani M46.

Itse olen harrastanut elämäni parasta ja intohimoisinta seksiä sellaisen kanssa kenellä oli ollut vain yksi yhden yön seksikumppani ennen minua. Noilta koko kylän pyöriltä ei todellakaan saa aina mitää erityisen hyviä kyytejä.

Seksikokemuksien määrän täytyy olla yksi maailman yliarvostetuimpia "osaamisen" mittareita eikä se takaa laatua lainkaan.

M32

Etkä tiedä että naiset valehtelevat? Kuka nainen ikinä sanoisi oikean määrän

Vierailija
53/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa…seksiä kaikkien kanssa….onko se todella tavoitelemisen arvoista ?…

Vierailija
54/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Mutta Ei se myöskään mikään ylpeyden aihe ole, ja omasta terveydestään huolehtimatta jättäminen on surullista.

Menneisyyttään ei kukaan voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi itse vaikuttaa.

Et vaikuta, sellaiselta ihmiseltä, joka etsi jotain pysyvää, vaan päinvastoin.

Vierailija
55/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä deittaan vain alle 30v. Oksettava ajatuskin jostain kylän pyörästä

M31

Vierailija
56/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, kunhan se pysyy kaukana minusta

Vierailija
57/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä rupeaa jo olemaan loppuun hoonattu ja rassattu, ei ainakaan kilttimiehelle enää kelpaa.

Pelkistetty esimerkki: Annalla on ollut 20-30 vuotiaana sata yhden yön juttua/lyhyttä suhdetta. Hän on harrastanut seksiä 300 kertaa. Vaniljaseksiä, useimmiten ilman syvempiä tunteita.

Janna on ollut 20-30 vuotiaana parisuhteessa. Seksiä pari tuhatta kertaa. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, joka aukkoon, ja paljon tunteita ollut mukana. Mies hyvin varusteltu.

Palstamiehen mukasn näistä kahdesta Anna olisi se, joka on loppuun hoonattu ja rassattu.

"Kuka toi tyyppi oli joka äsken moikkas sua?"

"Joo yks tyyppi vaan"

"Aijaa, kolmas tällä kadunpätkällä?"

Vierailija
58/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, kunhan se pysyy kaukana minusta

Vierailija
59/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo yks tyyppi vaan"

Siksihän h:t yleensä muuttavat suuriin kaupunkeihin, kun pienellä paikkakunnalla maine leviää helpommin

Vierailija
60/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo yks tyyppi vaan"

No tämänpä miehen mukaan Janna olisi paljon toivottavampi kumppani, koska ajattelee seksistä samalla tavoin.

Annan kanssa epäilyttäisi myös seksin fyysisen turvallisuuden puoli. Onhan tautimahdollisuus moninkertainen tuolla käytöksellä.

Kyse ei ole hoonauksista ja rassauksista, vaan tällaisista korkeamman ajatustason asioista.